Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Шо там в США?

  • Автор теми Автор теми Dimoks
  • Дата створення Дата створення
А дійсно хто захоче переносити виробництво в США з дорогою робочою силою, якщо це буде лише для внутрішнього ринку, хоча і досить богатого, якщо наступна влада це може відмінити?
дядя Жора робить ставку на виробничі повністю роботизовані лінії. у цьому є сенс. хоча робочих місць це суттєво не додасть.
а призведе, скоріше за все, до кризи надлишкових товарів (привіт 1920ті роки)
 
IMG_6436.webp
 
дядя Жора робить ставку на виробничі повністю роботизовані лінії. у цьому є сенс. хоча робочих місць це суттєво не додасть.
а призведе, скоріше за все, до кризи надлишкових товарів (привіт 1920ті роки)
Роботизовані лінії на штучному інтелекті виготовлять кавові зерна прямо в Айдахо, замість в'єтнамських.
 
Роботизовані лінії на штучному інтелекті виготовлять кавові зерна прямо в Айдахо, замість в'єтнамських.
Можна імпортозамістити. Замість кофе жолуді. Можна навіть кофе-лювак робити. Замість цивет взяти єнотів.
 
Можна імпортозамістити. Замість кофе жолуді. Можна навіть кофе-лювак робити. Замість цивет взяти єнотів.
Жолуді, ячмінь, цикорій. На перший час. Доки найкращі американські вчені не виведуть морозостійкі сорти кави.
 
Можна імпортозамістити. Замість кофе жолуді. Можна навіть кофе-лювак робити. Замість цивет взяти єнотів.
вони ж не ембарго на каву ввели. просто здорожчає кава для кінцевого споживача. ото й усе.
 
вони ж не ембарго на каву ввели. просто здорожчає кава для кінцевого споживача. ото й усе.
Оптимально ще заставити інші країни купувати американське жолудів кофе для справедливого торгового балансу.
Хто в здравому розумі буде купувати американські авто за межами США?
 
Хто в здравому розумі буде купувати американські авто за межами США?
По Европе их и раньше не особо много ездило. То, что попадается иногда на глаза, так это форды и джипы, которые европейских сборок. На удивление тоет, хюндаев и киа намного больше. Потихоньку китайцы пролазят и начинает югокорейский ссангйонг крепко выходить на рынок.
 
По Европе их и раньше не особо много ездило. То, что попадается иногда на глаза, так это форды и джипы, которые европейских сборок. На удивление тоет, хюндаев и киа намного больше. Потихоньку китайцы пролазят и начинает югокорейский ссангйонг крепко выходить на рынок.
ну тесли то є? тепер буде все менш та менш. трамп робить дійсно чудовий подарунок китайському БИДу, щодо опанування ринку європейських електричок (хоча в Німеччині і на китайців мито у 18-35%, якщо не помиляюся).
 
ну тесли то є? тепер буде все менш та менш. трамп робить дійсно чудовий подарунок китайському БИДу, щодо опанування ринку європейських електричок (хоча в Німеччині і на китайців мито у 18-35%, якщо не помиляюся).
есть. У нас с работы один ездит. Но это все не массово. Больше всего фольцвагены и шкоды. Потом идут дачия и французы. Тесл, наверно, как и испанских сиатов
 
Назад
Зверху Знизу