Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обсуждаем счета и платежи за электричество (Харьковэнергосбыт, Харьковоблэнерго)

да понятно, что пипл каждый месяц по косарю в никуда не будет отправлять:D. Я отом , что массового попадоса нет. Какое %% -е соотношение оплативших с айпонта тонезнаюшо и шедших куда-либо, таких нелюбимых некоторыми персонажами данного форума (хрюй к примеру) пенсионерами посетивших подземный переход?

значит не особо массовый)
 
29.03.2019
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


До уваги споживачів!

З 1 січня 2019 року АТ "Харківобленерго" виконує функції оператора системи розподілу електричної енергії на території м. Харкова та Харківської області. Постачальником універсальних послуг в Харківському регіоні стала компанія ПрАТ "Харківенергозбут".
У зв'язку з реформою ринку у споживачів електричної енергії виникає багато питань про діяльність товариства, умов оплати, обліку пільг та субсидій, укладення або переоформлення договорів і багато інших.

Як тепер відбувається процес нарахування плати за електроенергію?
- Для побутових споживачів практично нічого не змінилося. Перехід на нову модель ринку електроенергії побудований так, щоб абоненти цього навіть не помітили, або ці незручності були мінімальними. Тому, якщо показання лічильника були передані в перших числах місяця, нарахування плати пройде за фактичне спожитий обсяг електроенергії.

Що змінилося в оплаті для людей, чиї домівки обладнані зонними лічильниками?
- Для таких побутових споживачів не змінилося абсолютно нічого. Всі норми і тарифи для зонних лічильників, які використовуються населенням, залишилися колишніми. Тобто при двозонному обліку з 23:00 до 07:00 електроенергія для побутових споживачів обходиться в два рази дешевше.

Куди звертатися людям, якщо вони все ж не згодні з цифрами, зазначеними в платіжці?
- Є кілька способів вирішити проблему. Перший — відвідати на корпоративному сайті “Особистий кабінет” і перевірити інформацію, але абонент не може скорегувати показання самостійно. Для того щоб змінити показання, які вже були зняті контролером оператора системи розподілу, необхідно провести ще одне контрольне зняття, або провести фотофіксацію лічильника і будь-яким зручним способом повідомити про це товариство.

Хто тепер повинен ремонтувати електропроводку, як буде проводитися ремонт і заміна електролічильників?
- Експлуатацією мереж і обладнання займається розподільна компанія, тобто АТ "Харківобленерго". Саме до неї потрібно звертатися, якщо сталася поломка лічильника. Важливо розуміти, що розподільна компанія займається обслуговуванням своїх мереж, підведених до електрощитової багатоквартирного будинку, ну і приладів обліку. За електропроводку всередині самого будинку відповідає організація, яка обслуговує будинок. Це може бути керуюча компанія, ОСББ, ЖБК і так далі. Всі такі роботи повинні виконуватися професійними електриками на комерційній основі. А ремонт проводки всередині квартири — завдання самих власників житла.

Яка зараз ситуація з переплатою споживачів за електроенергію і як ця проблема вирішується?
- Станом на 1 січня 2019 року у деяких споживачів виникла переплата за спожиту електроенергію. Питання про перерахування коштів на рахунки компанії ПрАТ "Харківенергозбут" буде вирішене найближчим часом, після проведення інвентаризації, звірки показань і нарахувань.
Якщо переплата виникла через нарахування по субсидії, то ці кошти будуть переведені на особові рахунки споживачів тільки після закінчення опалювального сезону, коли Управління праці та соціального захисту населення проведе перерахунок по субсидіях. Якщо у абонента є борг за 2018 рік перед АТ "Харківобленерго" його необхідно погасити, реквізити на оплату боргу Ви можете уточнити в банку при оплаті.

Якщо виникають перепади напруги, що робити і куди звертатися?
- Якість технічних параметрів електроенергії — це зона відповідальності оператора системи розподілу. Але тільки до щитової будинку. Проблемами з внутрішньобудинковою електромережею займаються балансоутримувачі будинку, власники житла, ОСББ. Щодня і цілодобово абоненти можуть вирішити свої питання, зателефонувавши в кол-центр АТ "Харківобленерго", зв'язавшись через сторінку товариства в Facebook і за допомогою форми зворотнього зв'язку в “Особистому кабінеті”, відправивши листа на електронну адресу: [email protected] або зателефонувавши за номерами 15-04 і 0800-500-413. Всі ці звернення надходять в кол-центр, тому можна не переживати, що питання залишаться без відповіді.
Тобто люди можуть передати показання лічильника, уточнити необхідну інформацію, задати всі питання будь-яким із запропонованих способів
Крім того, на сьогодні з метою поліпшення обслуговування споживачів в АТ "Харківобленерго" введено кілька шляхів передачі показань лічильників:
* через інтернет, зареєструвавшись в “Особистому кабінеті” на корпоративному сайті;
* надіславши листа на електронну пошту кол-центру АТ "Харків-обленерго" - [email protected];
* за допомогою мобільного додатку "Viber" (номери вайбера є на корпоративному сайті);
* зателефонувавши в районне відділення на номери, які визначені для передачі показань ЗВТ або в кол-центр АТ "Харківобленерго" (15-04 або 0800-500-413).

Підводячи підсумок, підкреслимо, що головна мета товариства — зробити для всіх клієнтів споживання електроенергії повністю комфортним. Ми хочемо максимально скоротити необхідність прямого контакту з клієнтами, щоб людям не потрібно було кудись йти, стояти в чергах. Ми надаємо весь спектр механізмів для вирішення питань віддалено, за допомогою “Особистого кабінету”, соціальної мережі, дзвінка в колл- центр. Мінімізація необхідності прямого спілкування постачальника зі споживачем за рахунок різних дистанційних каналів взаємодії — це шлях, по якому давно йде весь цивілізований світ.
 
в кабинете ЭнергоСбыта появились платежи за январь/февраль и (о, чудо!) вернули задолженность висевшую в кабинете ОблЭнерго :браво:
 
Чтобы не листать всю тему. Когда сейчас передаете показания?Раньше передавал последний-предпоследний день месяца,а сейчас в ЛК пишут:

"Показания счетчика Вы можете передавать в любой день месяца. Показания, которые переданы с 1-го по 4-е число месяца будут учтены, как расчетные за предыдущий месяц. Показания, переданые в другое время будут основанием для расчета потребления электроэнергии по среднесуточным потреблением и будут учтены в следующем месяце. "

Так когда передавать?:D
 
Чтобы не листать всю тему. Когда сейчас передаете показания?Раньше передавал последний-предпоследний день месяца,а сейчас в ЛК пишут:

"Показания счетчика Вы можете передавать в любой день месяца. Показания, которые переданы с 1-го по 4-е число месяца будут учтены, как расчетные за предыдущий месяц. Показания, переданые в другое время будут основанием для расчета потребления электроэнергии по среднесуточным потреблением и будут учтены в следующем месяце. "

Так когда передавать?:D
Зашла в тему с таким же вопросом. 50/50, что с 1 по 4 число месяца база будет открыта для передачи показаний )) Поэтому тоже в раздумьях передавать сейчас или в начале след месяца...
 
Зашла в тему с таким же вопросом. 50/50, что с 1 по 4 число месяца база будет открыта для передачи показаний )) Поэтому тоже в раздумьях передавать сейчас или в начале след месяца...

Я передаю в ЛК Облэнерго.База открыта.Передавай хоть сейчас.Только тоже не определюсь сегодня-завтра или таки 1-4.Хотя до этого передавал в конце месяца.Смущает сообщение в кабинете,что с 1 по 4,чтобы было учтено за предыдущий месяц:D
 
Передавайте 2 раза. Показания можно передавать хоть каждый день. 30-31 и 1-4. Что мешает?
 
в кабинете ЭнергоСбыта появились платежи за январь/февраль и (о, чудо!) вернули задолженность висевшую в кабинете ОблЭнерго :браво:
Угу, вчера все было здорово. Перечислили переплату со старого счета на новый. На старом стало 0, а на новом добавилась эта сумма.
Сегодня (или вчера, но позже) они еще раз перечислили сумму переплаты и теперь на старом счету долг в размере бывшей переплаты. А на новом счету переплата стала в 2 раза больше. Как у них такой бардак получается постоянно.
 
А Приватбанк вместо того бы удалить старую организацию из шаблона просто её переименовал.
Сейчас посмотрел, у меня в привате есть обе.
С пометкой "за 2018й" и "с 2019". Может быть поменяли за эту неделю?
Но сомнительно. Скорее всего ты платил по жестко заданным реквизитам, так что все претензии к себе и с подключением на 30й странице :)
Лучше бы Приватбанк убрал старые реквизиты
У многих есть (и еще долго будут) долги за 18й.
Вон и у тебя тоже, судя по скрину.
 
С пометкой "за 2018й" и "с 2019". Может быть поменяли за эту неделю?
Да... Только эту пометку ты видишь уже внутри, когда раскрываешь список.
В основном меню "Мои платежи" написано "ПрАТ Харькоэнергосбыт" и значок электричества (молния). Я слово "Харьков...." не читаю. Я вижу молнию - туда и нажимаю :)

Как оказалось - я платил всё время только новой компании, а на старой вырос долг :)
 
  • Це лайк!
Реакції: Hisp
Чтобы не листать всю тему. Когда сейчас передаете показания?Раньше передавал последний-предпоследний день месяца,а сейчас в ЛК пишут:

"Показания счетчика Вы можете передавать в любой день месяца. Показания, которые переданы с 1-го по 4-е число месяца будут учтены, как расчетные за предыдущий месяц. Показания, переданые в другое время будут основанием для расчета потребления электроэнергии по среднесуточным потреблением и будут учтены в следующем месяце. "

Так когда передавать?:D

Передаю 30/31/1 - всегда нормально фиксировались. Те, что были переданы 1го, насчитывалось за предыдущий месяц. Но как это будет работать с глючным кабинетом облэнерго пока непонятно. Сегодня зашла передать мартовские показания, по 1му счету все успешно, по второму не хочет принимать - "проверьте правильность заполнения формы". Это при том, что в форме я могу поменять только сами показания. Козлы, это при том, что я уже через новый кабинет передавала. Завтра буду звонить в эту богодельню, хотя уже заранее сомневаюсь, что девочка на том конце провода мне поможет
 
Подскажите, что делаю не правильно - пытаюсь зарегистрироваться на их сайте. Письмо от них не приходит. Вообще. Причём, один из своих ящиков почтовых "запорол". Ввёл его и стал ждать письмо. Письма нет. Тогда в форме где мне сообщили что "ждите, мы отправили" я назад на gmail.com. Оказалось что это просто ссылка на этот почтовый сервер. Вернуться обратно не пустило. А если пытаюсь зайти теперь с этого ящика, "забыв" пароль- пишет что пользователя не существует. А если повторно регистрироваться- мой ящик уже типа занят.
 
Письмо со ссылкой на первый ящик пришло. Пароль поменял и пустило на сайт. Лицевой счёт добавил. По информации в кабинете обленерго не видит моего февральского платежа в 800+ грн. и указывает долг. Примерно на эту сумму. Платил через Приват.
Что делать ?
 
Що маємо в "сухому залишку " на сьогодні:

Кабінет ПрАТ "Харківенергозбут" - можна лише подивитися на свої рахунки, проплати, та раніше введені показники лічильників

Кабінет АТ "Харківобленерго"- можна теж саме + опція
"Введення показань лічильника". Але платежі висвітлені до 01/02/2019 (за 2018)
Upd.. важлива функція!! - замовити та отримати рахунки на інші платні послуги. (і не треба чекати "бігунків" з квитанціями))
------------------------------
ітого: 1. хто особисто передає показання лічильників - тому до нового старого "Компасу" Харківобленерго полюбє..
2. Подивитись стан останніх проплат - до Харківенергозбут...

навіщо ця подвійна гра ... хз..
 
Отож.. сплати за лютий - в кабінеті "Харківенергозбут"

Позвонил в Приват. Через него платил в феврале. Выяснилось, что при оплате я указал ( Приват сам подставил) расчётный счёт Облэнерго для Юр. лиц. И деньги благополучно туда ушли. Сразу не вспомню, но сам я не вставлял тот неправильный расчётный счёт.
При этом в Привате виден мой платёж и светится, что задолженности нет. В кабинете же Облэнерго ситуация чуть другая.
 
Позвонил в Приват. Через него платил в феврале. Выяснилось, что при оплате я указал ( Приват сам подставил) расчётный счёт Облэнерго для Юр. лиц. И деньги благополучно туда ушли. Сразу не вспомню, но сам я не вставлял тот неправильный расчётный счёт.
При этом в Привате виден мой платёж и светится, что задолженности нет. В кабинете же Облэнерго ситуация чуть другая.

Треба подивитися в кабінеті Енергозбуту.. В них таки різні рахунки
 
Назад
Зверху Знизу