Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Ответы бывалых на вопросы новичков

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Дача для рено це як шкода для фв.
А на деяких ринках її продають як рено навіть. Чи продавали. Типу України чи ****и. Типу рено логан, а не дача логан.
 
Дача для рено це як шкода для фв.
А на деяких ринках її продають як рено навіть. Чи продавали. Типу України чи ****и. Типу рено логан, а не дача логан.
Чомусь під шильдиком Рено йде стара модель, а від Дачі весь такий модний.
IMG_6495.webp


IMG_6496.webp
 
всім привіт. треба замінити радіатор пічки. питання - чого така вилка у цінах на нього, від 5000 до 800 гривнів?:confused:
може хто підкаже який краще?
 
всім привіт. треба замінити радіатор пічки. питання - чого така вилка у цінах на нього, від 5000 до 800 гривнів?:confused:
може хто підкаже який краще?
Сумніваюсь що за 800 грн хтось буде торпеду знімать в наших реаліях... Чи це ти суто за сам радіатор питаєш а не заміну
 
Чомусь під шильдиком Рено йде стара модель, а від Дачі весь такий модний.
IMG_6495.webp


IMG_6496.webp
Сьодня йшов повз дастєра, котрий нижній, новіший. Тіки на морді в нього написано буквами Рено. Так от - ззаду барабанниє гальмівні колодки. Огуєть. Даунгрєйд якійсь.
 
Сьодня йшов повз дастєра, котрий нижній, новіший. Тіки на морді в нього написано буквами Рено. Так от - ззаду барабанниє гальмівні колодки. Огуєть. Даунгрєйд якійсь.
У европейского производителя обязательно должна быть бомж комплектация
 
Сьодня йшов повз дастєра, котрий нижній, новіший. Тіки на морді в нього написано буквами Рено. Так от - ззаду барабанниє гальмівні колодки. Огуєть. Даунгрєйд якійсь.
В мене на машині за 70к євро також сзаду барабани.
Це не даунгрейд, це просто в тебе в голові поки що не вкладається, що кожному сценарію використання свої інструменти.
 
Останнє редагування:
В мене на машині за 70к євро також сзаду барабани.
Це не даунгрейд, це просто в тебе в голові поки що не вкладається, що кожному сценарію використання свої інструменти.
І шо, є плюси таких колодок?
 
І шо, є плюси таких колодок?
Звісно.
Через те, що задні гальма менше використовуються на електричках, бо є електродвигун з регенеративним гальмуванням, звичайні дискові швидко виходять з ладу через банальне іржавіння.
Барабани мають достатню ефективність і при цьому значно краще захищенні від навколишнього середовища.
 
Звісно.
Через те, що задні гальма менше використовуються на електричках, бо є електродвигун з регенеративним гальмуванням, звичайні дискові швидко виходять з ладу через банальне іржавіння.
Барабани мають достатню ефективність і при цьому значно краще захищенні від навколишнього середовища.
Про елєктрічкі мова не йшла.
Ну, якщо піплу норм, то норм.
 
Чув що Тесли буває провалюють техогляд через іржаві гальма.
 
Про елєктрічкі мова не йшла.
Ну, якщо піплу норм, то норм.
Та яка різниця.

Я кажу, що у вас в головах барабани - то погано.
Ні. Кожному сценарію використання свої інструменти.

Може в випадку дастера це й здешевшання.
Але у випадку машини за 70к євро говорити про економію - то тільки дурник таке може ляпнути.
 
Чув що Тесли буває провалюють техогляд через іржаві гальма.
Та це загальна проблема гібридів\електричок, бо гальма не використовуються за умови звичайної їзди - тільки регенеративне гальмування електродвигуном.

На місцевому ютубканалі з СТО про пассат гібрид окремо розповідали.



Володар каже, що після 10-15к км гальма починають іржавіти. І на тех.огляді їх не пропускають.
Йому доводиться інколи на автобанах спеціально сильно гальмувати, щоби звичайні гальма хоч якось щось робили.

За 90к км він по колу вже двічі змінив диски-колодки.

Я на попередньому свому пежо на 80к км перший раз замінив.
А тут вже третій комплект стоїть.
 
Останнє редагування:
Сумніваюсь що за 800 грн хтось буде торпеду знімать в наших реаліях... Чи це ти суто за сам радіатор питаєш а не заміну
звісно що про радіатор, робота для Ланоса буде під 5К по заміні
 
Назад
Зверху Знизу