Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Спорное утверждение.
Электрички прямо таки лучше ДВС по всем фронтам? Спорно. И там и там есть свои преимущества и недостатки.
То что электрички бюрократически пхают во все щели, а ДВС зажимают, это не значит что электрички прям такие замечательные, скорее наоборот.

Может новый софт лучше? Як то кажуть don’t get me started.

Новые самолеты лучше? Тут уже даже не смешно, а грустно…Те же самые тренды и с бытовой техникой, одеждой и кучей всего другого, особенно последние лет 10-15, сплошные cost cutting и просто деградация культуры производства и обслуживания.
Я вже дозрів до електрички. Зараз на машинах типу id.7 вже можна подорожувати так само комфортно, як і на двз.

Щодо софту не зрозумів, що ти маєш на увазі, якщо чесно.

Якщо там у боїнга якісь проблеми, то це ж не дає тобі права загалом висновки робити.

Не розумію, про яку побутову техніку і її проблеми ти маєш на увазі. Чайники як були крутезні у філіпса в середній ціновій категорії, так і залишаються.

Коротше, здається, що це суб'єктивно, а про суб'єктивне не сперичаються. В тебе так, в мене - інакше.
 
Ты же был в Германии, чё слушать то его. Нет тут какого то необычного уважения, все от конкретного человека зависит.
Я не знаю, що саме ти там коментував, бо він в ігнорі, але ще раз: я мав на увазі гучність вихлопу. В порівнянні з Україною тут мізер тих, хто порушує тишу. Бо є норми, яких дотримуються чи примушують дотримуватися через ХУ/АУ або вибіркові поліцейські перевірки.
Пригадай, коли ти останній раз в Німеччині проклинав тих *****ів на мотоциклах влітку? Якщо ти скажеш, що тут ситуація в цьому сенсі нічим не відрізняється від України - то ти просто балабол.
 
Я не знаю, що саме ти там коментував, бо він в ігнорі, але ще раз: я мав на увазі гучність вихлопу. В порівнянні з Україною тут мізер тих, хто порушує тишу. Бо є норми, яких дотримуються чи примушують дотримуватися через ХУ/АУ або вибіркові поліцейські перевірки.
Пригадай, коли ти останній раз в Німеччині проклинав тих *****ів на мотоциклах влітку? Якщо ти скажеш, що тут ситуація в цьому сенсі нічим не відрізняється від України - то ти просто балабол.

В мене гімназія через дорогу і на чому по твоєму приїздять старшокласники? На мопедах, які пердять як той дід, сморід сильніше ніж від мого евро-5 дизеля та гучність на рівні тих мотопедікив. Я кажу тільки те що тут не так як ти пишеш. Нема рожевих поні.
 
В мене гімназія через дорогу і на чому по твоєму приїздять старшокласники? На мопедах, які пердять як той дід, сморід сильніше ніж від мого евро-5 дизеля та гучність на рівні тих мотопедікив. Я кажу тільки те що тут не так як ти пишеш. Нема рожевих поні.
Тобто балабол, зрозуміло.
 
Тобто балабол, зрозуміло.
Я бачив евакуатор на німецьких номерах, який залишив після себе масляну пляму на парковці за 5 хвилин, і теж саме після легкової машини турка, не треба мені розповідати про технічний контроль. І як тут все прекрасно. Лий в уші це комусь іншому. Це може німці і такі порядні і роблять все на совість, але тут вже третина емігрантів і вони не вважають це за доцільне. Чим далі тим більше їх буде. Моя жінка працює в садочку, там німців 20%, не більше.
 
За кілька років цілий евакуатор, який сситься моторною оливою? Нічого собі! Це, звісно, настільки поширене явище, що ти навіть звернув увагу і запам`ятав.
 
Останнє редагування:
За кілька років цілий евакуатор, який сситься олією? Нічого собі! Це, звісно, настільки поширене явище, що ти навіть звернув увагу і запам`ятав.
Тобі усі випадки треба? Бачив як сусід сирієць свою тачку мив на вулиці, як з під цієї машини якась рідина схожа на олію лилась, як він тридцять разів заводив її і газував. Чи наприклад те що на вулицях після нового року, який ****. Чи як дерево впало і його лентою перекрили і тільки через два місяці спиляли. І таких випадків багато, не буду я два роки з лишком розповідати тобі.
 
Багато чого.

Позитивне:
  • Багато місця в салоні.
  • "Прозрора" машина, має гарний огляд навкруги у вікна і в дзеркала.
  • Їде неочікувано добре, хоча всього 1.6Т. Гальма також достатні.
  • Маневрове на швидкості та дуже вертляве на парковці.
  • Показує "рейки" як їдеш задом та повертаєш кермо, навіть намагається показувати вид згори, але ***ово поганенько.
  • Автоматично розблокує двері при наближенні.
  • Звук стереосистеми непоганий.
Негативне:
  • Дуже пластмасовий салон, який на ходу ще й скрипить і тріщить, резонує від двигуна та гуркотить на лежачих поліцейських.
  • Приборка - екран, регулювання кондиціонеру - екран. З противною синьою підсвіткою. Якийсь кіберпанк бомж-стайл.
  • І салонна лампа освітлення - слабка та мерзенно синюшня.
  • Перемикач передач - пластмасова ковирялка, і дрібні кнопки.
  • При зупинці - закусує гальма зі скрежетом й смикається. Рушає також дещо смикано. Фігово для пасажирів особливо.
  • Верещить, якщо намагатись вийти не поставив на ручник.
  • Гучно пілікає озвучка поворотника.
  • Для круїзконтролю - апендикс під кермом, який не видно через саме кермо. А щоб він запрацював - на ньому кнопки позаду цього апендикса. Я днів 4-5 шукав як круїз виставити.
  • Кнопку Engine Start/Stop треба тримати довше ніж просто жмакнути.
  • На швидкості вітер шумить сильно.
  • Камера заднього огляду дуже ***ової якості.

Тобто, більшість моїх претензій через ***ову ергономіку та відчуття від автомобіля, аніж характеристики. Воно мені не сподобалось одразу як тільки в аеропорті сів в це корито.

Фото: ковирялка і купа пластмасових кнопок.
IMG_2365.jpg



Апріля то секас і вогонь.
Мммм і завжди засратий глянець, прям як у мене колись на вольві.
 
наверно главный минус мазды как и у всех японцев - тонкий метал, плохая шумоизоляция
ну и со временем коррозия
На шумку на жаліюсь, принаймні в Пежо вона гірше.

Не знаю яке залізо, але фарба у Мазд тонка. Що там буде з часом - ще дожити треба. В той час деякі автомобілі огидні от прям зі старту тут і зараз.
 
Я вже дозрів до електрички. Зараз на машинах типу id.7 вже можна подорожувати так само комфортно, як і на двз.
Я не спорю с тем, что новый электрокар будет комфортным.
Интересно другое-сколько выйдет содержание и ремонт электрички по сравнению с ДВС в течение 10 лет? Через какой срок/пробег батарея начнет терять емкость или прийдется ее совсем поменять, особенно в жарком или холодном климатах? Не окажется ли так, что даже в случае небольшого ДТП машина будет тоталом из-за повреждений батареи?
Лично у меня пока нет большой достоверной выборки по этим вопросам, чтоб понять стоит ли овчинка выделки.
Щодо софту не зрозумів, що ти маєш на увазі, якщо чесно.
Если в целом-функционал плюс-минус тот же что и лет 10-15 назад, жрет ресурсов больше, а работает медленнее даже на топовом современном железе. Винда 11 самый яркий тому пример.
Запланированное устаревание, когда отказывают в поддержке "старого" 4-5 летнего вполне годного железа, иначе как заставить холопов клиентов покупать новое. Плюс "клаудизация" всего и вся и сплошные подписки-лизинги без возможности покупки софта. Тьфу, ненавижу.
Чайники як були крутезні у філіпса в середній ціновій категорії, так і залишаються.
Из всех бытовых приборов как раз на чайники у меня нареканий нет, т.к. пользуюсь исключительно ****оговыми девайсами с дизайном отработанным и проверенным тысячелетиями :D
 
Винда 11 самый яркий тому пример.
Якщо ти користуєшся віндою, то це багато пояснює і в мене питань взагалі до тебе нема. Як нема і сенсу продовжувати цю дискусію. :D
Переходь вже на *нікси.

Але якщо жарти осторонь, то функціонал не той самий. Але навіть якщо то було б правдою, обсяг даних, який обчислюється зараз, неможливо порівняти з часами діалапу і "640кБ буде достатньо". Дивно, що ти це не розумієш.
 
Останнє редагування:
Якщо ти користуєшся віндою, то це багато пояснює і в мене питань взагалі до тебе нема. Як нема і сенсу продовжувати цю дискусію. :D
Переходь вже на *нікси.
Не все еще в этом мире стали ИТишниками. Я несколько раз пытался перейти в итоге плюнул, нормальных CADов под unix подобные системы просто нит.
 
Назад
Зверху Знизу