Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
А что авто за 20к баксов это какой то премиум или что?
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
 
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
А с чего тесла будет сильно дешеветь? И что там в той Тесле дорого обслуживать?
 
А с чего тесла будет сильно дешеветь? И что там в той Тесле дорого обслуживать?
Дешевеют все машины при том достаточно быстро, более менее держит цену только спецтехника. У электричек есть проблема с деградацией аккумуляторов, против химии не попрешь. + дофига люминия, а значит любая авария и сварочные работы будут превращаться в тот еще квест. Более менее нормальную документацию на свои поделия они выложили не так давно и цена на нее кусается. Все эти факторы будут приводить к тому что машина будет быстрее терять в цене по сравнению с аналогичной с ДВС.
З.Ы. Это не значит, что машина ****** и полный писец. Просто на данном этапе никакой экономии не получится, как не старайся.
 
Тут все просто: подобається - береш. Не подобається - не береш.
 
Кагбе вторая машина это уже явно не про экономию, по крайней мере денег. Обслуживание, потеря в цене от времени и пр радости жизни, сожрут все твои попытки что-то там съэкономить. Я за то что бы не ****еть по крайней мере себе - да я мне нравится и я это хочу, а не находить непонятные оправдания.
Чому друга машина не про економію? В мене є машина, котра мені подобається в базових цінностях, але кожен день на ній їздити мені не дуже подобається:
Інтервал заміни мастила малий
Бєнз хаває багато
Диски/колодки/резина/ходова доволі дорого коштують
Комфорт відсутній, бо зажата підвіска та здорові колеса.
Продаж її можлива тільки в лютий мінус або продавати пару років.

А от купивши собі якусь не дуже потягану електробричку за 15-20к я буду економити не тільки на паливі для щоденного переміщення сраки, а й на витратних матеріалах та жижах для фокуса. Вона, звісно, здешевшає через якийсь час. Але не думаю, що здешевшання умовної тесли трійки чи актуального ліфа за пару років і 30к пробігу буде прям критичне.
 
Чому друга машина не про економію? В мене є машина, котра мені подобається в базових цінностях, але кожен день на ній їздити мені не дуже подобається:
Інтервал заміни мастила малий
Бєнз хаває багато
Диски/колодки/резина/ходова доволі дорого коштують
Комфорт відсутній, бо зажата підвіска та здорові колеса.
Продаж її можлива тільки в лютий мінус або продавати пару років.

А от купивши собі якусь не дуже потягану електробричку за 15-20к я буду економити не тільки на паливі для щоденного переміщення сраки, а й на витратних матеріалах та жижах для фокуса. Вона, звісно, здешевшає через якийсь час. Але не думаю, що здешевшання умовної тесли трійки чи актуального ліфа за пару років і 30к пробігу буде прям критичне.
Торк нижче підтвердив мої припущення.
 
1745257760895.webp
Дві зупинки, після 3х годин та після 2х з ґаком, на ~30 хвилин та 18, або десь трохи менше години зверху з урахуванням з'їзду/заїзду з/на автобан. Виїхав о 9й, приїхав о 17й.
Поки що подобається. За рахунок цих пауз приїхав більш свіжий.
 
Я не кажу про нові тачки. Я кажу за тачку віком 3-5 років і продати через 2 роки.
Думаю десь на 25% подешевшає. Типу купив сьогодні за 20, продав через два роки за 15.

П.С. Хоча ні. Нічого не подешевшає, класне авто, альтернатив за ці гроші немає. Та й взагалі машини дорожчають, дефіцит літію, мікросхем, торгівельні війни і все таке

Тому спєши - торопісь, лише для тебе можу зробити величезну знижку! ?
 
Останнє редагування:
Я не понимаю смысла покупки машины за 20к баксов з целью економии.
Я не настолько богат, что бы покупать дешёвые вещи(с). ))
Лично я взял бы Теслу не ради экономии, так как с частного дома съехал, сейчас в квартире живу, а ради разгона, отсутствии вибрации как в обычных ДВС, минимальном обслуживании. Короче из за динамики и управляемости))
 
Останнє редагування:
1745257760895.png
Дві зупинки, після 3х годин та після 2х з ґаком, на ~30 хвилин та 18, або десь трохи менше години зверху з урахуванням з'їзду/заїзду з/на автобан. Виїхав о 9й, приїхав о 17й.
Поки що подобається. За рахунок цих пауз приїхав більш свіжий.
Ну это уже реальный расход, а то 9,8kWh/100km показывал))
 
Я не настолько богат, что бы покупать дешёвые вещи(с). ))
Лично я взял бы Теслу не ради экономии, так как с частного дома съехал, сейчас в квартире живу, а ради разгона, отсутствии вибрации как в обычных ДВС, минимальном обслуживании. Короче из за динамики и управляемости))
Так я об этом и пишу. Нравится, комфорт и т.п.
 
Ну это уже реальный расход, а то 9,8kWh/100km показывал))
10-13 - це реальні витрати містом. Навіть з кондиціонером.
Сьогодні якраз поїздив по магазинах та на мийку і було десь в районі 12кВт*г\100км.

Це цікавий феномен: електричка економічніша в місті, на відміну від машин з двз, які економочніші за містом.

А ще цікавий феномен, про який я не замислювався раніше, трапляється в горах: електричка регенерує до 50% електроенергії назад в батарею на зворотній дорозі вниз. На відміну від машин з двз, які витрачають паливо в обидва боки (навіть якщо вниз розхід близький до 0, він все одно вище 0, ніколи не 0). Плюс електричці не потрібні для цього гальма.
 
Сьогодні якраз поїздив по магазинах та на мийку і було десь в районі 12кВт*г\100км.

Це цікавий феномен: електричка економічніша в місті, на відміну від машин з двз, які економочніші за містом.
Это при температуре близкой к идеальной, 18-20 градусов. Интересно как оно будет отличатся в 30-35 жары или в -10 мороза.
 
Это при температуре близкой к идеальной, 18-20 градусов. Интересно как оно будет отличатся в 30-35 жары или в -10 мороза.
В мороз суттєво відрізняється, звісно. На коротких відстанях містом буде сягати легко і 30-40кВт*г, особливо якщо вмикати обігрів дистанційно з телефона.
 
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
А какое у неё обслуживание?
 
Назад
Зверху Знизу