Там траНвай (26-та марка) бігає кожні 5-10 хвилин у кожну сторону. І вже від Пушкінської (третя зупинка від парка Горького) у пікові години майже всі сидячі місця зайняті. Це при тому, шо по два вагони кожні 5-10 хвилин. І на "Київській" вся ця публіка не виходить, натомість набиваються вщерть два вагони.
Це до того, що "там траНвай не нужОн"
Зачем парковать тачки на сумской? Доедь до ближайшего метро, оставь там машину; доедь на сумскую на метро, пройдись два шага. Сделай дела, и вернись. Быстро, удобно, без нервов.
Все четыре угла в вонючих киосках
Транвай - атавізм.Це до того, що "там траНвай не нужОн"
Тю, так трамваи убрать же
Транвай - атавізм.
а вот отрезок наверху Веснина надо делать одноколейным.
Трамвай самый эффективный вид городского транспорта. И точка. Доказано много раз.
Смішно. Це я про "найближчі 5 років"
там всего два угла)))) Ситенко не забывайте
Трамвай самый эффективный вид городского транспорта. И точка. Доказано много раз.
Для пассажирів хіба що. Не для міської інфраструктури.
А як же метро?
В Вене прекрасно переходишь с метро на трамвай как у нас между линиями. Или на электричку еще.
А я и забыл. Харьков - родина слонов.Проблема Харкова - він позбавлений транспортної інфраструктури, бо старе місто
Якщо не видно я поясню - дороги Харкова йдуть через центр і вони вузькіА я и забыл. Харьков - родина слонов.
И в чем проблемы? В Вене еще и Дунай. А трамваи много где едут в туннелях, как и другой транспорт. Было бы желание.Якщо не видно я поясню - дороги Харкова йдуть через центр і вони вузькі
В дорогах!!!И в чем проблемы
В дорогах!!!
Їх кількості та розміщенні, в їх закільцьованості.
Це і є - дорожня інфраструктура, яка в Харкові незмінювалась з часів кінних повозок.
Для пассажирів хіба що. Не для міської інфраструктури.
А як же метро?