А нет какой-либо базы и т.п. в главном управлении, где фиксируются посылки, допустим в таком-то месяце в такие-то числа на Васю Пупкина приходили столько-то посылок? Чувствую местные проходимцы могли захомячить((.
Все є, але то їхнє внутрішнє, для власної зручності - один раз на прийомі пропікали, вручну дані отримувача ввели, а далі на кожному пункті просто пікати можна, а комп сам вирішить в яку кучу кидати. Ну і напевно ж подібна схема є вимогою якоїсь міжнародної поштової асоціації чи ще чогось, без чого нормальне співробітництво неможливе.
Будеш писати заяву - відповідно до цієї бази й шукатимуть, де зникло видно буде.
Але я не раджу свій час витрачати. Мозгойобка там ще та, а гарантій ніяких. Простіше відкривати диспут та питати рефунд чи повторне відправлення. Напевно ж китайці якийсь % на подібну хуйню в ціну вкладають.
Було в мене два рази, що не дійшло, відкривав диспут, раз гроші повернули, раз повторно відіслали. Другий раз скоріш за все кидала був бо що перший трек, що ніби повторний були фейкові, і обидва не дійшли, що маловірогідно. Другий раз після рефунду товар прийшов, купив ще один, написав месагу продавцю, щоб "ніби відіслав", а я підтверджу одразу.
Зараз от кілька невеличких посилок вже давно висять. Загалом оте прискорення зійшло в нуль. На початку цієї "акції" реально мінімум половина нетрекових чіна аір пост за 6-9 днів доходила. Раз за 4 було, через день в Україні, 3 святкові/віхідні дні, за які вони розмитнили, в харків притарабанили та на моє відділення. Наступного дня отримав.