Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Не пам’ятаю, казав чи ні. Місяць назад брав другий раз заняття з інструктором на механіці.

В перший раз була Сентра, другий раз Верса або Санні, чи щось таке.

Я тільки не зрозумів, чи то корчі пойобані, чи Ніссан зараз їх зробив на відʼєбись, але здається, що якийсь зі свіжих на момент 2011 року ТАЗ був приємніший і в плані кочерги і педалі зчеплення.

Треба спробувати щось краще знайти покататись.
Идеальные МКПП на гольфе или фокусе. Лучше не было и нет. Попробуй их.
 
Идеальные МКПП на гольфе или фокусе. Лучше не было и нет. Попробуй их.
Треба пошукати ще.

Тим часом, штатна сигналка мотоцикла зжерла акумулятор в нуль. Як раз збирався прикурювальні дроти купувати, правда, акумулятор мабуть капут після глибокої розрядки все одно.
 
Лучше купи пауэрбанк-прикуриватель. Они нынче недорогие и выносливые.
Він у мене є і вже виручав, для мотоцикла брав спеціально. Але зараз акумулятор в нулі і павербанк відмовляється його стартувати.
 
тогда аккуму точно *****. можно конечно попытаться вывести его из глубокого разряда, но это нужно еще зарядку правильную купить. имхо проще заменить.
Можна відтягти на сервіс, раз таке діло. Як раз вже по календарю пора.
 
Оновився розкладним ящиком для багажника.

IMG_0312.webp
IMG_0313.webp
 
Треба пошукати ще.

Тим часом, штатна сигналка мотоцикла зжерла акумулятор в нуль. Як раз збирався прикурювальні дроти купувати, правда, акумулятор мабуть капут після глибокої розрядки все одно.
Я так саме поміняв новий акум на інший новий після першої зими. Тепер перед зимою заряджаю акум та виймаю головний запобіжник.
 
Можно попробовать десульфацию. Я один автоаккум так спас.
 
Він у мене є і вже виручав, для мотоцикла брав спеціально. Але зараз акумулятор в нулі і павербанк відмовляється його стартувати.
Я хз як на Харлеях, але багато мото / квадро техніки дуже не любить їзду на сівших акумах. Здихає реле зарядки. Якщо хочеш впевнитися що старий акум здох, то спробуй нормально його зарядити.
 
Замовив сервіс на суботу, раз вже й так пора провести ТО. Заберуть евакуатором, у них як раз акція з безкоштовним транспортуванням.

Тим часом, вичистив в машині все щілини панелі навколо попельниці. Зубною щіткою та хімією для чистки салону.
 

Вкладення

  • IMG_0342.webp
    IMG_0342.webp
    292.3 КБ · Перегляди: 15
А на постоянное зарядное (trickle charger, хз даже как оно точно называется) поставить его в гараже не получится, чтоб оно аккумулятор держало и гоняло во время простоев?
 
А на постоянное зарядное (trickle charger, хз даже как оно точно называется) поставить его в гараже не получится, чтоб оно аккумулятор держало и гоняло во время простоев?
Нема де. Ну, в принципі, розетки в паркінгу є, але то для персоналу, коли вони там прибирають чи ще щось роблять.

Тим часом, взяв підстаканник помити вдома. Дуже зручно - вийняв та поніс додому в умивальнику мити.
 

Вкладення

  • IMG_0346.webp
    IMG_0346.webp
    105.1 КБ · Перегляди: 13
спасибо, не знал - проверил, да, есть такие - но бесплатность зарядки не основополагающий фактор для выбора машины
для меня электрички с нормальной автономностью дорого да и планирование дальних поездок тот еще квест
машина должна стоить не более 4-5 тыс евро, все что выше это баловство
по нашим ценам за 6.5-7 тыс будет уезженная электричка с автономией 120км, это курам на смех
плюс не уверен что местные рукожопы смогут ее обслужить, здесь качество сервиса много хуже чем в Украине
я пока что думаю фиат панду брать какую то бэу, чтобы не переучиваться
Привет!
А напомни где ты заякорился?
Электрички действительно годная вещь.
4-5 тыс это из Норвегии разве что притащить Лифа или Хендая.
Но с другой стороны если есть бесплатная зарядка то почему бы не воспользоваться такой опцией?
Вопрос насколько далеко она от тебя
 
Не пам’ятаю, казав чи ні. Місяць назад брав другий раз заняття з інструктором на механіці.

В перший раз була Сентра, другий раз Верса або Санні, чи щось таке.

Я тільки не зрозумів, чи то корчі пойобані, чи Ніссан зараз їх зробив на відʼєбись, але здається, що якийсь зі свіжих на момент 2011 року ТАЗ був приємніший і в плані кочерги і педалі зчеплення.

Треба спробувати щось краще знайти покататись.
А зачем шаг назад к механике?
 
Привет!
А напомни где ты заякорился?
Электрички действительно годная вещь.
4-5 тыс это из Норвегии разве что притащить Лифа или Хендая.
Но с другой стороны если есть бесплатная зарядка то почему бы не воспользоваться такой опцией?
Вопрос насколько далеко она от тебя
Браганса. Электричку брать точно не буду, мне надо не играться а выживать.
Буду брать дешевую ремонтопригодную надежную машину. Которую тут починит любой местный вася.
 
Назад
Зверху Знизу