Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Счетчики воды и поверка

  • Автор теми Автор теми xXxBlackxXx
  • Дата створення Дата створення
живу в г. макеевка донецкой обл. столкнулась со следующей проблемой. в силу жизненных обстоятельств о дате поверке приборов учета воды забыла, к тому же ожидала предписания. раньше горводоканал рассылал. с 1.07.12 г. предприятие вошло в структуру кп "компания "вода донбасса", директор остался тот же. за период с 1.07.12 г. до 1.10.13 г. неоднократно выполняла сверку платежей. оплату начисляли по счетчику. поверка счетчика согласно паспорта до 24.04.12 г. предписания не дождалась и обратилась с заявлением распломбировать для сдачи на поверку. и тут я попала. мигом перевели счет на норму потребления и соответственно получила долг в 1000 грн. все заявления на тему "а что и как вы сверяли" игнорируют, отписывают "потребитель обязан следить по паспорту сам, предписаний не будет, вы у нас не на балансе" итог - платите. что делать, куда обращаться? с уважением марина
_______________________________________________________
потребитель ни как не обязан делать проверку читайте законы - но тут есть интересный факт эта власть под себя написала решение кабмина на тарифы и проверку счетчиков - и там сказано что еэто должен делать потребитель ---- причем только за воду !!! (воо прикол) - но не учли гражданский кодекс где четко говорится если расп. км противоречит закону то главнее закон
 
товарищ Икар, тот древний, долетался...Почему? потому что мудрых людей не слушал:) А Вы уважаемый читать как, впрочем, и писать , тоже не умеете. Так вот в том же законе про ЖКХ, про метрологию и иже с ними, написано что все расходы по содержанию, поверке, ремонту и т.п - несет баллансодержатель, а баллансодержатель квартирного счетчика является жилец квартиры, тем паче что у всех сейчас квартиры приватизированы. Читайте внимательно не только то, что Вас лично устраивает и радует, а как оно есть на самом деле для всех и каждого.
 
а в Вашем случае надо читать от и до где сказано про права и обязанности касаемо коммунального жилья - кто за что там отвечает и платит:) Но так как в основном были дела где приватизировано жилье, то говорю то что знаю.
 
Уважаемый _mangust_ - перед тем как кого то критиковать совету читать законы !!! если вы конечно умете читать - специально для вас выписка закона !!!!
______________
Стаття 28. Повірка засобів вимірювальної техніки
1. Засоби вимірювальної техніки, що перебувають в
експлуатації, випускаються з серійного виробництва, ремонту та у
продаж, видаються напрокат, на які поширюється державний
метрологічний нагляд, підлягають повірці.
2. Засоби вимірювальної техніки, що перебувають в
експлуатації, підлягають періодичній повірці через міжповірочні
інтервали, порядок встановлення яких визначається
нормативно-правовим актом ЦОВМ.
3. Порядок подання фізичними особами, що не є суб'єктами
підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної
техніки (результати вимірювань якими використовуються для
здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну
і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів
та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється
Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та
ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж)
зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок
підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-,
газо- і водопостачання.
________________________________________________________________
а теперь
______________________________________________________________
Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України N 30 від 05.07.95. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 липня 1995 р. за N 231/767 "Про затвердження Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України" ([Only registered and activated users can see links])

10.1.4. Контроль за використанням і охороною вод, наявністю приладів обліку води та вчасністю їх повірки здійснюють територіальні органи центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, заповідної справи, а також гідрометеорологічної діяльності.
Територіальні (регіональні) органи центрального органу виконавчої влади у сфері метрології здійснюють державний метрологічний контроль і нагляд за додержанням вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" ( 113/98-ВР ), інших нормативно-правових актів та нормативних документів з метрології.
Експлуатацію приладів обліку, які перебувають на балансі виробника, здійснює персонал виробника (працівники служби обліку і реалізації води та цеху КВП і автоматики).
Періодична повірка, обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж лічильників води (що перебувають у власності фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності), результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб воду, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з водопостачання.
_________________________________________________________________
и еще
_________________________________________________________________
Роз’яснення № 2/7-79 від 19.01.05 р. Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства, періодична повірка, обслуговування та ремонт ( у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) побудинкових приладів обліку холодної води у будинках садибного типу, власником яких є приватна особа, що не є суб’єктом підприємницької діяльності, здійснюються за рахунок підприємств водопостачання при цьому, затрати на вищезазначені роботи включаються у тарифи на послуги з питного водопостачання. Відносно багатоквартирних будинків, то такі послуги повинні робитися за рахунок виконавців послуг (тобто житлово-експлуатаційні підприємства на балансі якого знаходиться будинок), при цьому затрати на вищезгадані роботи включаються до тарифу на утримання будинків та споруд на прибудинковій территорий
______________________________________________________________________
Вам продолжать --- или вы сами найдете !
 
ногалитсо! таки внимательно мы не читаем:) ну да ладно - сами поищите
 
если кому интересно - одно из решений судов - в котором я был участником
______________________________________________________________________
Справа № 2-3762/11
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.10.2011 Московський районний суд м. Харкова у складі:
головуючого - судді Довготько Т.М.
за участю секретаря Гавриленка К.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Харкові цивільну справу за позовом ОСОБА_1 та в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4 до комунального підприємства «Виробничо-технологічне підприємство «Вода», про захист прав споживачів, зобовязання провести повірку лічильників холодної і гарячої води та зобовязання провести перерахунок оплати за показаннями лічильників -
ВСТАНОВИВ:
21 квітня 2011 року позивачі звернулися до суду з позовом до комунального підприємства «Виробничо-технологічне підприємство «Вода»(надалі КП «ВТП «Вода») про захист прав споживачів, зобовязання провести повірку лічильників холодної і гарячої води та зобовязання провести перерахунок оплати за показаннями лічильників.
В обґрунтування своїх вимог позивачі посилалися на те, що вони мешкають в квартирі за адресою:АДРЕСА_2. З 16.11.2003року в їх квартирі встановлені та опломбовані прилади обліку холодної та гарячої води та складений відповідний акт прийому до експлуатації цих лічильників. З цього часу вони оплату послуг по водопостачанню здійснюють регулярно у відповідності з показаннями лічильника, плата вноситься регулярно та у повному обсязі. Періодична повірка лічильників повинна здійснюватися один раз в три роки. З 30.01.2007року, коли закінчився встановлений термін повірки лічильників, вони неодноразово зверталися до відповідача як до постачальника послуг з тим, щоб вони взяли лічильники на повірку і виконали свої обовязки, передбачені, зокрема ч.3ст.28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Однак у відповідь на їх звернення вони отримали відмови з вимогами оплати послуги по повірці лічильників, їм також повідомлялось, що тільки після оплати лічильники заберуть на повірку. З моменту закінчення міжповіркового інтервалу відповідач виставляє їм рахунки за водопостачання, виходячи зі своїх нормативів.
Таким чином позивачі вважають, що відповідачем грубо порушені їх права споживача, та вбачаються порушення вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»та «;Про житлово-комунальні послуги».
Під час судового розгляду позивач ОСОБА_1 просив зобовязати КП «ВТП «Вода»провести повірку лічильників холодної і гарячої води, які встановлені в квартирі АДРЕСА_2, споживачам ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_4 ОСОБА_2, виходячи з вимог ч.3 ст.28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»і п.4 ст.32 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005року та провести перерахунок оплати за постачання холодної та гарячої води в квартиру АДРЕСА_2 споживачам ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_4 ОСОБА_2 за період з 30.01.2007року по день ухвалення рішення, виходячи із показань лічильників холодної води, встановлених в зазначеній квартирі.
Позивачі ОСОБА_3, ОСОБА_4 в судове засідання не зявилися, подавши заяви з проханням розглядати справу за їх відсутності.
Представник відповідача, заперечуючи проти позову, зазначив що проводити повірку вони не повинні, це не входить до їх обовязків, а тому з моменту закінчення міжповіркового інтервалу з лютого 2007року нарахування проводились за водопостачання виходячи із нормативів витрат, по холодній воді 11,1куб.м на людину.
Суд, вислухавши учасників судового розгляду, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.
Згідно ст. 60 ЦПК України кожна сторона зобовязана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до вимог ст. 162 ЖК України плата за комунальні послуги береться крім квартирної плати за затвердженими в установленому порядку тарифами.
Судом встановлено, що позивачі мешщкають в квартирі за адресою: АДРЕСА_2. Вони є споживачами послуг з водопостачання шляхом відкриття абонентського рахунку. Договір про надання послуг з водопостачання між сторонами не укладався. У 2003 року позивачі у вказаній квартирі встановили засіб обліку холодної та гарячої води і оплату за водопостачання здійснюють на підставі показань лічильника, відповідно до встановлених тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення.
Позивач звертався до відповідача в усній формі та направляв скарги у січні з вимогою провести повірку лічильника холодної та гарячої води за рахунок відповідача та розяснював що періодична повірка, обслуговування та ремонт зазначеного засобу здійснюється за рахунок підприємства, який надає послугу з водопостачання на що отримав відповідь з відмовою та пропонуванням звернутися за захистом своїх прав до суду.
Відносини між споживачами і виконавцями у сфері надання послуг із централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення регулюються Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 N 630, є обов'язковими для виконання усіма споживачами і виконавцями незалежно від форм власності і підпорядкованості.
Згідно п. 10 вказаних вище Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.
Підпунктом 2 п. 31 цих Правил передбачено право виконавця вносити зміни, щодо розміру оплати за послуги, лише за погодженням цих змін із споживачем. Однак відповідач у односторонньому порядку змінив порядок обліку наданих послуг, чим порушив вказані норми права.
Судом встановлено, що позивачами сплачувались послуги за показниками лічильника, що не оспорюється і КП «ВТП «Вода».
Згідно спільного наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, Міністерства промислової політики України, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про врегулювання питань щодо збільшення міжповірочних інтервалів лічильників холодної та гарячої води»від 15.06.2005р. № 141/212/91, зареєстрований в МЮ України 25.06.2005р. за № 678/10967, міжповірочний інтервал лічильників складає 3 роки.
Згідно з вимогами ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці через відповідні міжповірочні інтервали. Підприємства, організації та фізичні особи зобов'язані своєчасно подавати засоби вимірювальної техніки на повірку. Порядок подання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, власників засобів вимірювальної техніки на періодичну повірки цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно п. З ст. 28 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність», п.п. 9, 32 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою KM України від 21.07.2005р. № 630, п.п. 1.13, 4.16 Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення у містах і селищах України, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 1 липня 1994 p. N 65 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 липня 1994 р. за N 165/374, в редакції наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.01.2005 p. N 1), п. 11.2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України, затверджених наказом цього ж Державного комітету від 05.07.1995р. № 30 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 липня 1995 р. за N 231/767, в редакції наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.01.2005 р. N2), - підприємства і організації, які надають послуги з водопостачання (виконавці цих послуг) зобов'язані контролювати установлені міжповіркові інтервали та за свій рахунок проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж).
Згідно ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»споживач зобов'язаний: забезпечувати цілісність засобів обліку комунальних послуг та не втручатися в їх роботу; допускати у приміщення, будинки і споруди представників виконавця/виробника в порядку, визначеному законом і договором, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів та перевірки показників засобів обліку.
Згідно ст.ст. 21, 22, 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»КП ВТП «Вода»має право розробляти і подавати на затвердження розрахунки щодо рівня цін/тарифів на житлово-комунальні послуги з урахуванням необхідних витрат на повірку засобів обліку, або укласти з власником (балансоутримувачем) будинку чи його уповноваженою особою та організацією відповідний договір для надання послуг з повірки засобів обліку, включати витрати на періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) квартирних засобів обліку води та теплової енергії. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.
Крім того, згідно рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 23.12.1998р. № 1407 (зі змінами від 18.05.2005р. № 563), КП ВТП «Вода»визначена виконавцем послуг по централізованому холодному водозабезпеченню, а згідно рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.12.2006 року № 1186 та від 04.10.2006 року № 806 - виконавцем послуг в частині виконання послуг по технічному обслуговуванню внутрішньобудинкових мереж водозабезпечення.
Отже, згідно з вищенаведеними нормами права саме відповідач КП ВТП «Вода»повинен провести повірку, у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки, встановленого у позивача у будинку приладу обліку холодної води.
КП «ВТП «Вода»має право розробляти і подавати на затвердження розрахунки щодо рівня цін / тарифів на житлово-комунальні послуги з урахуванням і цих витрат на повірку лічильників.Відсутність ліцензії на виконання цих послуг прав і обовязків позивача також не стосується.
Враховуючи вищенаведені підстави, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги позивача в частині зобовязання відповідача провести періодичну повірку лічильників, а також зобовязати зробити розрахунок заборгованості за водопостачання в квартирі позивачів за показаннями приладів обліку з 30.01.2007року, оскільки позивач неодноразово звертався до відповідача для проведення повірки лічильника холодної води, але відповідач ніяких заходів не прийняв.
Відповідно до ст. 88 ЦПК України, суд стягує з відповідача на користь позивача понесені витрати за сплату інформаційно-технічного розгляду справи.
Керуючись ст.ст. 10.11, 212-215 ЦПК України, ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 та в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4 задовольнити частково.
Зобовязати комунальне підприємство «Виробничо-технологічне підприємство «Вода»провести повірку лічильників холодної і гарячої води, які встановлені в квартирі АДРЕСА_2, споживачам ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_4 ОСОБА_2, виходячи з вимог ч.3 ст.28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»і п.4 ст.32 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005року.
Зобовязати комунальне підприємство «Виробничо-технологічне підприємство «Вода» провести перерахунок оплати за постачання холодної води в квартиру АДРЕСА_2 споживачам ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_4 ОСОБА_2 за період з 30.01.2007року по день ухвалення рішення, виходячи із показань лічильників холодної води, встановлених в зазначеній квартирі.
Стягнути з комунального підприємства «Виробничо-технологічне підприємство «Вода»на користь ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_4 понесені витрати по оплаті витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи у розмірі 30 грн.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до апеляційного суду Харківської області через суд першої інстанції в 10-денний строк з дня проголошення рішення шляхом подачі апеляційної скарги.
Суддя Т.М.Довготько
 
"– Сразу видно человека с раньшего времени! Таких теперь уже нету и скоро совсем не будет! И он любезно подал старику кружку сладкого чаю. Остап перетащил зицпредседателя за свой начальнический стол..." (И. Ильф, Е. Петров, "Золотой теленок")

Уважаемый dima ikar, "... боже вас сохрани – не читайте до обеда советских газет". Особенно старых. Особенно жёлтых.

С таким же успехом (но с гораздо большим научным основанием) можно смело утверждать, что это проституирующая перед электоратом Верховная чему-то Рада национально-хамски нарушила фундаментальные основы частного права (и своей же жутко еуропской конституции), сочинив бред в виде статьи 28 ЗУ "О метрологии и метрологической деятельности".

Овощ огородный за щёку этим привокзальным дешёвкам, а не обязанность кого бы то ни было нести затраты по чужой собственности. :)

Редкий случай, когда у двух других "ветвей власти" хватило смелости кастрировать такое "требование закона":

ПКМУ № 560 2005 года робко и без комментариев, но однозначно ввело поверку в состав платной услуги в рамках содержания домов и придомовых. :)
ПКМУ № 529 2009 года уже развернуто и подробно подтвердило этот принцип.
ПКМУ № 869 2011 года подтвердило тот же принцип.

Перипетии судебного визга халявщиков отражены в более солидных судебных документах, чем бред местечкового судьи "Т.М. Довготько" урожая 2011 года.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

А там, сразу после названия нормативного акта - "Додатково див. Постанову Вищого адміністративного суду № К/9991/29412/12 від 07.02.2013".
Или сразу:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.



Просто "водоканалы" и "органы местного самоуправления" на столько глупы и жадны, что гребут под "централизованное водоснабжение" все подряд, в том числе и внутридомовую систему. Впрочем *****изм "специалистов" этого Гондураса в любой отрасли знаний не дает и на "государственном уровне" увидеть разницу между "централизованным водоснаюжением" и "внутридомовым водоснабжением". Ума, увы, не было, нет и не будет. Ну и поделом "водоканалам" - пусть за свой счет поверяют чужие приборы. А ежели эту услугу держать там, где и положено - содержании домов и придомовых территорий, то всё чудненько и гладенько: прошу за свой прибор со своими тугриками "в кассу". "Не всё коту масленица". "И очень хорошо. И никаких разрух."

Так что... Метрологическое спасение собственников счетчиков - дело денег самих собственников счетчиков. Собственность, сцуко, обязывает. Ежели "водоканал" с ОМС не ******. А если ******, то это не значит, что так везде. :)
 
Останнє редагування:
прекрасно но читаем закон !!!!!! причем по буквам - закон есть закон - никто не хочет с этим спорить -- а все изменения прошли уже после смены президента (вот тут то и самое интересное) но есть одно но на которое почему то все стараются забыть - (мне вода или как ее там называют - целый пакет писем прислала) -- читаем ---
_______________________
гражданское законодательство украины
книга первая - общие положения гражданского кодекса
глава 1 - гражданского кодекса
гражданское законодательство украины
статья 4. акты гражданского законодательства украины
4. актами гражданского законодательства являются также постановления кабинета министров украины.
если постановление кабинета министров украины противоречит положениям этого кодекса или другому закону, применяются соответствующие положения этого кодекса или другого закона.
согласно закону украины "о защите прав потребителей" стаття 20. правила торговельного, побутового та інших видів обслуговування 1. правила торговельного, побутового та інших видів обслуговування (виконання робіт, надання послуг) затверджуються кабінетом міністрів україни. зазначені правила не можуть суперечити законодавчим актам.
_________________________________________________
чем я не прав

и впринцепе меня как потребителя не должно никаким хр.... касаться как проверяют и за чей счет это делается -- не правда ли --- надо проверить проверяйте в законе указано кто должен это делать - правильно - так вот пришли и сделали - а о оплате - до 12 года за их счет это делалось а с 12 года смотрим все изменения к км - именно только вода (!!! потему то ) за счет потребителей
 
Останнє редагування:
"чем я не прав"

Ах... Какой mauvais ton... Нельзя же так! Тут могут быть дамы... А Вы так откровенно спрашиваете, "чем". Ну-у... я даже не знаю, как Вам интеллигентно намекнуть...
"чем"... Вы уж как-нибудь сами разберитесь... "чем" Вы там, pardonner, интимно определяете свою правоту или её отсутствие...

И... это... опять situation délicate... "читать по буквам" я перестал уже в первом классе, освоив чтение по слогам, после чего развивал навыки чтения и дальше. :)

Впрочем, если Вам привычнее читать по буквам, то в статье 28 ЗУ "О метрологии и метрологической деятельности" найдите буквы похожие на "встановлюється
Кабінетом Міністрів України". Дальше буквы не читайте - поберегите моск. :)

Закон указал на Кабмин. Кабмин полномочно установил. Высшая судебная инстанция подтвердила правомерность. То, что "ВПРИНцепе МЕНЯ как потребителя не должно никаким ХР.... касаться..." - это ясно, как день Божий. И не за такую халявку "потребитель" готов удавиться. Ан, рано или поздно, любая халява кончается. :)

И напрасно Вы так категорично: "до 12 года"... "после". В приличных городах с 5 года - поверка за счет собственника прибора. И - все довольны. В приличных городах "водоканалы" внутри домов и не водятся. Всё через "содержание домов и придомовых..." И все халявщики уже давно отплакались и успокоились.

Вы совершенно напрасно так растревожились... И Вы привыкните. :) "Всё будет хорошо". :)
 
еще раз ЗАКОН о метрологии -- читаем по буквам
3. Порядок подання фізичними особами, що не є суб'єктами
підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної
техніки (результати вимірювань якими використовуються для
здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну
і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів
та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється
Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та
ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж)
зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок
підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-,
газо- і водопостачання.

это полная виписка закона .... ну читаем

и мне так кажется что тут собрались одни сочувствующие ВОДЕ ...- а не то что бы помочь людям - и поверьте я лично выиграл 2 суда - одно опубликовал
 
Да плевали в "Воде" на всякие законы...
 
плевали не то слово -- но суды не кто не отменял !
 
опять же нужны знания и время + уверенность в себе
 
плевали не то слово -- но суды не кто не отменял !

а если учесть что у нас не прецедентное право, то каждое обращение в суд будет рассматриваться индивидуально, и уж поверьте, судья умеет читать законы в связке, а не выдергивать фразы из контекста :)
 
Ну вообщем если кто хочет почитать как решить проблему по поверке счетчиков читайте
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


ибо я вижу что тут на форуме вместо того что бы разобраться и показать читателям пути выхода, правильность законов просто поливают ............!
п.с.
очень умный юрист написал :
Постановление КМУ №869, по всей видимости, неудачное.
В ПКМУ №630 дается определение централизованного водоснабжения и водоотвода как деятельность.....с использованием внутридомовых сетей, в том числе и поверка водомеров. Поэтому содержание внутридомовых сетей и поверка водомеров это услуги водоснабжения и водоотвода, а не услуги СДПТ и затраты на их обеспечение должны быть включены в тариф на воду по типу гривна/м.куб. воды, а не гривна/м.кв.площади квартиры или гривна/месяц.
Водоканалы (монополии) - производители, а формирование тарифов для них впихнуто в постановление для формирования тарифов исполнителя комунальных услуг. Водоканалы продают воду (продукт), и не оказывают никаких услуг населению. ПКМУ №869 указывает порядок формирования тарифов на воду и водоотведение, а презентует это как порядок формирования тарифов на коммунальные услуги населению, создавая путаницу с определением обязательств исполнителей коммунальных услуг.
Конечно, если учитывать ст.29 ЗУ "О ЖКУ" и все платежи - в адрес балансодержателя, то вопросы переходят в плоскость расчета величины составляющих платежей. Но при повсеместной тенденции диференциации услуг и персонификации исполнителей ПКМУ №869 исключительно вредно. Кроме путаницы ничего нового. Даже попытки детализировать затраты производителя услуг и отнесение затрат на поверку собственных водомеров к затратам на сбыт, КМ дал возможность суду трактовать это положение. как непредусмотренность затрат на поверку абонентских приборов, чем все водоканалы и воспользовались, (игнорируя ПСБО 16), поголовно записавшись в исполнители услуг, без обязанностей эти услуги исполнять (эти услуги ПКМУ№869 приписаны в СДПТ). Воду водоканалы подают ЖЭКам, а деньги требуют с потребителей многоквартирного дома. И если за сетями еще как-то смотрят ЖЭКи, то поверка водомеров - сиротская услуга. Ни ЖЭК, ни водоканал этим заниматься не хотят, хотя и ПКМУ№869, и в ПКМУ №630, и в ПКМУ №933 услуга по поверке водомеров прописана, как обязанность исполнителя услуг.
 
Останнє редагування:
КП "Вода Донбасса" не определено исполкомом как исполнитель. ИСПОЛНИТЕЛЬ не назначен, было постановление суда в адрес исполкома, оно не выполнено. Договор между мною (квартиросъемщиком) и водоканалом не заключался. Фактически договор от имени жильца заключает ЖЭК. Это в частном секторе между домовладельцем и водоканалом заключается. ПОВТОРЮ: проблема в том, что пропустили срок поверки водомера, сверки по платежам за этот период проводились по счетчику (не поверенному), т.е. водоканал ввел в заблуждение меня относительно правильности вносимых оплат. И когда я обратилась за поверкой сделали перерасчет по нормам потребления. И теперь требуют оплатить образовавшуюся задолженность. К моменту вступления КП "Вода Донбасса" в права 30000 неповеренных счетчиков было в городе. ВОТ ЭТО НАЖИВА на горожанах. Вопрос о том кто должен оповещать о сдаче счетчика на поверку ОТКРЫТ. Водоканал утверждает, что собственник жилья обязан самостоятельно контролировать межповерочный период. Еще вопрос в тему, а если жилье не приватизировано, кто тогда контролирует.
 
Останнє редагування:
На самом деле я уже писал и еще раз хочю повторить ЛИЧНО видел как проходила проверка счетчика в нормальном городе КИЕВЕ - позвонили с киев канал (или как его там сейчас) у вас надо проверить счетчик - приходите - приходят с собой у них мерное ведро !!!!! 5 раз набрали воду в ведро - перепломбировали счетчики сказали расписаться о проверке, в качестве плагодарности дали им 20 грн И ВСЕ !!!
Я смотрю что это у нас на этом прекрасно зарабатывают эти какашечные службы
 
Поверка счетчиков воды за счет КП Водоканал

Есть ли смысл подавать исковое заявление против Водоканала насчет поверки счетчиков воды за их счет? Написал письмо Коринько по п.9 Постановления КМ Украины № 630 от 21.07.2005 г., п.5.4. Приказа Министерства ЖКХ Украины №190 от 27.06.2008 г., ст. 28 ЗУ «О метрологии и метрологической деятельности» - Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.».

Получил ответ со ссылкой на п.24 Постанови КМ №869 от 01.06.2011 г., где указанные действия с какого-то включены в состав тарифа на обслуживание придомовой территории и не включены в тариф водоснабжения и водоотведения, а посему - фиг вам, дорогой товарищ.

Кто что курил при создании Постановы - непонятно.
 
Назад
Зверху Знизу