Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Та ну ладно…разве что если насквозь потным промокшим с жары в +40 садиться в салон где +18, и то надо еще постараться.
Ну тут надо понимать что люди все еще живут стереотипами сквозняков :)
И даже подтверждения находят :) Совершенно не понимая механизма возникновения проблем :)
 
Знайшовся інший зниклий пост.
Давайте доб'ємо постів, щоб його обігнати і все знов буде норм.
 
Бо як я вже казав, спуск з гори - то не пряма лінія. То зазвичай серпантин. Я в тих різких поворотах на 180 градусів зазвичай оберти так чи інакше падають до позначки, коли мотор або заглохне, або треба впорскувати паливо.
то зрозуміло, так як подача перекривається до падіння обертів до позначки в приблизно 1200 на хв., щоб в разі потреби не було провалу при додаванні газу. А як я їхав у Франції по Е75 на затяжному спуску понад 10 км без серпантинів, то там був абсолютний нуль на передачі з відпущеним акселератором.
 
ты, кстати, уже разобрался с этими ****ными фаренгейтами? я вот до сих пор с ними не очень... ****ина какая то не линейная...
Ну да, там все просто, надо отнять 32 и умножить 5/9.
Иными словами каждые 9 фарингейтов после 32 это 5 цельсия
 
ты, кстати, уже разобрался с этими ****ными фаренгейтами? я вот до сих пор с ними не очень... ****ина какая то не линейная...
Вполне себе линейная зависимость, ноль просто смещен и градус фаренгейта не равен градусу цельсия.
 
Шо а5 за ***ня с темой?
1000002160.webp
 
ты, кстати, уже разобрался с этими ****ными фаренгейтами? я вот до сих пор с ними не очень... ****ина какая то не линейная...
Абсолютно згоден, що нелінийна їбаніна, тому використовуй як є.

Запамʼятав що на кліматі 71 це комфортно, 64 - прохолодно, а 32 це коли вода замерзає. І далі не намагаєшся переводити в цельсій.

Я так колись робив, поки на метричну систему тачку не прошив.
 
Видишь, люди даже с формулировкой определиться не могут...
Это было больше похоже на ситуацию, когда при большом скоплении приличных людей привлечь к себе внимание и громко испортить воздух с глупой улыбочкой ...
- ну как я вам ?
 
Назад
Зверху Знизу