1. Сам ты *****, прежде всего потому - что это удостоверение у тебя есть, по той простой причине, что ты бы не смог кататься на том мотоцикле.
И здесь не только "обязывает или не обязывает", а простая логика, с которой у тебя ой как туго!
2. 50 метров = 3 секунды с постоянной скоростью 60 км/час. Как скорость может быть постоянной после нажатия на педаль тормоза?!
3. Кстати, вот тебе мнение одного физика: "Стосовно чи могла зупинитись, все дуже просто і без експертизи та експертів. Виходимо з відомих даних які є в справі.
Швидкість 106 км/год = 29.44м/с
Тривалість горіння жовтого 3 сек.
4. По відео видно, що Зайцева на перехресток виїхала на червоний, значить по часу 3+сек.
5. Отже, з моменту як вона побачила перемикання із зеленого на жовте, вона була на відстані приблизно 100 метрів (3х29ю44=88.3+ ... ).
Реакція людини та виконання, коливається 0.5сек (профі) до 1.5сек. для чайників. Беремо "чайника", то щоб їй роздуплитись і натиснути на гальмо приблизно 45м.
Гальмівний шлях на хорошій резині десь 31-33м., на китайські чи лисуватій, до 43-45м. при швидкості 100км/год.
Отже, якби ця обкурена мажорка екстренно натиснула до поліка, то АБС зупинило б Лексуса, за 5-10м (!) до перехрестка (не думаю що у неї китайська гума чи лиса) ."
6. Опровергни, если сможешь. Только огромная просьба - не пиши, что скорость была 65-73 км/ч по ощущениям свидетелей)
Давай просто допустим, что скорость 106 км/ч. Если так - то его мнение верно?
7. PS. Где остановился красный гонщик ты сам видел?
Шутки в сторону. По показаниям свидетелей скорость определить не возможно! Это детский сад.
1. А если я тебе соврал, что я катался на этом мотоцикле ? Не существует ни одной такой фотки (за ненадобностью). Ты не сможешь доказать, что у меня есть категория "А", разве что по фамилии, если фамилия в талоне моя... Гы !
2. Для тупых: "Радиостанция на бронепоезде"...
50 метров можно проехать за 3 секунды с постоянной скоростью 60 км/час
За 50 метров можно остановиться за 5 секунд с момента возникновения помехи для движения со скорости 60 км/час
Так определяется возможность остановится на стоп-линии по 8.11
Для 90 км/час
механическое торможение с рабочим замедлением 4,17 м/сек2 6 секунд и 75 метров плюс реакция 1 секунда 25 метров = всего остановочный путь от помехи для движения 100 метров
на скорости 90 км/час расстояние 100 метров с постоянной скоростью проезжается за 4 секунды.
В обратном отсчете если помеха возникла больше чем за 4 секунды на скорости 90, то остановится возможно, если нет- то нельзя
В случае Заи отсчет постоянной скорости идет от точки столкновения (желтый включился за 4,14 сек до столкновения. Делается обратный расстояния с постоянной скоростью (или с учетом переменной скорости торможения перел столкновениям, а потом сравнивается остановочный путь с расстоянием от стоп-линии до места включения желтого вычитанием 23,5 метра
Сравнительную табличку для разных скоростей возможности остановится на стоп-линии я опубликовал
Аналізуючи результат розрахунку у Таблиці 2, Захисник вбачає, що для зупинки автомобіля Лексус на стоп-лінії з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору на швидкості 50-60-70-80-90 км/год потрібно значно більше уповільнення 4,80 4,81-5,03-5,33-5,68 м/сек2, яке в 1,4-1,6 разів більше, аніж робоче уповільнення 3,45 м/сек2, яке застосовують експерти у своїх розрахунках при визначенні можливості зупинки на стоп-лінії.
Продовжуючи аналіз можливості запинити автомобіль Лексус на стоп-лінії з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору, Захистник розраховує місце зупинки з екстреним гальмуванням 6,9 м/сек2 залежно від швидкості, виклавши результати розрахунку у Таблиці 3
Аналізуючи результат розрахунку у Таблиці 3, Захисник вбачає, що зупинка автомобіля Лексус на стоп-лінії з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору з екстреним гальмуванням 6,9 м/сек2 є можливою на швидкостях від 40 до 120 км/год, при швидкості меншій 40 км/год та більшій 120 км/год зупинення на стоп-лінії є технічно неможливим.
Продовжуючи аналіз можливості запинити автомобіль Лексус на стоп-лінії з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору, Захистник розраховує місце зупинки з робочим гальмуванням 3,45 та 3,75 м/сек2 залежно від швидкості, виклавши результати розрахунку у Таблицях 4 та 5.
Аналізуючи результат розрахунку у Таблицях 4 та 5, Захисник вбачає, що зупинка автомобіля Лексус на стоп-лінії з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору з робочим гальмуванням 3,45 та 3,75 м/сек2 є технічно неможливою для будь-якої швидкості руху. Захисник звертає увагу Суду, з робочим гальмуванням 3,45 м/сек2 на швидкості 70 км/год автомобіль Лексус зупиняється вже на перетині проїзних частин більше аніж 17 метрів за стоп-лінією, а на дозволеній швидкості 60 км/год зупиняється більше аніж 11 метрів за стоп-лінією, проїхавши дві довжини свого корпусу за стоп-лінію, що є безсумнівними ознаками технічної неможливості зупинки на стоп-лінії.
Безсумнівна технічна неможливість зупинити автомобіль Лексус на стоп-лінії з робочим гальмуванням 3,45 м/сек2 з дозволеної швидкості 60 км/год дозволяє водію О. Зайцевій скористатись своїм правом спеціального п. 8.11 ПДР Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу ... не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху, при цьому безпека дорожнього руху забезпечується обов’язком водія Г. Дронова залишатись нерухомим на свій червоний+жовтий сигнал світлофора (жовтий для водія О. Зайцевої) за п. 8.7.3.Є ПДР та забезпечується обов’язком дати дорогу транспортним засобам, що завершують рух через перехрестя на зелений сигнал світлофора для водія Г.Дронова (червоний для водія О. Зайцевої) за п. 16.5 ПДР, зупинившись у місці, визначеному п. 16.3 ПДР.
Наслідком доводів попереднього абзацу спростовується висновок експертизи щодо порушення водієм О. Зайцевою п.п. 8.10 та 8.11 Правил дорожнього руху України, оскільки водій О. Зайцева отримує право скористатись дозволом рухатись далі за п. 8.11 ПДР при технічній неможливості зупинитись на стоп-лінії з робочим гальмуванням за п. 8.10 із урахуванням обмеження п. 12.9.Г ПДР Водієві забороняється: різко гальмувати (крім випадків, коли без цього неможливо запобігти дорожньо-транспортній пригоді) та за умови забезпечення безпеки руху (відсутність ознаки запобігти дорожньо-транспортній пригоді) за обов’язком водія Г. Дронова по п.п. 8.7.3.Є, 16.5 та 16.3 ПДР, який він не виконав, що й стало причиною зіткнення. Ця обставина має бути досліджена Судом у мотивувальній частині вироку.
Оскільки спеціальний п. 8.11 ПДР дозволяє рух за стоп-лінією та подальше завершення проїзду через перехрестя тільки за умови забезпечення безпеки дорожнього руху та без обмеження на сигнали світлофору, тому спростовується висновок експертизи про порушення водієм О. Зайцевою п.п. 8.7.3 "г" та "е" Правил дорожнього руху України. Ця обставина має бути досліджена Судом у мотивувальній частині вироку.
Технічна неможливість зупинки автомобіля Лексус на стоп-лінії із робочим гальмування на дозволеній швидкості 60 км/год з моменту увімкнення жовтого сигналу світлофору спростовує висновок експертизи про наявність причино-наслідкового зв’язку між незначним перевищенням швидкості 65-70-73 км/год та зіткненням, що спростовує висновок експертизи що порушення водієм О. Зайцевою п. 12.4 Правил дорожнього руху України стало причиною зіткнення та не незначне перевищення швидкості може бути підставою для кримінальної відповідальності. Ця обставина також має бути досліджена Судом у мотивувальній частині вироку.
Поза уваги експертизи також залишилось екстрене гальмування автомобіля Лексус безпосередньо перед зіткненням, яке визначає належне виконання водієм О. Зайцевою обов’язку п. 12.3 ПДР щодо вжиття заходів по уникненню зіткнення, та ще більше зменшує відстань від стоп-лінії до місця увімкнення жовтого сигналу світлофору. Ця обставина також має бути досліджена Судом у мотивувальній частині вироку.
Оскільки Експертиза ХНДІСЕ ім. Бокаріуса № 23203 від 11.12.2017 р. має суттєві помилки, які призвели до невірних по своїй суті висновків щодо винності підсудної О. Зайцевої стосовно усіх інкримінованих їй Обвинуваченням порушень пунктів 8.7.3 "г" та "е", 8.10, 8.11 та 12.4 Правил дорожнього руху України, тому Суд має самостійно дослідити обґрунтування порушень ПДР, інкримінованих підсудній О. Зайцевій, та у мотивувальній частині вироку надати правову оцінку експертизі № 23203 від 11.12.2017 р. і самостійно зробити відповідний висновок щодо доведеності вини у водійських діях та/або водійській бездіяльності водія О. Зайцевої, які могли бути причиною зіткнення та подальших трагічних наслідків для пішоходів, загиблих на тротуарі.
3. 106 км/час- это арифметическая ошибка Днепровских в расчетах экспертизы (учет долей секунды по раскадровкам)
Интервал времени на стр 16 экспертизы 8,58 сек дает на стр 17 для расстояния 233,55 метра среднюю скорость 27,22 м/сек = 98 км/часс
Мелочь, но приятно, экспертиза Днепровских обломана с помошью калькулятора и арифметики уровня первоклашки
4. К сожалению нет такого видео, которое привязывает сигнал свуетофора и пересечение Заей стоп-линии
Есть только столкновение в 1,14 сек красного в 23,5 метрах ЗА стоп-линией
5. Расстояние 3 секунды от какой точки ? Считаем расстояние от стоп-линии до точки желтого через момент столкновения 27,22*4,14-23,5 = 89 метров
Днепровские берут экстренное торможение 6,9...7,5 м/сек2, рабочее торможение 3,45 м/сек2, время торможения 7,9 сек, тормозной путь 107,5 метра плюс реакция 27,22 метра
Полный остановочный путь 134,7 метра при расстоянии до стоп-линии 89 метра
При рабочем торможении с момента включения желтого Зая останавливает свой Лекс в 45 метрах за стоп-линией или 7 метрах за зеброй у которой задавили пешиков
6. Опроверг корректным расчетом: на арифметически правильной скорости 98 км/час по методике Днепровских Лекс с рабочим торможением останавливается долек за дальней зеброй (которая не взходит в перекресток по скруглениям)
7. Остановился приблизительно на уроне правого светофора перед перекрестком по скруглениям в 13 метрах за стоп-линией (точно определить место остановки по продольной камере ТАТУ невозможно, оценка "где-то там"), а это основание для 8.11
8. Ты утверждаешь, что по свидетельским показаниям невозможно установить скорость Лекса ?
Тогда у Заи ВООБЩЕ НЕТ СКОРОСТИ, не установлена и может быть от нуля и до сверхзвука ! Гы !