Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обсуждаем счета и платежи за электричество (Харьковэнергосбыт, Харьковоблэнерго)

Сервер временно недоступен. Ведутся профилактические работы.
И именно тогда, когда нужно передавать показания. (((

передал вчера вечером.
как знал(с):D

передавай в предпоследний день, всегда работает, проверено многократно
 
Вайбер пишет доставлено... В конце месяца, когда с потолка напишут показания, напишет принято...
 
Передала на Вайбер показания 30-го
Подскажите пожалуйста,передавать по Вайберу текстовое сообщение? и если писать то что именно?,хочу первый раз передать по Вайберу показания в Горэнерго,но не знаю как правильно
 
Увага! “SMS-ПОКАЗ” - новий сервіс від АТ “Харківобленерго”!
26.09.2019

Шановні споживачі! Ми турбуємось про Ваш комфорт при взаємодії із АТ “Харківобленерго”. Адже, новий сервіс “SMS-ПОКАЗ”, що починає свою роботу із 26 вересня 2019 року, забезпечує простий та ефективний спосіб подання показів приладу обліку.

Завдяки послузі “SMS-ПОКАЗ” від АТ “Харківобленерго” Ви можете в будь-яку годину доби передавати покази приладу обліку. Для цього потрібно:

віправити SMS на номер: 4300

Важливо! Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію.

Якщо система успішно прийняла Ваш показ приладу обліку, Ви отримаєте повідомлення із текстом “Ваші дані прийняті в обробку”.

Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням.

Як подати показ приладу обліку?
____________________________

тонкости-подробности туточки:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Шановні споживачі!
10.09.2019

В останній час, внаслідок зростання кількості користувачів електронних сервісів по передачі показів приладів обліку, значно збільшилось навантаження на інформаційні системи та обладнання АТ “Харківобленерго”, що задіяне в функціонуванні цих сервисів. Особливо це спостерігається перші три дні кожного місяця, коли вказане навантаження може призводити до збоїв в роботі сервісів. Саме в ці дні споживачі намагаються передавати фактичні покази приладів обліку.

В зв’язку з вищезазначеним та з метою надання якісних послуг з передачі показів лічильників нагадуємо, що Ви можете передавати їх у будь-який день місяця. Для більш точного розрахунку рекомендуємо Вам передавати покази лічильників починаючи з 25 числа місяця.

Це дозволить досить точно вирахувати обсяги спожитої Вами електроенергії за цей місяць, а також скоротить Ваш час на передавання показів.

Персонал АТ “Харківобленерго” постійно працює над вдосконалення програмного забезпечення та апаратури зв’язку для поліпшення та збільшення каналів взаємодії зі споживачами. Впевнені, що результати таких зусиль зменшать кількість збоїв та покращать рівень сервісу для наших споживачів.

Сподіваємося на розуміння та дякуємо за дотримання цих рекомендацій.
 
Сайт опять лежит. ((( Ничего передать невозможно.
 
Облэнерго похоже не слышала про облачные технологии, распределение мощностей и т.п.

Капец...
 
Шановні споживачі!
10.09.2019

В останній час, внаслідок зростання кількості користувачів електронних сервісів по передачі показів приладів обліку, значно збільшилось навантаження на інформаційні системи та обладнання АТ “Харківобленерго”, що задіяне в функціонуванні цих сервисів. Особливо це спостерігається перші три дні кожного місяця, коли вказане навантаження може призводити до збоїв в роботі сервісів. Саме в ці дні споживачі намагаються передавати фактичні покази приладів обліку.

В зв’язку з вищезазначеним та з метою надання якісних послуг з передачі показів лічильників нагадуємо, що Ви можете передавати їх у будь-який день місяця. Для більш точного розрахунку рекомендуємо Вам передавати покази лічильників починаючи з 25 числа місяця.

Це дозволить досить точно вирахувати обсяги спожитої Вами електроенергії за цей місяць, а також скоротить Ваш час на передавання показів.

Персонал АТ “Харківобленерго” постійно працює над вдосконалення програмного забезпечення та апаратури зв’язку для поліпшення та збільшення каналів взаємодії зі споживачами. Впевнені, що результати таких зусиль зменшать кількість збоїв та покращать рівень сервісу для наших споживачів.

Сподіваємося на розуміння та дякуємо за дотримання цих рекомендацій.

:пиво:

Работает, приняли данные и в кабинете уже отобразилось. Спасибо.
 
Передавал 20 минут назад. Всё работает
 
Вчера передала без проблем и сразу отобразились на сайте.
 
Передавать надо в последний день, чтобы избежать "расчетного показателя"?
 
Передавать надо в последний день, чтобы избежать "расчетного показателя"?

читай, здесь всё росписано:
.........................................

Порядок зняття та передачі даних про покази лічильників електричної енергії до АТ “Харківобленерго”
29.10.2019

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Шановні споживачі! АТ “Харківобленерго” звертає Вашу увагу на строки та способи передачі показів лічильників електроенергії.
....

Споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх до АТ “Харківобленерго”.

Зняті та передані дані з засобів комерційного обліку протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Зчитані (зняті) та передані дані з засобів комерційного обліку в будь-який інший день календарного місяця є вихідними даними для визначення даних комерційного обліку на перше число розрахункового періоду (календарного місяця).

У разі неотримання до початку четвертого робочого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що засіб обліку не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Якщо за підсумками наступного місяця споживач надасть покази лічильника електричної енергії, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електричної енергії за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показів та показів, на які споживачем здійснено розрахунки.

Споживач має змогу надавати покази засобу обліку до АТ “Харківобленерго” в один із нижченаведених способів.

Одним з найбільш зручних способів є передача показів лічильника на сайті АТ “Харківобленерго”. На головній сторінці сайту знаходиться “банер-посилання” з написом “Передача показів засобу обліку”, при натисканні якого потрібно ввести дванадцятизначний особовий рахунок абонента та покази засобу обліку.

Також зручно передавати дані, зареєструвавшись в особистому кабінеті. В особистому кабінеті з лівого боку знаходиться меню з розкривними вкладками, що містять необхідну інформацію для подальшого користування. Для введення показань лічильника в особистому кабінеті вибираємо в меню вкладку “Особовий рахунок”, “Введення показань лічильника”. Вносимо достовірну інформацію в поля “Дата показань лічильника” і “Показання лічильника”, натискаємо зелену кнопку “Відправка показань лічильника” для збереження внесеної Вами інформації.

Новий сервіс “sms-показ” забезпечує простий та ефективний спосіб подання показів приладу обліку. Ви можете в будь-яку годину доби передавати покази приладу обліку. Для цього потрібно: відправити SMS з номером особового рахунку та показами приладу обліку на короткий номер: 4300. У повідомленні вказати два значення у форматі “Особовий рахунок”{пробіл}“Показник” (особовий рахунок – це дванадцятизначний код абонента, показник – це показник приладу обліку на дату відправлення повідомлення). Якщо Ви допустили помилку, система сповістить Вас про це повідомленням.

У разі відвідування сервісного центру з обслуговування побутових споживачів електричної енергії за адресою: вул. Плеханівська, буд. 126/2, м. Харків, споживачі мають змогу залишити дані на терміналі, який знаходиться в приміщенні на першому поверсі.
 
На заборе тоже напИсано, но дров там нет - только амбре ...
Сайт обьебэнерго написан и работает как *** знает что и передать нормально показания это сродни выиграшу в рулетку.

Это кстати СЕГОДНЯ с сайта на котором показания необходимо вносить "Показания счетчика Вы можете передавать в любой день месяца. Показания, которые переданы с 1-го по 4-е число месяца будут учтены, как расчетные за предыдущий месяц. Показания, переданые в другое время будут основанием для расчета потребления электроэнергии по среднесуточным потреблением и будут учтены в следующем месяце.
" но в реальности это ***** НЕ РАБОТАЕТ, что сотню раз описано в теме выше.

В очередной раз напишу, что работает. По нескольким лицевым счетам работает. Иногда бывают траблы с личным кабинетом. Но РАБОТАЕТ
 
Зняті та передані дані з засобів комерційного обліку протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.
Если они такие умные, может они будут вычислять этот день в текущем месяцев и писать большими буквами на сайте?
Или я должен сидеть вычислять какой там по счёту день с конца в месяце рабочий

И вообще на сайте написано что "в любой день"

add7be888a6cc52224757e.webp
 
я вот не пойму: а где прописана обязанность передавать показания?
 
" но в реальности это ***** НЕ РАБОТАЕТ, что сотню раз описано в теме выше.

в реальности всё работает, просто нужно регулярно передавать показания.
у меня за почти 5 лет работы с "Компасом" и "Облэнерго" проблемы были только во время создания "Харківнергозбут", но всё решалось через "Компас".
поставь напоминание "7:00/30-31 число" и будет тебе счастье.
время или пораньше (до 9:00), или попозже (после 22:00).
А можеш вообще не передавать и ставить свои реальные показания во время оплаты, но тогда будь готов к переодически-постоянным "расчётным" показаниям.
 
Назад
Зверху Знизу