Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Деякі твої питання я просто проігнорував, бо вони не мають сенсу в даному контексті.

Бо, наприклад, закон збереження енергії він про замкнену систему.
Енергосистема - вона не замкнена.
Не кажучи вже про те, що на зараз є великі накопичувачі енергії акумуляторного типу. Є чи будуються гравітаційного типу. Є багато генеруючих можливостей, які недоцільно дроселювати.
Я тобі рекомендував начебто почитати щось про негативні ціни в Німеччині.
А ти вперся в той закон збереження енергії, як баран. Навіть після того, як я тобі натякнув, що ти думаєш, що все знаєш, а насправді - ні. Як той лугал.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Твої застарілі знання: все, що генерується, споживається.
Факт: ситуційно буває профіцит електроенергії.
Що таке профіцит електроенергії? Це коли її генерується більше, ніж споживається.
То ж твоє твердження невірне.

Дозволяю продовжувати твердити, що лише ти знаєш, як функціонує балансування і об'єднаний енергоринок загалом.
Опять ты со своим ЖПТ и Германией :D и статьями из научно-популярных журналов, типо сад-огород.
Что такое профицит электроэнергии? Как это выглядит? Она в очереди стоит?
Или может речь идет о профиците генерации?

Да, ну и кстати, абсолютно вся энергия которая генеруриется - потребляется.
 
Останнє редагування:
Давай я почну задавати тобі прості запитання, а ти спробуй не зірватись на лайку і не ігнорувати їх.
Закон збереження енергії про замкнену систему. Так? Так.
Що ми беремо за замкнену систему? Всю сонячну систему? Лише Землю? Окрему енергомережу?
Генератор соедененный проводами с электромотором, Который соеденен валами с генератором, это замкнутая система или нет? :D
 
Генератор соедененный проводами с электромотором, Который соеденен валами с генератором, это замкнутая система или нет? :D
А навіщо ти мені питанням на питання відповідаєш?
 
Так, ти ось такий собі інженер, який не розуміє. Так буває.
З чого ти вирішив, що я продавець запчастин? Я не пам'ятаю, щоб ти в мене питав. Я зараз працюю в айті на позиції Senior SRE. Працюю в розробці та оперейшенз нашої хмарної платформи, яку ми ранимо на потужностях\сервісах AWS.
Мені з тобою з точки зору полагодження механизмів змагатись не варто, але свою попередню машину я обслуговував сам. Повністю.

От скажи, навіщо ти мене намагаєшся принизити замість відповіді на просте запитання? Здогадуєшся, куди може привести відповідь? :)
Ну ты ж в курсе, да, что IT - это про инфраструктуру, а разработка это Инжиниринг?
 
Що, навіть втрат немає?! :іржач:
Школу помнишь? Там про падение напряжение на резисторе было ;)
Так вот любой проводник моднотрассматривать как резистор и потребитель, пусть и не желанный
 
Немного жиминая вам в тему :)
1000001747.jpg


Стоит ли говорить о том что корни фразы уходят в латынь?
 
Трансформатор працює так: Ууууууу
 
Трансформатор працює так: Ууууууу
Неа.
Трансформатор получает 380, отдает 220 а на остальное - гудит. Вот и все что нужно знать всяким волерам, "синьорам" в айтишечки.... :D
Ох и дибилоид... :D
 
На огонь, воду, а также на то как войлера в очередной обосрался своим незнанием базовых вещей и ЧСВ на ХФ можно смотреть вечно.
 
Срач прям як в старі, добрі часи!

Підкажіть який свіжий, бюджетний мінівен на 7 місць взяти?

Поки дивлюся опель зафіра та сітроен С4 гранд пікассо. Дивлюся дизель 1,6 + механіка (який в них автомат я не в курсі, та і ціна з ним зростає, чи є в них нормальний бензиновий двигун я не в курсі). Опель має більший кліренс та більш потужний двигун, має бути дешевшим в обслуговуванні. Сітроен комфортніший і меньше палива споживає.

Рено Сценік не подобається, а евпейс дорогий. Свіжі мінівени від ВАГ також поза бюджетом.
 
Зафіру тре шукать з мотором 1.8 ХЕР.
 
Срач прям як в старі, добрі часи!

Підкажіть який свіжий, бюджетний мінівен на 7 місць взяти?

Поки дивлюся опель зафіра та сітроен С4 гранд пікассо. Дивлюся дизель 1,6 + механіка (який в них автомат я не в курсі, та і ціна з ним зростає, чи є в них нормальний бензиновий двигун я не в курсі). Опель має більший кліренс та більш потужний двигун, має бути дешевшим в обслуговуванні. Сітроен комфортніший і меньше палива споживає.

Рено Сценік не подобається, а евпейс дорогий. Свіжі мінівени від ВАГ також поза бюджетом.
У Сітра Айсін 6 або 8 ступенів. Обидва надійні, комфортні та економічні.
Якщо вистачає грошей, то я б рекомендував би на автомат дивитись.
Ця дрочня з коробкою мене залюбила так, що зараз взагалі без коробки катаюсь. :D
 
Назад
Зверху Знизу