Не корректно.
ремонтировали бы ровно 9 000
Т.к ремонтируют ровно по возможностям мощностей и ресурсов по заранее составленому плану. Обходилось бы дешевле? вряд ли. Было бы качественнее пожалуй.
почитал в гугле :
"Тоннель был построен ещё во времена Австро-Венгрии в 1886 году при императоре Франце-Иосифе I.
...
Во время Второй мировой войны тоннель повредили, отступая, венгерские войска, но силами всех железных дорог СССР Бескидский тоннель был восстановлен всего за два года и начал нормально работать уже в 1946-м.
...
Украинские железные дороги объявили тендер на реконструкцию Бескидского тоннеля. С 2007 года велось проектирование, разведка рельефа и геодезические работы[3].
На реконструкцию тоннеля Европейский банк реконструкции и развития выделил сумму 40 млн долларов США. " (с)
темпы поражают
Какие же вы *****ы все таки брехливые.
Бескидський тунель — перший значний елемент транзитної транспортної інфраструктури України, що
створюється за роки незалежності із залученням іноземних фінансових ресурсів.[6] Проектом передбачено будівництво нових під'їзних шляхів і
створення нового двоколійного залізничного тунелю поряд з діючим, завдовжки 1822 м і площею поперечного перетину 115 м²[7].
Старый тоннель одноколейный и его пропускная способность мизерна. Новый будет в три раза мощнее, и имеет двостороннее движение. Новый тоннель являеся частью нового транспорного коридора.
За проектом новий тунель буде двоколійним протяжністю 1822 метри (без порталів 1764,5 м). Ширина становитиме 10,5 м, висота — 8,5 м[8].
У серпні 2013 року затверджено проект.
Безпосередньо будівництво розпочалося у 2013 році.
Будівництво планувалося завершити у 2016 році[9], потім внаслідок економічної кризи, спричиненої російською збройною агресією проти України, фінансування робіт стало недостатнім і були думки, що будівництво триватиме до 2017 року.[10]
У липні 2014 року пройдено 370 метрів тунелю, у жовтні — понад 500 метрів.
У січні 2015 року пройдено 850 м тунелю, залишилося прокласти ще 900.[10]
Березень 2015 року — пройдено 1 км тунелю[11].
9 квітня 2015 року будівельниками вже пройдено 1116 метрів верхнього уступу[12].
6 липня 2015 року було пройдено 1308 метрів верхнього уступу[13].
28 серпня 2015 року пройдено 1463 метри верхньої колоти[14][15].
10 вересня 2015 року пройдено 1505 метрів[16].
21 січня 2016 року завершено перший етап будівництва[17], а за місяць вже вже прокладено 100 метрів нижнього уступу[18]. Бюджет першого етапу будівництва становив 39,71 млн доларів кредитних коштів ЄБРР. Очікується, що будівельні роботи завершаться в четвертому кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде по новому тунелю в другому кварталі 2018 року[18].
Что касается "восстановления" при СССР за 2 года - то там речь шла о расчистке завала и ремонте колей. На шо ушло 2 года. А щаз за фактически 3 года сделан просто гигантский обьем работ. И кстати, старый и новый тоннель соединят:
На відстані 411 метрів від східного порталу споруджується прохід між новим та старим тунелями[22].