Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Ответы бывалых на вопросы новичков

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
весь срок службы и замена раз в 100...120 000 км - не совсем одно и тоже. Да и нет у меня машин с отдельными редакторами мостов, обычные переднеприводные КПП и DSG. Может когда-то куплю что-то для души 4×4.
Про заплыв, так вроде сальники должны выдержать и исключить проникновение воды.
Там еще сапун обычно есть, через него вода и проникает. Сапун нужен потому что при нагреве воздух увеличивается-уменьшается в размерах - в теории масло будет выдавливвать через сальники (наверно :)
 
Останнє редагування:
Там еще сапун обычно есть, через него вода и проникает. Сапун нужен потому что при нагреве воздух увеличивается-уменьшается в размерах - в теории масло будет выдавливвать через сальники (наверно :)
А есть Киа Спортейжд 2011, которая через сальники пропускает воду снаружи, но при этом гниют промежуточные шлицы/карданчики/шрусы - так ***** косым шестерням, в масле с водой. 120 Прадик вчера купил знакомый, последний, 4х литровый- это про завтра куплю 4х4. Поздно, будет.
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
7-надцать лет холодит и кривые руки не пущу. Спасибо за наводку.

Сначала акция 555грн, сегодня будет 777 - а завтра замена компрессора на котавмешке
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
Так треба шукати, де він виходить. Пошуки можуть бути складними.
Буває таке, що навіть додана фарба не допомагає і тоді треба шукати якимсь газом (забув, що саме за газ) та спеціальни детектором того газу.
 
Так треба шукати, де він виходить. Пошуки можуть бути складними.
Буває таке, що навіть додана фарба не допомагає і тоді треба шукати якимсь газом (забув, що саме за газ) та спеціальни детектором того газу.
Та сгнил алюминиевый испаритель перед радиатором двигателя.
 
Так треба шукати, де він виходить. Пошуки можуть бути складними.
От саме цього б не хотілось, бо дорогувато може вийти..

7-надцать лет холодит и кривые руки не пущу. Спасибо за наводку.
та я її купив, а коли потепліло, то виявилось шо кондер мертвий і то виявився компресор. робив на "зебрі". хто б туди ліз як працює

Та сгнил алюминиевый испаритель перед радиатором двигателя.
Це типово для моделі чи то впринципі найчастіша проблема з кондерами?
Як підтвердити діагноз, як виглядає згнивший алюміній?
 
Останнє редагування:
Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
Скоріш за все треба змінити ущільнюючі кільця на з'єднаннях трубок - це 95%
Якби там була якась дірка або щось сгнило, то питання дозаправки кожен рік зовсім не стояло би...
p.s. останнім часом бачив кілька разів, як у такі місця ставлять бензомаслостійкі кільця замість стійких до фреону із фразою: "та яка різниця..."
 
Останнє редагування:
Скоріш за все треба змінити ущільнюючі кільця на з'єднаннях трубок - це 95%
Якби там була якась дірка або щось сгнило, то питання дозаправки кожен рік зовсім не стояло би...
p.s. останнім часом бачив кілька разів, як у такі місця ставлять бензомаслостійкі кільця замість стійких до фреону із фразою: "та яка різниця..."
А яка різниця?
 
це як я розумію процедура з розборкою салона?
Та не! Но для начала, хорошо бы заправить фреоном с краской, чтоб видно было, откуда вытекает. Гена devid мне так делал. Но кондер надо чтоб все время работал и летом как раз самое то.
ПС. Но у меня все нормально было, нигде не пропускало. А кондер хреновенько как работал, так и работает. Не, ну нормально работает, но вот в Октавии Тур там я аж мерз при 30+ градусах за бортом, а тут и близко этого нет. Пишут, что может как-то перепрошить что-то надо на европейский климат, ХЗ.
 
Різниця у різному складі гуми. Та гума із якої зроблені маслобензостійкі кільця при контакті з фреоном швидко приходить у непридатність і кільце починає травити (заправки вистачить на сезон)
Це дуже гарна тема для недоброчесних сервісів з кондиціонерів - можна вішати локшину і мати постійного клієнта кожен сезон на дозаправку/ремонт
це як я розумію процедура з розборкою салона?
Ні, це все робиться в підкапотці. В салон лізти не треба.
Там насправді кілька місць може буже проблемних (треба подивитися усі стики трубок в підкапотці і поміняти кільця на фреонні).
Бачив, що міняли компресор - там як раз є стик між ним і трубкою далі з двома торцевими ущільнювачами (прямокутна хрінь там десь повинна бути на стику трубок) - я ставлю на неї.
Якщо знімали і радіатор кондиціонера, то краще і там кільця поміняти.
Коротше якщо там чорні кільця, то на той сервіс де ставили новий компресор краще більше не їздити
 
Коротше якщо там чорні кільця, то...
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
 
Останнє редагування:
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
Бо є різниця між ущільненням досить в'язкої рідини та газу. :)
 
Останнє редагування:
а мають бути якого кольора?

(боже як все складно - я думав там все зроблено як на гальмівній системі, а там виявляється ущільнення гумові..)
зазвичай вони зелені або коричневого кольору.
хоча зараз продаються комплекти і чорного кольору (навіть типу оригінал), но це якось попахує чимось...
 
А підкажіть хто знається на кондиціонерах. Корола/Ауріс 2010 рік з двигуном 1ZRFE, нормально холодить поки їдеш - починає лупити теплим повітрям (в спеку) коли зупиняєшся.
Заправка була в 20 році при заміні компресора, потім в серпні 22 (половини маси вже не було), зараз ще не пройшов рік з минулої заправки - вже знову почалось та сама херня. Минулого разу заправка ніби все пофіксила.

Це тепер мені кожен рік перезадуватись чи може в них є якась поширена проблема де фреон виходить?
если нормально холодит пока едешь и не холодит когда не едешь, я бы проверил вентилятор кониционера и чистоту конденсатора (радиатор кондея по простому). но это при условии, что газа столько, сколько нужно. его количество в гр указано на табличке под капотом.
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
 
Вопрос возник к обладателям машин, у которых есть встроеный монитор в мултимедийной системе. Я правильно понимаю, что в таком случае там всегда есть встроенный навигатор и необходимость в покупном отпадает?
Понимаешь правильно . Но зачастую за навигатор просят долистать .
 
Назад
Зверху Знизу