Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Сервис велов в магазинах Харькова.

  • Автор теми Автор теми botanik_75
  • Дата створення Дата створення
Я кажу про ламатись, а про періодичне ТО. І дуже мені шкода того, хто купив твій вел після років необслуговування амортів.
Тим паче після зимньої їзди. Там же конденсат в середині активно падає, вода під пильники попадає зовні, хімія дорожня, обов'язково треба ТО робити.

На підшипники насрати, а от в середині амортів, особливо вилки, печалька без ТО. І таких історій мільйони - "я мало та акуратно їзджу, в говна не лізу, навіщо мені ТО", а потім в середині мертві ноги, баші, штани й повна відсутність можливості відновлення.

Я зимой не катаю , то ради красивой картинки вел вывез на авто в лес, по дождю тоже не езжу. только по сухому.
Не дрочусь с вилками, амортами и прочей хренью, оно не ломается. Зачем там лазит если оно работает?
Это как с авто, одни ездят -другие вечно ебуться в гаражах.., нравиться им лазить под ними и в масле руки иметь.
 
Я зимой не катаю , то ради красивой картинки вел вывез на авто в лес, по дождю тоже не езжу. только по сухому.
Не дрочусь с вилками, амортами и прочей хренью, оно не ломается. Зачем там лазит если оно работает?
Это как с авто, одни ездят -другие вечно ебуться в гаражах.., нравиться им лазить под ними и в масле руки иметь.

От і кажу, що шкода того, хто взяв твій вел. Таких історій валом.

В авто аморт це розхідник, в велосипеді вилка це величезна частина вела, не менше чверті його коштує.
 
Назад
Зверху Знизу