Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
На что похожи доки в шататах? Просто запись в ел. реестре или какая-то книжечка типа сервисной или инструкции по експлуатации?
Нет книжечки. Просто пачка листов отсканированных.
 
Обновился геренатором инвертором на 8.5 КВт (газ / бензин) + батарея 160А 12В + инвертор 12В - 120В 2 КВт

К сезону ураганов готов )

1752557390848.png
Нащо ГБО на генераторі?
 
На что похожи доки в шататах?
Право собственности-договор купли-продажи, на основании его копии делается публичная запись в местном госархиве. По ним можно хоть до царя Гороха восстановить цепочку владельцев.
«Техпаспорт»-общий чертеж дома и участка.
Нащо ГБО на генераторі?
Чтоб иметь возможность подключить баллон газа, альтернативное топливо типа. Хотя кмк бенз удобнее, баллонов не напасешься надолго.
 
Чтоб иметь возможность подключить баллон газа, альтернативное топливо типа. Хотя кмк бенз удобнее, баллонов не напасешься надолго.
Про це я не подумав, чомусь вважав що там бак для бенза + вбудований балон під газ. Типу як в авто.
 
Что он тебе плохого сделал?
Этот бегемот разденет
А це колись був розділ автоХОББІ, коли люди ділилися враженнями від керування, збиралися на стрітсракінг, показували цікаві машини, а не тільки ті, що найменше палива споживають або ремонтопригодні під під'їздом.
Єххх, минулі часи.
 
А це колись був розділ автоХОББІ, коли люди ділилися враженнями від керування, збиралися на стрітсракінг, показували цікаві машини, а не тільки ті, що найменше палива споживають або ремонтопригодні під під'їздом.
Єххх, минулі часи.
Может быть.
Но прошлого не вернуть.....
 
А це колись був розділ автоХОББІ, коли люди ділилися враженнями від керування, збиралися на стрітсракінг, показували цікаві машини, а не тільки ті, що найменше палива споживають або ремонтопригодні під під'їздом.
Єххх, минулі часи.
Это никому не интересно.
Вот десяток планшетов в машине и дебильный дизайн - вот это интересно.
 
Оновився помилкою подушок безпеки. А машина поки що потрібна кожен день. А потім відпустка через два тижні. Отакої.
 
Это никому не интересно.
Вот десяток планшетов в машине и дебильный дизайн - вот это интересно.
Ну це перебільшення.
Ось в мене динамічний корабль, який цікаво керується.
Але головне - комфорт і безпека. Машина, можна сказати, сама вміє їздити.
Я кайфую. Це - еволюція.

І чхати, що ви там думаєте з цього приводу. :D
Як і вам на думку людей типу мене.
 
Ну це перебільшення.
Ось в мене динамічний корабль, який цікаво керується.
Але головне - комфорт і безпека. Машина, можна сказати, сама вміє їздити.
Я кайфую. Це - еволюція.

І чхати, що ви там думаєте з цього приводу. :D
Як і вам на думку людей типу мене.
Брал у брата купру форментор покататься - ото весело и задорно. А все эти вот электрички - не хо чу.
Буду до последнего ездить на ДВС. Вот такой я твердолобый.
 
RS3 вже краще, як на мене.
Той самий 5-циліндровий мотор (якщо форментор був VZ), але хоча б не кросовок.
 
Это никому не интересно.
Доречі.
Це не нікому не цікаво, а вам\нам вже не цікаво.
Молодь так само продовжує збиратись. У вас так само, як і тут, я певен.
Це ми подорослішали і вже ті перегонки нахруй нікому з тут присутніх не впали.


А ще є інша сторона. Наприклад, єврокомісія встановила ліміти на викиди СО2 на всю лінійку виробника в 94г\км зі штрафом 95 євро за кожен грам зверху ліміта.
То ж можеш уявити, що подібні до Formentor VZ або RS3 машини з викидами понад 200г на кілометр вже коштують виробникам 11к євро штрафів на кожній виготовленій автівці.
Тому так, "не цікаво нікому".
 
Доречі.
Це не нікому не цікаво, а вам\нам вже не цікаво.
Молодь так само продовжує збиратись. У вас так само, як і тут, я певен.
Це ми подорослішали і вже ті перегонки нахруй нікому з тут присутніх не впали.


А ще є інша сторона. Наприклад, єврокомісія встановила ліміти на викиди СО2 на всю лінійку виробника в 94г\км зі штрафом 95 євро за кожен грам зверху ліміта.
То ж можеш уявити, що подібні до Formentor VZ або RS3 машини з викидами понад 200г на кілометр вже коштують виробникам 11к євро штрафів на кожній виготовленій автівці.
Тому так, "не цікаво нікому".
У Києві Cars and Coffee від Мерседес-Клубу щонеділі збираються.
У Харкові тільки дріфт-тусовку знаю та кілька гуртків по інтересах. Очкують чоловіки виходити.
 
Брал у брата купру форментор покататься - ото весело и задорно. А все эти вот электрички - не хо чу.
Буду до последнего ездить на ДВС. Вот такой я твердолобый.
Багатьох знаю, хто ДВЗ до останнього планує юзати :)
 
Вам би таку саме зарядну інфраструткуру, як тут, дати, то таких було б значно менше.
Але, звісно, не на часі.
 
Вам би таку саме зарядну інфраструткуру, як тут, дати, то таких було б значно менше.
Да есть тут зарядная инфраструктура. Только а) запас хода и б) время зарядки. На 500 км два разА останавливаться минимум на пол часа - я ебал. Ну и потом - на трассе все эти теслы-шмеслы с "бешенным" ускорением до соточки тошнят в правом ряду как зайчики 80-90. Нахруй такая езда. :курю:
 
Я вчора інфографіку побачив.
HPC це зарядні станції потужністю від 100кВт і вище.
Цікаво було б порівняти з Україною.

1752667883461.png
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу