Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Терехов решил убить Харьков пробками

🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #141
:рл:
Там траНвай (26-та марка) бігає кожні 5-10 хвилин у кожну сторону. І вже від Пушкінської (третя зупинка від парка Горького) у пікові години майже всі сидячі місця зайняті. Це при тому, шо по два вагони кожні 5-10 хвилин. І на "Київській" вся ця публіка не виходить, натомість набиваються вщерть два вагони.
Це до того, що "там траНвай не нужОн"

Продлять можно налево - хотя бы до Ямудрого и Сумского рынка.
Направо - до Павлова Поля/Овира. Скотовозки там есть, но это не выход.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #142
Зачем парковать тачки на сумской? Доедь до ближайшего метро, оставь там машину; доедь на сумскую на метро, пройдись два шага. Сделай дела, и вернись. Быстро, удобно, без нервов.

:D зачетный троллинг:кручусь:
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #144
Це до того, що "там траНвай не нужОн"
Транвай - атавізм.
У нас вже акумуляторні тролейбуси є. І не потребують окремої землі під рейки.
harkiv-trolejbus.jpg.webp


Гадаю найближчі 5 років буде перехід на акумуляторний міський транспорт і потреби в трамваях не буде.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #148
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #151
Трамвай самый эффективный вид городского транспорта. И точка. Доказано много раз.

Он по центру может ехать медленно, как сейчас, а на выделенных участках разгонятся до скорости метро. В нормальных городах - так.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #152
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #153
В Вене прекрасно переходишь с метро на трамвай как у нас между линиями. Или на электричку еще.

Так мова про Харків.
В світі багато чого є гарно реалізованого, але конкретні обставини вносять корективи.

Проблема Харкова - він позбавлений транспортної інфраструктури, бо старе місто і ніхто ніколи не планував дороги.
Тому тут обставини значно складніші за можливі теоретично десь у когось.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #156
Якщо не видно я поясню - дороги Харкова йдуть через центр і вони вузькі
И в чем проблемы? В Вене еще и Дунай. А трамваи много где едут в туннелях, как и другой транспорт. Было бы желание.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #157
В дорогах!!!
Їх кількості та розміщенні, в їх закільцьованості.
Це і є - дорожня інфраструктура, яка в Харкові незмінювалась з часів кінних повозок.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #158
В дорогах!!!
Їх кількості та розміщенні, в їх закільцьованості.
Це і є - дорожня інфраструктура, яка в Харкові незмінювалась з часів кінних повозок.

Салтовку на моей памяти строили. Кладбищенский Спуск я не застал, как там разрывали, но и это было, относительно, недавно.
 
  • 🔴 21:17 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #160
Для пассажирів хіба що. Не для міської інфраструктури.
А як же метро?

А что для инфраструктуры полезнее будут поля дорог, залитые асфальтом? Метро никогда не заменит трамвай. Потому что трамвай можно пустить туда, куда нельзя прорыть метро. И остановку метро не сделаешь через каждые 300-400 метров. Плюс метро очень дорогое в обслуживании. В метро тяжело спускаться старикам и пожилым людям. Его долго строить.
 
Назад
Зверху Знизу