Тема для велофлуда

Вибачаюсь 😔. Дуже засмучений вчора був.
Життя продовжується і такі проблеми теж треба якось вирішувати.
 
Вибачаюсь 😔. Дуже засмучений вчора був.
Життя продовжується і такі проблеми теж треба якось вирішувати.
я кожень день засмучений, а на счет колодок, то за таку цину краще щось перепиляти, а не платити довбойобам китайцям, а зекономлени гроши задонатись на щось потрибне для краини.
 
нах? купи колодки й все. розвалитись та лікуватись з-за тих колодок буде значно дорожче
знайшов саму дешеву ціну в 100 грн за пару на хтз. в магазах мінімум 190 грн пара і не підходь. а зараз по сраній зимі, солі і піску їх хватає на 300 км. тоб то мені на 2 тижні, і це 800 грн на місяць на колодки в зимку це ну його нах. на машину дешевше коштує.
 
посоветовали на капрон феродо садить разогревом. хотя с завода смотрю в подложке китайских велоколодок просверлины 2 отверстия в которых дополнительно крепится феродо от срыва. такая хрень сделана и на колодках для авто. короче перепиливать из за этого не получится.
 
знайшов саму дешеву ціну в 100 грн за пару на хтз. в магазах мінімум 190 грн пара і не підходь. а зараз по сраній зимі, солі і піску їх хватає на 300 км. тоб то мені на 2 тижні, і це 800 грн на місяць на колодки в зимку це ну його нах. на машину дешевше коштує.
китайські по 1 баксу норм працюють на зиму. Купив десяток наборів та не паришся. Але ж зима приходить та колодки закінчуються як завжди неочікувано...
 
Так. А есть разница между тормозами с 1 ним подводом колодками или калипер с 2мя подводами колодок? В плане легкости настройки и равномерного износа колодок? Только механика.
 
звичайно. Що за питання взагалі?
дві налаштовуються як гідра - затиснув ручку та затиснув каліпер, все.
й потім в процессі підтягувати простіше сильно - мікропідлаштуванням крутиш, коли треба, прямо на ходу. Коли вже не вистачає його, відпускаєш мікропідлаштування та колодки підводиш на каліпері. З однією колодкою ж постійно лазити підкручувати нерухому.
 
звичайно. Що за питання взагалі?
дві налаштовуються як гідра - затиснув ручку та затиснув каліпер, все.
й потім в процессі підтягувати простіше сильно - мікропідлаштуванням крутиш, коли треба, прямо на ходу. Коли вже не вистачає його, відпускаєш мікропідлаштування та колодки підводиш на каліпері. З однією колодкою ж постійно лазити підкручувати нерухому.
чи є різниця в надійності закритих та відкритих гальмівних колодок? відкриті зручно міняти через верх не знімаючи каліпер, а закриті міняють через низ, кожен раз відкручуючи гальма...відкриті при цьому перевели на болт замість шплінта. для чого це? на вигляд,вони також міцно тримаються у каліпері, може тільки більше бруду набивається зверху на них.
 

Вкладення

  • 145888_0.jpg
    145888_0.jpg
    183.4 КБ · Перегляди: 12
  • 145972.jpg
    145972.jpg
    414.2 КБ · Перегляди: 13
  • 10051.970.jpg
    10051.970.jpg
    282.3 КБ · Перегляди: 15
логічно ніякої різниці.
Взагалі це роблять тупо по маркетингу - в вищих моделях зверху, а в бюджетних знизу, щоб більше єбістики та бажання купити вищі.

Те ж саме з фіксацією - гвинт зручніший, тому в бюджетках переважно шплінти.
 
логічно ніякої різниці.
Взагалі це роблять тупо по маркетингу - в вищих моделях зверху, а в бюджетних знизу, щоб більше єбістики та бажання купити вищі.

Те ж саме з фіксацією - гвинт зручніший, тому в бюджетках переважно шплінти.
йоба....маркетологи)))))))))
 
Останнє редагування:
знайшов саму дешеву ціну в 100 грн за пару на хтз. в магазах мінімум 190 грн пара і не підходь. а зараз по сраній зимі, солі і піску їх хватає на 300 км. тоб то мені на 2 тижні, і це 800 грн на місяць на колодки в зимку це ну його нах. на машину дешевше коштує.
Вчера и позавчера решил прокатиться на велосипеде, чего раньше я не делал в зимний период. Поставил правильные крылья, не тот вздрочь что выше колес на 20см.
Ебал бы я это катание! Весь велосипед в песке и говне, матюкаясь еле отмыл, и то песок во всех щелях не убрать, его выдувать нужно компрессором или разбирать/мыть детали. Это пиздец, хочешь убить вел - катайся зимой и в дождь/грязь.
Таким могут заниматься те кто с копеечными запчастями или богатые люди, которым насрать на вел и запчасти, или дауны-мазауны. Видел я в гробу такое, мне осенью замена на новые втулки, каретки, колодки, новых покрышек, кассеты, передней звёзды, тросиков с рубашками, цепи, прокачки тормозов, всяких регулировок, обошлось в 22600грн., и это без ТО вилки и амортизатора, которое ещё нужно будет делать...
Правда последние дни в декабре и 1-го и 2-го января тоже катался, но асфальт был сухой , без луж и песка с говном. Даже сфоткал утром 1-го восход солнца, которые многие проспали из за ночной пьянки.
 

Вкладення

  • IMG_20240101_074608.jpg
    IMG_20240101_074608.jpg
    4.6 MБ · Перегляди: 11
Останнє редагування:
для зими окремий вел, недорогий
все одно взимку пробіги малі, можна потерпіти
 
Хотел бы на это посмотреть...
Ты безоговорочный победитель в номинации "наши руки не для скуки" :D
отваливается феродо....мож из за того что катаные уже колодки.отказался.заказал с китая.
 
Вчера и позавчера решил прокатиться на велосипеде, чего раньше я не делал в зимний период. Поставил правильные крылья, не тот вздрочь что выше колес на 20см.
Ебал бы я это катание! Весь велосипед в песке и говне, матюкаясь еле отмыл, и то песок во всех щелях не убрать, его выдувать нужно компрессором или разбирать/мыть детали. Это пиздец, хочешь убить вел - катайся зимой и в дождь/грязь.
Таким могут заниматься те кто с копеечными запчастями или богатые люди, которым насрать на вел и запчасти, или дауны-мазауны. Видел я в гробу такое, мне осенью замена на новые втулки, каретки, колодки, новых покрышек, кассеты, передней звёзды, тросиков с рубашками, цепи, прокачки тормозов, всяких регулировок, обошлось в 22600грн., и это без ТО вилки и амортизатора, которое ещё нужно будет делать...
Правда последние дни в декабре и 1-го и 2-го января тоже катался, но асфальт был сухой , без луж и песка с говном. Даже сфоткал утром 1-го восход солнца, которые многие проспали из за ночной пьянки.
катание зимой это боль,шок и опасность:D
 
для зими окремий вел, недорогий
все одно взимку пробіги малі, можна потерпіти
я відмовився від такої ідеї. так вел з магазину першу зиму дуже скиглив і лаявся на мене, на другій змирився. в місяць в мене десь 700 км по городу виходить. і якщо є два вела сезонні то і зимній треба обслуговувати і літній....подвійні витрати, хай не 100 відсотків, но все рівно....тіпа в розтрочку шини поміняєшь не за 1 рік на одному велі, а за 2 роки на двух їздячи.
 
то в тебе літній очкой знач теж, що різниці з зимнім нема особої
а на норм велах трансмісія коштує як не найгірший бу вел на олх
 
Назад
Зверху Знизу