УЗ - ебанулось!На электричке ЭР с Киева в Харьков!!!
Пассажиры, которые должны были 14 февраля, в День влюбленных, отправиться на скоростном поезде из Киева, не могут понять, каким составом им придется ехать. В справочных вокзала им не дают никакой информации, передает корреспондент "Комсомольской правды в Украине".
По словам работников станции, у них вал звонков от пассажиров, уже купивших билеты. Но сотрудники сами не знают, как будет производиться замена составов.
По предварительным данным, "Хюндаи" поменяют не на электрички, а на обычные поезда, с купейными и плацкартными вагонами, без сидячих мест.
Пассажиры около касс жалуются, что теперь им придется провести в пути гораздо больше времени - около 12 часов.
Добавим, оцициальный комментарий "Укрзализныци" весьма скуп.
- С 12 февраля 2014 временно на маршрутах следования поездов Интерсити + для перевозок пассажиров использоваться поезда, сформированные из пассажирских вагонов с локомотивной тягой. Это связано с проведением технического осмотра поездов производства Hyundai Rotem с участием корейских специалистов, - отметили в ведомстве.
Что ж должно было случиться с поездами, чтобы наконец-то снять их, хотя бы временно?
И да, как обычно, радует отношение руководства УЗ к пассажирам, уже купившим билеты на сие чудо паровозостроения.
З Києва пасажирів Hyundai з квитками за 300 грн відправили у Харків електричкою з побажанням "щасливої дороги"
Замість поїздів Hyundai Rotem, знятих " Укрзалізницею" для техогляду , пасажирам подали звичайні електрички. Про це повідомили пасажири поїзда "Київ-Харків".
"Всіх пасажирів з 9 вагонів (Hyundai) зігнали у звичайну електричку, що складається з 6 вагонів без номерів, яка повинна запізнитися до Харкова на 2-3 години. Провідники нічого не знають. Їх зняли з інших рейсів. Квитки забрали. Трьох вагонів, включаючи мій , немає. Є тільки шість. У мене вагон номер 8 . 1го класу. Але його просто немає " , - повідомив нам Олександр Кірш.
За його словами, багатьом пасажирам невистачило місць, вони стоять, світла у вагонах немає.
"Темно, тісно і незручно. Такий сервіс за 300 гривень. По радіо на вокзалі ні про що не попереджали. Просто "щасливої дороги", - повідомив Кірш.
Як повідомлялось, 12 лютого Укрзалізниця без попередження припинила експлуатацію Hyundai. Згодом залізниця повідомила, що корейські поїзди доправлено на технічний огляд. При цьому в Укрзалізниці не уточнили, як довго він триватиме.
"З 12 лютого 2014 року тимчасово на маршрутах курсування поїздів Інтерсіті+ для перевезень пасажирів використовуватимуться поїзди, сформовані з пасажирських вагонів із локомотивною тягою", - пояснили в Укрзалізниці".
Нагадаємо, в Укрзалізниці обіцяли до 15 листопада 2013 року модернізувати Hyundai для вітчизняної зими.
Тиждень.ua вже повідомляв, що за час експлуатації Hyundai в Україні за компенсацією до Укрзалізниці звернулось 7 тис. пасажирів.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі