Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
В том что сгорели и их ***ть менять нужно.
А родные GM сомневаюсь что принципиально важно покупать.
С базара взял пока стоят но хочу купить какие по качеству получше.
Что имеется ввиду "по качеству лучше"? Типа вместо 20А держат 50 и не горят при КЗ?)
 
з'явилася помилка по модулю акпп, супутня помилка про сажевий фільтр і ще якась по масі компютера.
Начитався профільного форуму, де пишуть, що ці помилки вискакують разом з однієї з причин... і замовив додатковий кабель "-" 16 мм2, півметра
Сажевий повністю впорядку, регулярно моніторю кількість сажі і за день до помилки було 5 грамів, тобто переповненим не може бути.
Кинув кабель на двигун, довго кумекав як краще зробити, бо болт знаходиться безпосередньо під коробом аккумулятора. Вдалось, заїбашив ідеально.
Подивимось, чи будуть знову проблемки. Якщо будуть то буду змушений шукати блок управління акпп
 
Нічого не буде якщо не ставити клімат на +18
Якось у липневу спеку поставив конедей на максимальне охолодження та ще й направив на скло. Тріщина на півскла розповзлася на очах
 
Перемычку из 120го медного кабеля. Щоб ампер 800 держал.
Я количь так зробив на службових Жигулях років 30 тому. Ніколи на бачив щоб скрепка була червоного кольору. Замикання було на корпус показчика повороту. Заодно полагодий й його, й реле вмикання поворотів
 
Перед покупкой нового регастратора решил остаточно переконатися що старому торба. Замінив карту памяті та старий ожив. Дрібниця але приємно.
Та й 2000+ грмвень за новий не зайві.
 
Перед покупкой нового регастратора решил остаточно переконатися що старому торба. Замінив карту памяті та старий ожив. Дрібниця але приємно.
Та й 2000+ грмвень за новий не зайві.
У меня была такая же хрень, оно то заработало, но не на долго. Вторая флешка тоже скопытилась. Рано не радуйся.
 
Якось у липневу спеку поставив конедей на максимальне охолодження та ще й направив на скло. Тріщина на півскла розповзлася на очах
А у чому був задум?
Я на скло направляю кондєй коли воно пітніє після дощу.
А так - в ноги та на тушку.
 
А у чому був задум?
Я на скло направляю кондєй коли воно пітніє після дощу.
А так - в ноги та на тушку.
У меня климат, всегда его на полном автомате держу за редкими исключениями поздней осени или ранней весной когда окна запотевают - тогда принудительно на лобовое дабы быстрее "распотелось" а потом опять на автомат.
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.




1749664224561.webp
 
А у чому був задум?
Я на скло направляю кондєй коли воно пітніє після дощу.
А так - в ноги та на тушку.
Да втом що тоді був йолоп а зараз ситуація не покращилась. :D

Навіть пояснити не можк чого воно так. Мабуть не перемкнув на салон.
 
У меня климат, всегда его на полном автомате держу за редкими исключениями поздней осени или ранней весной когда окна запотевают - тогда принудительно на лобовое дабы быстрее "распотелось" а потом опять на автомат.
Да, с климатом не в пример лучше. Ехали на дальняк на Ситроен с кондеем, там приходилось кнопку вкл/выкл постоянно терзать. То холодно то жарко
 
А у чому був задум?
Я на скло направляю кондєй коли воно пітніє після дощу.
А так - в ноги та на тушку.
Холодне повітря донизу опускається, на ноги кондєй не треба. То пічку треба на ноги.
 
Назад
Зверху Знизу