Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Ремонты трамвайных путей

  • Автор теми Автор теми vladonnos
  • Дата створення Дата створення
по челюскинцев и на шевченко потом, через новостройку, по челюскинцев нормальная была дорога

Во-первых, ключевое слово "была", во вторых та же ул. Челюскинцев не пропустит физически тот трафик, который идёт по Шевченко направо к Веснина и с Матюшенко налево на Шевченко. В-третьих, и самое главное - это ещё плюс в километраже по *****м частного сектора Журавлёвки.
 
Это на какой период работы указаны?

А вообще странно. Реконструкция переезда Тракторостроителей-Валентиновская в 10 раз дороже, чем переезда Широнинцев-Героев Труда. Чем они так сильно отличаются? И там, и там пересечение трамвайной и троллейбусной линий.
Кстати, ремонт "вузла" по Мироносицкой (самый первый пункт) - это где?
На Мироносицкой в районе бывшего трамвайного кольца неплохо было бы сместить трамвайную линию западнее. раньше этого сделать было нельзя из-за собственно кольца, а сейчас там просто деревья.
А то между трамвайной линией и забором Ипподрома очень мало места для транспорта.
 
Департамент інфраструктури

Будівництво та реконструкція об'єктів транспортної інфраструктури, в т.ч.:

159 429 687,0
94
Реконструкція трамвайної колії по вул.Мироносицькій (вузол)
бюджет розвитку
250 000,0

95
Реконструкція трамвайної колії по вул. Євгена Котляра від вул.Коцарської до вул. Великої Панасівської
бюджет розвитку
19 223 250,0

96
Реконструкція трамвайної колії по майдану Захисників України від просп. Московського до вул.Броненосця «Потьомкін»
бюджет розвитку
250 000,0

97
Реконструкція трамвайної колії по майдану Захисників України від вул.Броненосця Потьомкін до вул. Богдана Хмельницького
бюджет розвитку
250 000,0

98
Реконструкція трамвайної колії по просп.Московському від майдану Захисників України до універмагу Харків
бюджет розвитку
250 000,0

99
Реконструкція трамвайної колії по просп.Московському від універмагу Харків до вул. Лесі Українки
бюджет розвитку
250 000,0

100
Реконструкція трамвайної колії по вул.Полтавський шлях від вулЄвгена Котляра до вул.Конєва
бюджет розвитку
682 616,0

101
Реконструкція трамвайної колії по вул.Мойсеївській з облаштуванням сигнальною автоматикою
бюджет розвитку
2 721217,0

102
Реконструкція трамвайної колії по вул.Клочківській від пров.Рогатинського до Новоіванівського мосту
бюджет розвитку
11490 883,0

103
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Героїв Праці - вул.Гвардійців-Широнінців
бюджет розвитку
250 000,0

104
Реконструкція трамвайного переїзду просп. Тракторобудівників - вул. Валентинівська
бюджет розвитку
2 550 000,0

105
Реконструкція трамвайного переїзду просп. Тракторобудівників - вул. Героїв Праці
бюджет розвитку
15 916 461,0

106
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Шевченка - вул. Матюшенка
бюджет розвитку
48 597 626,0

107
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Героїв Праці - вул.Барабашова
бюджет розвитку
250 000,0

108
Реконструкція трамвайного переїзду
вул.Академіка Павлова - вул.Семиградська
бюджет розвитку
250 000,0

109
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Академіка Павлова - пров.Салтівський
бюджет розвитку
250 000,0

110
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Гольдберівська - пров.Рибасівський
бюджет розвитку
279 975,0

111
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Гольдберівська - вул.Москалівська
бюджет розвитку
280 673,0

112
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Євгена Котляра - заїзд на розворотне коло Південний вокзал
бюджет розвитку
14 217 094,0

113
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Трінклера - вул.Данилевського
бюджет розвитку
250 000,0

114
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Трінклера - просп. Незалежності
бюджет розвитку
280 719,0

115
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Пушкінська - вул.Весніна
бюджет розвитку
250 000,0

116
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Мироносицька - вул.Весніна
бюджет розвитку
250 000,0

117
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Весніна - майдан Першого Травня -вул.Чернишевська
бюджет розвитку
250 000,0

118
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Маяковського - вул.Мироносицька
бюджет розвитку
250 000,0

119
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Мироносицька - вул.Олеся Гончара
бюджет розвитку
250 000,0

120
Реконструкція трамвайного переїзду майдан Першого Травня - вул. Сумська
бюджет розвитку
279 572,0

121
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Богдана Хмельницького - просп. Московський
бюджет розвитку
292 785,0

122
Реконструкція трамвайного переїзду по просп. Московському в районі універмагу Харків
бюджет розвитку
250 000,0

123
Реконструкція трамвайного переїзду просп. Московський - майдан Героїв Небесної Сотні (будинок №30)
бюджет розвитку
278 991,0

124
Реконструкція трамвайного переїзду просп. Московський - майдан Героїв Небесної Сотні (будинок №32)
бюджет розвитку
279 627,0

125
Реконструкція трамвайного переїзду майдан Захисників України - вул. Броненосця Потьомкін
бюджет розвитку
250 000,0

126
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Морозова - вул. Плеханівська
бюджет розвитку
250 000,0,

127
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Морозова - просп. Героїв Сталінграду
бюджет розвитку
250 000,0

128
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Кірова - вул.Плеханівська
бюджет розвитку
250 000,0

129
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Плеханівська - вул.Польова
бюджет розвитку
250 000,0

130
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Велика Панасівська – Новоіванівський міст
бюджет розвитку
811 409,0

131
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Велика Панасівська - вул. Євгена Котляра
бюджет розвитку
1 605 768,0

132
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Полтавський Шлях - вул. Конєва
бюджет розвитку
936 179,0

133
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Клочківська - узвіз Клочківський
бюджет розвитку
973 462,0

134
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Клочківська - вул.Новгородська
бюджет розвитку
79 467,0

135
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Клочківська - просп.Перемоги
бюджет розвитку
290 097,0

136
Реконструкція трамвайного переїзду вул.Героїв Праці - вул.Академіка Павлова
бюджет розвитку
17 276,0

137
Реконструкція контактної мережі по просп. Московському (пров. Вірменський - майдан Конституції) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

138
Реконструкція контактної мережі по просп.Московському (пров.Вірменський -вул. Військова) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

139
Реконструкція контактної мережі по просп. Московському (вул. Військова - майдан Повстання) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

140
Реконструкція контактної мережі по просп.Московському (вул.Лесі Українки -вул.Академіка Павлова) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

141
Реконструкція контактної мережі по просп.Московському від вул.Дванадцятого Квітня до бульвару Грицевця з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
800 571,0

142
Реконструкція контактної мережі по вул.Конєва від вул.Полтавський Шлях до Гончарівського мосту включаючи розворотне коло тролейбуса з облаштуванням об'єкту транспортної інфраструктури
бюджет розвитку
250 000,0

143
Реконструкція контактної мережі по вул.Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул.Коцарської з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
5 001 000,0

144
Реконструкція контактної мережі по вул.Євгена Котляра від вул.Коцарської до вул.Великої Панасівської з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
5 152 000,0

145
Реконструкція контактної мережі тролейбуса по майдану Сергіївському від вул. Полтавський Шлях до узвозу Соборного і по узвозу Соборному до вул. Унівсерситетської
бюджет розвитку
250 000,0

146
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул.Маяковського і вул.Мироносицькій від вул. Сумської до вул.Весніна з облаштуванням елекричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

147
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул.Мироносицькій і майдану Першого Травня від вул.Весніна до вул.Сумської з облаштуванням елекричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

148
Реконструкція контактної мережі по майдану Захисників України від просп. Московського до вул. Броненосця Потьомкін з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

149
Реконструкція контактної мережі по майдану Захисників України від вул.Броненосця Потьомкін до вул.Богдана Хмельницького з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

150
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул.Морозова від просп.Героїв Сталінграду до вул.Каштанової з облаштуванням елекричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

151
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул. Морозова від вул.Каштанової до вул.Мухачова (розворотне коло) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

152
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул.Морозова від вул.Мухачова до просп. Московського з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

153
Реконструкція контактної мережі по
вул.Ахсарова від Олексіївського мосту до просп.Людвіга Свободи з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
158 165,0

154
Реконструкція контактної мережі по вул.Ахсарова в районі станції метро Олексіївська з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
202 944,0

155
Реконструкція контактної мережі по
просп.Людвіга Свободи від вул.Ахсарова до просп.Перемоги з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
169 224,0

156
Реконструкція контактної мережі на
перехресті вул. Шевченка - вул.Матюшенка з облаштуванням елекричного освітлення
бюджет розвитку
2 466 000,0

157
Реконструкція контактної мережі по просп. Тракторобудівників від вул.Героїв Праці до вул.Бучми (розворотне коло) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

158
Реконструкція контактної мережі по вул.Героїв Праці від просп. Тракторобудівників до вул.Гвардійців-Широнінців з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

159
Реконструкція контактної мережі по вул. Героїв Праці від вул. Гвардійців-Широнінців до вул.Академіка Павлова з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

160
Реконструкція контактної мережі по вул.Молочної від вул. Богдана Хмельницького до вул.Плеханівської з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
100 000,0

161
Реконструкція контактної мережі по вул.Молочної від вул.Плеханівської до просп. Гагарі на з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
100 000,0

162
Реконструкція контактної мережі по вул. Миколи Бажана включно розворотне коло з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
156 371,0

163
Реконструкція контактної мережі по узвозу Клочківському з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

164
Реконструкція контактної мережі по вул.Клочківській від Новоіванівського мосту до вул.Павлівської
бюджет розвитку
250 000,0

165
Реконструкція контактної мережі по просп.Правди від вул.Трінклера до просп.Леніна
бюджет розвитку
125 000,0

166
Реконструкція контактної мережі по просп.Незалежності від просп.Науки до узвозу Клочківського з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
125 000,0

167
Реконструкція контактної мережі тролейбусу по Білгородському шосе від вул.Дерев'янко до вул.Академіка Проскури з облаштуванням електричного та святкового освітлення
бюджет розвитку
250 000,0

168
Реконструкція контактної мережі по просп.Московському (вул. Енергетична -вул.Харківських Дивізій) з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
2 019 321,0

169
Реконструкція контактної мережі на перехресті вул.Героїв Праці - вул.Академіка Павлова
бюджет розвитку
790 966,0

170
Реконструкція контактної мережі тролейбусу по просп.Маршала Жукова
бюджет розвитку
109 551,0

171
Реконструкція контактної мережі трамваю по вул. Клочківській від пров.Рогатинського до Новоіванівського мосту з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
2 013 713,0

172
Реконструкція контактної мережі трамваю по просп. Перемоги від вул. Клочківській до кінцевої станції трамваїв Проспект Перемоги з облаштуванням зовнішнього освітлення
бюджет розвитку
4 095 034,0

173
Реконструкція контактної мережі на перехресті вул. Клочківської - узвоза Клочківського з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
1 406 252,0

174
Реконструкція контактної мережі на перехресті вул.Клочківської - просп.Перемоги з облаштуванням електричного освітлення
бюджет розвитку
101 817,0

175
Будівництво тролейбусної лінії від розворотнього кола Героїв Праці до розворотнього кола Північна Салтівка
бюджет розвитку
800 000,0

176
Реконструкція кабельних мереж від тягової підстанції Центральна до існуючого виводу за адресою: майдан Павлівський, 20
бюджет розвитку
5 541,0

177
Реконструкція тягової підстанції Володарська
бюджет розвитку
144 607,0

178
Реконструкція тягової підстанції Новобаварська
бюджет розвитку
144 607,0

179
Реконструкція тягової підстанції Артемівська
бюджет розвитку
144 607,0

180
Реконструкція тягової підстанції Малобєлгородська
бюджет розвитку
144 607,0

181
Реконструкція тягової підстанції Муромська
1 бюджет розвитку
144 607,0

182
Реконструкція тягової підстанції Ново-Олексіївська
бюджет розвитку
144 607,0

183
Реконструкція тягової підстанції Люботинська
бюджет розвитку
144 607,0

184
Реконструкція тягової підстанції Бестужевська
бюджет розвитку
144 607,0

185
Реконструкція тягової підстанції 521 мікрорайон
бюджет розвитку
144 607,0

186
Реконструкція тягової підстанції Гончарівська
бюджет розвитку
144 607,0

Больной на фсю голову?!

Учись интернетом пользоваться и уважать других людей, чучмек...
:рл:
 
А вообще странно. Реконструкция переезда Тракторостроителей-Валентиновская в 10 раз дороже, чем переезда Широнинцев-Героев Труда. Чем они так сильно отличаются? И там, и там пересечение трамвайной и троллейбусной линий.

Не стоит смотреть на эти суммы так как это лишь на проектирование
 
От нефиг делать решил проверит на 240мм зуме (на кропе) ровность путей на переезде сделанного по технологии RCS на перекрестке пр. Победы- пр. Людвига Свободы спустя 2.5 года эксплуатации

IMG_3409.webp


Неплохой результат как для такого огромного зума
 
Трамваи №5, 6, 8 и 27 временно изменят маршруты

Движение трамваев по пр. Московскому, на участке от пл. Защитников Украины до ул. Академика Павлова, будет запрещено с 9:00 до 16:00 12 и 13 апреля.

Как сообщили в Департаменте инфраструктуры, это связано с ремонтом трамвайных путей.

На этот период движение трамваев будет организовано следующим образом:

№5: ул. Одесская - пр. Героев Сталинграда - ул. Морозова - ул. Плехановская - ст. м. «Завод им. Малышева» - ул. Полевая - ул. Молодой Гвардии;

№6: 602 м/р - Салтовское шоссе - ул. Академика Павлова - пр. Московский - ул. Кошкина/ул. Морозова - ул. Плехановская - ул. Молочная - ул. Гольдберговская - ул. Грековская - ул. Университетская – пл. Сергиевская - ул. Полтавский Шлях - Южный вокзал;

№8: 602 м/р - Салтовское шоссе - ул. Академика Павлова - пр. Московский - ул. Кошкина - ул. Плехановская - ул. Полевая - ул. Молодой Гвардии - ул. Плехановская – ст. м. «Завод им. Малышева» - ул. Морозова - пр. Героев Сталинграда - ул. Одесская;
(в обратном направлении): ул. Одесская - пр. Героев Сталинграда - ул. Морозова - пр. Московский - ул. Академика Павлова - Салтовское шоссе - 602 м/р;

№27: разворотный круг «Салтовский» - пр. Тракторостроителей - ул. Героев Труда - ул. Академика Павлова - пр. Московский - ул. Кошкина/ул. Морозова - ул. Плехановская - ул. Молочная - ул. Гольдберговская - ул. Москалевская – Новожаново.
 
На Московском проспекте у Универмага "Харьков" на пути в сторону центра идут работы по замене убитого пути на менее изношенные рельсошпальные решетки

ahd0ab.webp

g4aeej.webp

9accch.webp
 
Результат двух дневной замены на Московском проспекте в районе универмага "Харьков"

один кусочек сделали у перекрестка Зищитников Украины- Московского проспекта
9hffjj.webp

jfj1ad.webp


и другой, чуть больший ближе к остановке "универмаг "Харьков""
2heajb.webp

acjfj3.webp


так же на участке между подземными переходами сделали большую "рельсовую латку"
ggbjf6.webp


сегодня ближе к вечеру рабочие еще подравнивали "балласт"
 
Оказывается существует вот такой интересный собрат нашей бывшей ВПРС-500- PLASSER & THEURER UST 79-S

на фото первое поколение этой модели (конкретный агрегат аж 1983 г.в.), но вроде как уже есть третье поколение
19523.jpg

jeaf5a.webp

cc7hfj.webp

edhfd8.webp

55877.jpg

efcgf1.webp

afjeb0.webp




Крутость машины в том, что перемещаться она может не только по железным магистралям, но и по автомобильным дорогам в качестве полуприцепа на седельном тягаче и не нужно городить всякие платформы для транспортировки по трамвайным путям как это было с нашей ВПРС-500 ввиду того что она являлась полноценной железнодорожной ремонтной машиной и не вписывалась в трамвайные пути:
j3agch.webp

be7bad.webp

fdfhh6.webp

g4cada.webp

afa6ag.webp

hga2ad.webp

3jfaej.webp


⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Оказывается существует вот такой интересный собрат нашей бывшей ВПРС-500- PLASSER & THEURER UST 79-S

на фото первое поколение этой модели (конкретный агрегат аж 1983 г.в.), но вроде как уже есть третье поколение

так у тебя в видео уже нового поколения машина, с тремя автомобильными мостами, четыре железнодорожных оси, две кабины управления


еще у них есть вот такая машина, по углам машины гидроцилиндры машину поднимают чтобы полуприцеп под нее подъехал, а по центру есть один мощный гидроцилиндр который машину поднимает для разворота

вот более старое поколение

versal-stopf-urichtmaschine-08-275-zw-firma-831676.webp

97434351810-2c-up.webp


вот чуть новее

cje3fj.webp


а вот еще новее, последнего поколения, уже 4-осная и длинее
5ffjcd.webp


вот первая



самая новая

 
так у тебя в видео уже нового поколения машина, с тремя автомобильными мостами, четыре железнодорожных оси, две кабины управления


еще у них есть вот такая машина, по углам машины гидроцилиндры машину поднимают чтобы полуприцеп под нее подъехал, а по центру есть один мощный гидроцилиндр который машину поднимает для разворота

вот более старое поколение

bce7jd.webp

ahaa3c.webp


вот чуть новее

cje3fj.webp


а вот еще новее, последнего поколения, уже 4-осная и длинее
5ffjcd.webp


вот первая



самая новая


И для какого минимального радиуса кривых есть агрегаты у P&T? 60м небось? И то наверное для транспортного положения, а для рабочего требуются кривые ещё большего радиуса, что делает машину не совсем универсальной для трамвайной сети.
 
И для какого минимального радиуса кривых есть агрегаты у P&T? 60м небось? И то наверное для транспортного положения, а для рабочего требуются кривые ещё большего радиуса, что делает машину не совсем универсальной для трамвайной сети.

я даже не знаю. Для такого радиуса нужно размерами что-то типа советской ШПМ-02.
вон та же швейцарская Matisa B20L пробивает минимальный радиус 100м, хоть в транспортном положении проходит 60м, а она размерами как первое поколение предыдущих машин

dfa8bh.jpg
 
я даже не знаю. Для такого радиуса нужно размерами что-то типа советской ШПМ-02.
вон та же швейцарская Matisa B20L пробивает минимальный радиус 100м, хоть в транспортном положении проходит 60м, а она размерами как первое поколение предыдущих машин

dfa8bh.jpg
Вот ещё интересный, компактный агрегат для трамвайной сети
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


А наш УПМ-1М это просто игрушка
 
Вот ещё интересный, компактный агрегат для трамвайной сети
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


А наш УПМ-1М это просто игрушка

не успел
Я вспомнил о ВПРС-10 Калужского завода, начал искать картинку в гугле и натолкнулся на ВПРС-П Кировского завода, сразу думал добавить, но не успел.
ВПРС-П даже лучше швейцарской Матизы, радиус в 80 метров бьет

gcfj8f.webp
 
оказывается в Салтовском депо было две ВПРС-500, одну еще в начале нулевых списали
 
оказывается в Салтовском депо было две ВПРС-500, одну еще в начале нулевых списали

А как тебе такое?
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Назад
Зверху Знизу