Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

"Тесла" - автомобиль будущего без бензина, который стремительно завоевывает американский рынок.

  • Автор теми Автор теми sahasan
  • Дата створення Дата створення
могу схемку скинуть.. как управляются обычные асинхронники.. если интересно..

Не надо, мне их и на работе хватает.
Только с 5ти герц момент совсем маленький.

Ще є варіант комбінованого двигу, по суті двох на одному роторі.

Обратите внимание на то, что мотор теслы состоит как бы из двух частей.
Но показывают всегда только асинхронник.
Редуктор с диффом между цилиндрическими агрегатами.
да и с рекуперацией с асинхронником не так все просто.

Не замечали?
tesla-motor-and-battery.webp
 
А що тут помічати? Я по моторам не супер спец, але як зрушити з місця асинхронник з нормальним моментом знаю лише один варіант - покрутити його чимось іншим.

А рекуперація? Асинхронник у якості генератора варіант м'яко кажучи не дуже.
 
Останнє редагування:
Только шуруповерт еще не вращаясь дает не хилый момент.

А що тут помічати? Я по моторам не супер спец, але як зрушити з місця асинхронник з нормальним моментом знаю лише один варіант - покрутити його чимось іншим.

А рекуперація? Асинхронник у якості генератора варіант м'яко кажучи не дуже.

В тому-то і питання.
Чому розробники тесли обрали саме асінхронний двигун, коли є велика кількість інших.
Вони щось знають.
І я хочу це знати.
 
за то перегрузочная способность у коллекторных в 2 - 3 раза выше чем у бесколлекторных..

За счет чего?
Коллекторный узел ограничивает ток, а в bldc его нет поэтому бесколлекторник не выдерживает ?
:D

А вы советуете форумы профильные читать.
Вот там тикие же и пишут про доехать до гаража включив коллекторный
мотор мощьностью 100 кВт напрямую на аккумулятор в случае выхода из строя регулятора тока.
 
Тесла унылое гавно, даже при разгоне в 3.5 секунд до сотни, я на своем бензиновом тарантазе уделаю ее на прямой в несколько км.
Почему? ответ прост, ни один электро на сегодняшний день не даст той мощи,прироста и поддержания, что бензин!
Друужищще! чего ты там куришь? поделись./
 
.....
могу схемку скинуть.. как управляются обычные асинхронники.. если интересно..
Не надо схемки кидать.
Mitsubishi,Lenze......:)
Не надо, мне их и на работе хватает.
Ага.:)
....
Вони щось знають.
І я хочу це знати.
Тесла - цим словом все сказано.
Як ти гадаеш - ми все знаемо про електрику ?
Вiдповiдь - нi, третини так точно не знаемо.
Маск десь взяв тi розробки Тесли,якi до цього часу були невiдомi.
Вiн про це казав у iнтервью якомусь.....

Друужищще! чего ты там куришь? поделись./
Он курит хорошую машину.
Которую получил из воздушных шариков....:D
Вовик - :пиво::пиво::пиво::пиво:
 
Он курит хорошую машину.
Которую получил из воздушных шариков....

Это уже не ваше дело, скажем так...



Тесла - цим словом все сказано.
Як ти гадаеш - ми все знаемо про електрику ?
Вiдповiдь - нi, третини так точно не знаемо.
Маск десь взяв тi розробки Тесли,якi до цього часу були невiдомi.
Вiн про це казав у iнтервью якомусь.....

Ілон Маск дядько особливий, це навіть не обговорюється.
Но ничого в його Теслі немає такого що могло перевернути
уяву про електричний струм, магнетизм тощо...

Мені не зрозумило три речі:
- що воно таке є біля асінхронного мотору
- чому мотор асінхронний
- чтому батарея зібрана із дрібних елементів, коли є спеціальні які, до речі, використовує ніссан.

Все інше мені зрозуміло, нічого там чарівного немає.
 
Останнє редагування:
Это уже не ваше дело, скажем так...
Я Вовика знаю давно и лично...:)
Поэтому моя шутка не была грубой по отношению к нему.
Ілон Маск дядько особливий, це навіть не обговорюється.
Но ничого в його Теслі немає такого що могло перевернути
уяву про електричний струм, магнетизм тощо...

Мені не зрозумило три речі:
- що воно таке є біля асінхронного мотору
- чому мотор асінхронний
- чтому батарея зібрана із дрібних елементів, коли є спеціальні які, до речі, використовує ніссан.

Все інше мені зрозуміло, нічого там чарівного немає.
Значить - ти не згоден,що ми зараз не все знаемо про электрострум i магнетизм.
Добре.
Мое вiдношення таке - ми знаемо тiльки те,що використовуемо.
I в тих рамках,в яких ми можемо використовувате те,чим ми користуемось.
Для одержання нових знань про вже вiдоме - потрiбна лабораторiя, i нестандартний погляд на вiдомi речi.

Дай вiдповiдь на одне запитання - ти вiриш в те,що Тесла в своiх экспериментах пройшов набагато далi,нiж нам вiдомо про електрику ?
I записи половини його результатiв хтось приховав до кращих часiв.
Якi зараз вже настали,цi кращi часи - для тих людей настали,якi мають цi унiкальнi записи...... :)



Ой,вибач - не вiдповiв на запитання :
....
- що воно таке є біля асінхронного мотору
- чому мотор асінхронний
- чтому батарея зібрана із дрібних елементів, коли є спеціальні які, до речі, використовує ніссан.
1.Невiдома хрень :D
2.Завдяки цiй невiдомiй хренi асинхронник набувае нових властивостей.
3.Те,що елементи дрiбнi - то фiгня.
Головний цимус - яке там пiдключення цих всiх елементiв .......;)
 
Останнє редагування:
Но ничого в його Теслі немає такого що могло перевернути
уяву про електричний струм, магнетизм тощо...
Мені не зрозумило три речі:
- що воно таке є біля асінхронного мотору
- чому мотор асінхронний
- чтому батарея зібрана із дрібних елементів, коли є спеціальні які, до речі, використовує ніссан.
Задача була зробити масовий електромобіль, а не перевертати щось там.
1. Біля мотору редуктор з диференціалом
2. Асинхронний мотор (безколекторний) керується частотою, а не коливанням напруги, тому має вищий КПД (немає понижаючого перетворювача).
3. Щоб підвищити термін експлуатації та швидкість зарядки, дрібні елементи об'єднані в групи, які заряждаються багатоканальним зарядним пристроєм. Якщо якась дрібна група вийде з ладу, загалом батарея остається робочою.
 
Задача була зробити масовий електромобіль, а не перевертати щось там.
1. Біля мотору редуктор з диференціалом
2. Асинхронний мотор (безколекторний) керується частотою, а не коливанням напруги, тому має вищий КПД (немає понижаючого перетворювача).
3. Щоб підвищити термін експлуатації та швидкість зарядки, дрібні елементи об'єднані в групи, які заряждаються багатоканальним зарядним пристроєм. Якщо якась дрібна група вийде з ладу, загалом батарея остається робочою.

Дядьку, скажiть мені будь ласка, ви хоть трохи розумієте про що тут йдеться?
 
Дядьку, скажiть мені будь ласка, ви хоть трохи розумієте про що тут йдеться?
Та цікавлюсь трохи проектами Ілона. Нещодавно був вражений, що в США в 2014 році майже 30% спожитої електроенергії було вироблено альтернативними джерелами. Проект Ілона SolarCity зіграв в цьому велику роль, адже зокрема пропонує встановлення сонячних панелей і сьогодні там у них користується чималим попитом.
 
в коллекторниках ты шаришь, примерно как я в балете..
ты видел коллекторник на 100 Квт ???

Да, делал к такому управление.
Он крутил здоровенный шнек для экструдера на заводе по производству полипропиленовых изделий.

В чем собственно вопрос-то ?
 
Пидключеня буває паралельне, послідовне та змішане.
Чі Микола Тесла вигадав ще якесь ?
:).
Ти всi варiанти змiшування знаеш ?
Всi перепробував,з усiма варiантами проекспериментував,для тебе немае невiдомих поеднань ?
Просто прийми нове i невiдоме до сих пiр в розрахунках,про яке ми скоро дiзнаемось - багато не треба....
Вiдкинути той факт,що ти уже все знаешь з допомогою сучасноi науки.....:)
 
Та цікавлюсь трохи проектами Ілона. Нещодавно був вражений, що в США в 2014 році майже 30% спожитої електроенергії було вироблено альтернативними джерелами. Проект Ілона SolarCity зіграв в цьому велику роль, адже зокрема пропонує встановлення сонячних панелей і сьогодні там у них користується чималим попитом.

Тоді як ви вважаєте що то є праворуч від корпусу редуктора?
Воно схоже на двигун, але двигун ліворуч.

.
Ти всi варiанти змiшування знаеш ?
Всi перепробував,з усiма варiантами проекспериментував,для тебе немае невiдомих поеднань ?
Зараз я вже не впевнений.
:)
 
Останнє редагування:
Но ведь дает, не зависимо от того хочется вам этого или нет.

В том-то и особенность электромотора, что его не надо крутить.
Он дает момент с нуля оборотов.

Давайте обсудим момент, когда Тесла пересекает отметку в 150-170 км/ч,как тесла поведет на скорости 200+ км/ч. Сможет ли эта машина при скорости 200 км/ч пойти на обгон и быстро,а главное безопасно завершить его? Сможет ли эта машина ответить за свои 340 на спидометре?

Друужищще! чего ты там куришь? поделись./

Бери Теслу и встречаемся на прямой. Если догонишь, то увидишь что я курю.

давайте как-то соберемся кароче толпа на толпу, бензинщики против электриков, хочется бензинщикам рожу набить

ок, давай те.

Скажи! это же будет прорыв. не только прорыв в автомобиле строении, электрике и т.д. но и в МАТЕМАТИКЕ!!!!
Как ты объяснишь, что Тесла с разгоном в 3.2 сек и максималкой в 340 из пункта А в пункт Б отдаленностью в 50км, придет второй, если ее соперником будет авто с разгоном 5-6 сек на 300-450 л.с. где то на 3-4.5 литра.
Как это возможно? Но тем не менее факт.
 
Асинхронний мотор (безколекторний) керується частотою, а не коливанням напруги, тому має вищий КПД

Якщо частота не є коливання напруги, то що тоді є частота?

Відповідати на це питання заборонено, бо в мені вбиваєте віру в людство.
 
Назад
Зверху Знизу