Так это что получается? Что есть проблема, есть пути ее решения, значит по сути зрады нет?
"31 січня у Києві відбувся круглий стіл щодо обговорення та вирішення проблемних питань, які виникли в результаті підконтрольної експлуатації санітарних автомобілів типу «БОГДАН 2251».
Захід відбувся під головуванням заступника Міністра оборони України генерал-майора Олега Шевчука. У дискусії також взяли участь представники структурних підрозділів Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України, корпорації «Богдан», відомі громадські діячі, представники волонтерських організацій, громадської організації військових парамедиків «ASAP Rescue» тощо.
В ході зустрічі її учасники висловили зауваження та претензії щодо технічної, експлуатаційної та медичної частини санітарного автомобіля за підсумками його підконтрольної експлуатації безпосередньо на передовій, на сході України, при евакуації поранених. Також були обговорені пропозиції щодо конструктивних рішень з метою усунення виявлених проблем.
Представники профільних служб Збройних Сил України зазначили, що на разі триває процес вдосконалення медичних автомобілів, як і по інших нових видах (типах) техніки.
За результатами зустрічі було прийнято рішення протягом тижня сформувати робочу групу у складі експертів та представників усіх зацікавлених сторін, які працюватимуть за напрямами медичної, технічної частини та експлуатації автомобіля.
Крім того, враховані пропозиції щодо покращення вимог та умов підготовки водіїв санітарних автомобілів, системи технічного обслуговування автотранспорту, у тому числі в контексті налагодження чіткого зворотного зв’язку з військами з технічних та експлуатаційних питань.
Учасниками заходу були визначені чіткі плани щодо спільної роботи на найближчі тижні, розпочата активна робота щодо удосконалення автомобіля.
Також у Міністерстві оборони триває робота з удосконалення процесу евакуації, включаючи питання її організації та застосування транспорту. "
Извини, ты от рождения такой эмм.. или курсы проходил специальные??
Ты самостоятельно можешь почитать в СМИ ход событий по Богданам? Тебе даже лень почитать насколько трудной была борьба с МО по поводу этих Богданов
А это пытались втулить почему они ломаются
Неякісне паливо вивело з ладу санітарні Богдан-2251(Great Wall Wingle 5)
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
А это одна из волонтеров и много других!!), которая боролась с МО за эти Богданы. Она очень много сделала для того, что МО признало свои ошибки.
Valentyna Varava с Ильей Джонович Лысенко и еще 9.
1 февраля в 1:14 ·
Зустріч в Міністерство оборони України щодо критичної ситуації з санітарним Богдан 2251 була тривалою (десь 3,5 години) та насиченою, з елементами італійської драми та гротеску. В принципі, закінчилося конструктивом, але тривалий досвід спілкування з держорганами суттєво скорочує простір для оптимізму. Побачимо.
Тож - коротко, бо засинаю.
1) Численні зауваження, претензії, рекламації щодо автомобільної та медичної частини були озвучені в бурхливому обговоренні. Але озвучені - не означає почуті. Поки розуміємо, що виробник готовий виправити десь половину з зауважень щодо медичної частини. З автомобільною - неясно. ЇЇ набагато складніше та дорожче переробляти. І невідомо яким коштом.
2) очевидно, що Богдан - не автомобіль для 2 етапу евакуації (бездоріжжя). Він - автомобіль для підльоту до шпиталю. ІІІ етап. Соррі за занудство, але будь-яка швидка краще (і дешевше!) виконає цю задачу. Нагадаю: вже поставлено в ЗСУ 100 шт. Богданів 2251 (з них на фронт - 45). Ціна питання близько 870 тищ грн/шт
3) Окремо - проблема адекватної експлуатації, навчання, контролю водіїв та медиків. Хто? Де? Як? Яким коштом? Відповіді немає.
4) Як і немає відповіді щодо оплати ремонту тих 20 автомобілей, що пройшли ремонт. Є рахунки десь на 300-400 тисяч грн, Міноборони їх не оплатило. Хто має оплачувати ремонт неякісних Богданів? Ніби має оплачувати МО - бо свого часу прийняло ці одоробла. Але якщо МО подавало зауваження та пропозиції, а вони не були почуті і виправлені - то хто має платити? знову питання без відповіді.
5) Замовлено ще 100 Богданів (!!!) Не коментую, бо за ці 4 роки так і не навчилась якісно матюкатись.
6) При цьому, що очевидно потрібно вносити виправлення в МТВ (медико-технічні вимоги), на підставі яких створюється автомобіль. І в якому мають бути визначені вимоги до медичної та автомобільної складової автомобілю.
7) Оскільки питання транспорту для ІІ етапу евакуації так і не вирішене, а непридатність Богдан 2251 для бездоріжжя очевидна - абсолютно очікувано виникла пропозиція створення санітарного автомобілю для бездоріжжя на ІНШОМУ шассі, не Грейт Волл. Наприклад, модифікація КІА 450. Абсолютно випадково вже закуплена концерном Богдан.
Перефразую Генрі Форда, нагадане Sergey Fetishchev: "Автомобіль для ЗСУ може бути будь-яким - за умови, якщо його виробляє Богдан".
п.с. КІА мілітарі - реально крутий автомобіль для бездоріжжя. Аде ДУЖЕ сподіваємося, що його вартість в Україні не складе конкуренцію, скажімо, Хаммеру, бо озвучена вартість шасссі в 85 тищ баксів не дає підстав для оптимізму.
п.п.с. Чекаємо Протоколу та виконання рішень - доповідатимемо.
п.п.п.с. Мучительно мучаюся: чи правильно я розумію, що Богдан вигідно сплавив МО шассі Грейт Волла, після чого зароблятиме на ремонті та ТО - і готовий до нових пригод - тепер з КІА?
Неякісне паливо вивело з ладу санітарні Богдан-2251(Great Wall Wingle 5)