Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
3. Нам здесь жить.
1. дороги ремонтировались и троллейбусы покупались и при Шумилкине, при заметьте, вдвое меньшем бюджете Харькова.
2. как работает 062 тоже убедился на собственном опыте, нифига не работает.
3. Система субсидий работает уже больше 10 лет.
4. Лучше б днепропетровцы впечатлились новыми станциями метро, а фонтаны - это пыль в глаза.
Вот, наткнулся:Ага, только Черновецкий вчера заявил, что досрочные выборы будут только через его труп, и хер вы че дождетесь.
Нашего тоже проидется терпеть до конца.
Так что не обольщайтесь.
Сраааать, срать они хотели на то, что Вы пытаетесь сделать.
Будут сидеть!!! Я сказал.
Г.Жеглов (с)
Експертна оцінка КВУ щодо можливості проведення позачергових виборів Київського міського голови та депутатів Київради.
Проект угоди про створення коаліції в новообраній ВР України передбачає проведення дострокових виборів міської влади в Києві та Харкові. КВУ провів політичний та юридичний аналіз підстав та можливостей для дострокового припинення повноважень міського голови та депутатів міської ради м. Києва. (Для Харькова, я так понимаю, тоже самое)
..................
Чинне законодавство передбачає наступні реальні шляхи дострокового припинення повноважень міського голови та Київради:
# висловлення недовіри міському голові та Київраді на референдумі;
# висловлення недовіри міському голові двома третинами складу міської ради;
# припинення повноважень міського голови та ради через рішення ВР України.
1. Численні спроби провести референдум про недовіру міському голові м. Києва не були успішні через недосконалість законодавства про референдуми. За оцінками КВУ, Верховна Рада України могла б прийняти новий Закон про всеукраїнський та місцевий референдуми в числі першочергових. У ВР України ще минулого скликання зареєстровано відповідні законопроекти, які можна оперативно винести на розгляд ВР і прийняти до кінця 2007 року. Тоді, використовуючи досконалий Закон про референдуми, у разі професійної і злагодженої роботи опозиції в Києві можна було б провести збір підписів та винести питання довіри до міської влади на референдум у травні-червні 2008 року. У випадку висловлення недовіри діючому міському голові та депутатам міськради на референдумі, нові вибори можуть відбутися в серпні-вересні 2008 року.
2. У діючому складі Київської міської ради більшість депутатів підтримує міського голову та голосує за проекти рішень, які той виносить на сесії. Частина цих депутатів могла б позбутися повноважень шляхом застосування норм закону „про імперативний мандат”. Оскарження та апеляції щодо застосування цього закону тривають у різних судах вже кілька місяців. Зараз розгляд всіх цих справ повинен бути припинений у зв’язку із відкриттям провадження у Конституційному Суді за двома поданнями народних депутатів щодо неконституційності положень закону „про імперативний мандат”. У жовтні 2007 року Конституційний Суд відкрив провадження по зазначеним поданням, тому протягом трьох місяців (відповідно до Закону про Конституційний суд) цей орган повинен встановити чи конституційним є в Україні застосування імперативного мандату для депутатів місцевих рад.
У разі ж визнання положень закону такими, що відповідають Конституції, розгляд справи про дострокове припинення повноважень депутатів може поновитися. В разі позитивного рішення судів нові депутати можуть набути повноважень лише в травні-червні 2008 року, і, якщо вони висловлять недовіру міському голові двома третинами голосів, нові вибори - лише вибори міського голови – можуть бути призначені на серпень-вересень. Переформування існуючої промерської більшості без застосування норми про «імперативний» мандат експерти КВУ вважають малоймовірним. (Для Харькова - не актуально. Хрена с два ПР будет отзывать своих депутатов, и промэрское большинство - состоявшийся факт, а не как в Киеве - ситуативный)
3. Рішення Верховної Ради України про дострокове припинення повноважень міського голови та депутатів Київради може базуватися на порушеннях міським головою та міською радою законодавства, які підтверджені рішенням суду, а також за наявності відповідного висновку профільного комітету парламенту. Тому, для винесення відповідного питання на розгляд, опозиція повинна виграти кілька судових процесів щодо рішень Київради та захистити свій виграш у всіх відповідних інстанціях. Першим реальним кроком до цього може стати позов блоку Кличка щодо незаконності рішень сесії Київради 1 жовтня 2007 року. Проведення всіх необхідних судів може, за оцінками КВУ, тривати не менше 3-4 місяців. Відповідно, лише тоді питання дострокового припинення повноважень зможе бути поставлене на голосування у ВР України. У разі існування на той момент нестійкої більшості, яка нараховуватиме лише 228 депутатів, ця більшість не зможе висловити недовіру київській владі через зв’язки багатьох її учасників із керівництвом міста. Лише у разі підтримки ідеї висловлення недовіри з боку фракції Партії регіонів або Блоку Литвина у ВР це рішення зможе бути прийняте на другій сесії ВР, і тоді вибори можливо провести в квітні-травні 2008. В разі проведення голосування про дострокове припинення повноважень міського голови та депутатів міської ради у ВР без рішень судів про систематичне порушення мером і міськрадою законодавства, це рішення може бути оскаржене як в місцевих судах, так і Конституційному Суді, що відкладе його реалізацію мінімум на півроку і може бути скасоване рішенням КС. Так само малі шанси на успіх матиме прийняття нової редакції закону «Про столицю України – місто-герой Київ» із призначенням нового голови КМДА – не обраного киянами. Такий сценарій не вдалося провести за часі президента Кучми за умов домінування адмінресурсу. Повторення подібної ситуації приведе до несприйняття київськими виборцями. Знову ж таки, подібні кроки не будуть бездоганними юридично, і тому оскарження їх у судах всіх інстанцій триватиме багато місяців.
4. Прийняття парламентом рішення щодо проведення позачергових виборів у Києві та Харкові не вирішує низки питань, пов’язаних з виборчим процесом. Тому для проведення позачергових місцевих виборів у відповідності до стандартів демократичних виборів, необхідно внести відповідні зміни до виборчого законодавства, зокрема щодо складання та уточнення списків виборців, діяльності партій чи блоків у виборчому процесі, виборчих комісій тощо. До того ж на місцевих виборах досить суперечлива судова практика, зокрема, це проявилося під час проведення виборів міських голів Черкас, Кіровограду та ін. Тому на законодавчому рівні необхідно переглянути питання оскарження рішень та дій суб’єктів виборчого процесу у судах.
5. Експерти КВУ не виключають можливості проведення загальних місцевих виборів по всіх радах України в разі зміни повноважень місцевих рад – за наслідками реалізації конституційної реформи – в кінці 2008 року.
6. Велика кількість ймовірних кандидатів на пост міського голови може призвести до того, що переможець виборів отримає невелику підтримку від загальної кількості киян і матиме недостатню суспільну легітимність. За існуючої політичної ситуації жоден кандидат не в змозі отримати понад 50% голосів виборців.
.............
doc1193389950CVU_kiev_2007.10.26.doc (43Kb)
Прес-служба КВУ
26 Жовтня 2007 12:07 , Україна
"эксперты" могут писать что угодно![]()
для переизбрания мэров нужно изменение Закона о местном самоуправлении....
никакая ВР НЕ может снять своим решением ЛЮБОГО мэра самого засраного украинского мухосранска..![]()
Конституція, Закон вiд 28.06.1996 № 254к/96-ВР
Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:
30) призначення чергових та позачергових виборів до органів
місцевого самоврядування;
Стаття 92. Виключно законами України визначаються:
15) засади місцевого самоврядування;
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про місцеве самоврядування в Україні
Стаття 78. Дострокове припинення повноважень ради
4. За наявності підстав, передбачених частиною першою цієї
статті, рішення суду про визнання актів ради незаконними,
висновків відповідного комітету Верховної Ради Верховна Рада
України може призначити позачергові вибори сільської, селищної,
міської, районної у місті, районної, обласної ради. ..........
Стаття 79. Дострокове припинення повноважень сільського,
селищного, міського голови, голови районної
у місті, районної, обласної ради
2. Повноваження сільського, селищного, міського голови можуть
бути також достроково припинені, якщо він порушує Конституцію або
закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення
наданих йому повноважень.
3.Повноваження сільського, селищного, міського голови за наявності
підстав, передбачених частиною другою цієї статті, та в інших
випадках можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого
референдуму або за рішенням відповідної ради, прийнятим шляхом
таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів
від загального складу ради. Порядок проведення місцевого
референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського,
селищного, міського голови визначається законом про місцеві
референдуми.
4. Рішення про проведення місцевого референдуму щодо
дострокового припинення повноважень сільського, селищного,
міського голови приймається сільською, селищною, міською радою як
за власною ініціативою, так і на вимогу не менш як однієї десятої
частини громадян, що проживають на відповідній території і мають
право голосу.
5. За наявності рішень суду про визнання розпоряджень чи дій
сільського, селищного, міського голови незаконними, висновків
відповідного комітету Верховної Ради Верховна Рада України може
призначити позачергові вибори сільського, селищного, міського
голови. Питання про призначення Верховною Радою України
позачергових виборів сільського, селищного, міського голови може
порушуватись перед Верховною Радою України відповідною сільською,
селищною, міською радою, головою обласної, Київської,
Севастопольської міської державної адміністрації.
1. метро - это подразделение МПС...
строительства метро(в Харькове) обеспечивает бюджет Украины и городской бюджет..но доля городского мала..
примерительно к мэру - он должен очень острожно обещать новые станции, так как от него не зависит процесс(финансирования) строительства полностью..
2. толк простой: кто платит, тот должен получить весь комплекс услуг в лучшем виде..кто нет, т.е. не может..- до свидания..в шалаш...другого пути нет..
так..вопрос в финансировании из бюджета Украины... а его, насколько я понимаю, нету..
ещё, к примеру,думаю, перспективная ветка "Барабашка-602 м/р" была бы очень кстати для города..
Не дай боже."Шило на мыло", если честно ... хотя, при таких раскладах, вероятнее всего выберут Богословскую ... ну хотя бы в пику тому же Фельдману или Протасу ...
извините..а Вам "труп" пчеловода подсказать?или сами знаете?
"труп" дамыс косой тоже ,якобы, не знаете?![]()
"эксперты" могут писать что угодно![]()
для переизбрания мэров нужно изменение Закона о местном самоуправлении....
никакая ВР НЕ может снять своим решением ЛЮБОГО мэра самого засраного украинского мухосранска..![]()
неопытности, слабохарактерности
У нас в стране возможно всё. Не найдётся закона - будет политическая целесообразность.
А Добкина мне жаль. Я не вижу в его деяниях злого умысла или корысти,человек вроде бы старается изо всех сил, мне кажется все его ошибки от неопытности, слабохарактерности, негативного влияния Кернеса.
А новым мэром боюсь. что станет Протас - старший. Уж больно он активно взялся за этот проект - всех и вся купит.
Чувак, прошедший по трупам, крышующий наркоторговлю в Харькове - "неопытен" и "слабохарактерен".
Эта пять!
![]()
хуже дурака только дурак с инициативой
Высказывание замечательное, меткое, но не о Добкине. Не ошибается только тот, кто ничего не делает. Жаль только, что мы все расплачиваемся за эти ошибки. Но он хоть что-то пытается делать, чего бы я не сказала о предыдущем мэре. Но человек, конечно, не на своём месте, с этим я согласна. Харькову мэр нужен другой.