Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311061
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311062
А что авто за 20к баксов это какой то премиум или что?
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311063
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
А с чего тесла будет сильно дешеветь? И что там в той Тесле дорого обслуживать?
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311064
А с чего тесла будет сильно дешеветь? И что там в той Тесле дорого обслуживать?
Дешевеют все машины при том достаточно быстро, более менее держит цену только спецтехника. У электричек есть проблема с деградацией аккумуляторов, против химии не попрешь. + дофига люминия, а значит любая авария и сварочные работы будут превращаться в тот еще квест. Более менее нормальную документацию на свои поделия они выложили не так давно и цена на нее кусается. Все эти факторы будут приводить к тому что машина будет быстрее терять в цене по сравнению с аналогичной с ДВС.
З.Ы. Это не значит, что машина дерьмо и полный писец. Просто на данном этапе никакой экономии не получится, как не старайся.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311065
Тут все просто: подобається - береш. Не подобається - не береш.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311066
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311067
Кагбе вторая машина это уже явно не про экономию, по крайней мере денег. Обслуживание, потеря в цене от времени и пр радости жизни, сожрут все твои попытки что-то там съэкономить. Я за то что бы не пиздеть по крайней мере себе - да я мне нравится и я это хочу, а не находить непонятные оправдания.
Чому друга машина не про економію? В мене є машина, котра мені подобається в базових цінностях, але кожен день на ній їздити мені не дуже подобається:
Інтервал заміни мастила малий
Бєнз хаває багато
Диски/колодки/резина/ходова доволі дорого коштують
Комфорт відсутній, бо зажата підвіска та здорові колеса.
Продаж її можлива тільки в лютий мінус або продавати пару років.

А от купивши собі якусь не дуже потягану електробричку за 15-20к я буду економити не тільки на паливі для щоденного переміщення сраки, а й на витратних матеріалах та жижах для фокуса. Вона, звісно, здешевшає через якийсь час. Але не думаю, що здешевшання умовної тесли трійки чи актуального ліфа за пару років і 30к пробігу буде прям критичне.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311068
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311069
Чому друга машина не про економію? В мене є машина, котра мені подобається в базових цінностях, але кожен день на ній їздити мені не дуже подобається:
Інтервал заміни мастила малий
Бєнз хаває багато
Диски/колодки/резина/ходова доволі дорого коштують
Комфорт відсутній, бо зажата підвіска та здорові колеса.
Продаж її можлива тільки в лютий мінус або продавати пару років.

А от купивши собі якусь не дуже потягану електробричку за 15-20к я буду економити не тільки на паливі для щоденного переміщення сраки, а й на витратних матеріалах та жижах для фокуса. Вона, звісно, здешевшає через якийсь час. Але не думаю, що здешевшання умовної тесли трійки чи актуального ліфа за пару років і 30к пробігу буде прям критичне.
Торк нижче підтвердив мої припущення.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311070
1745257760895.png
Дві зупинки, після 3х годин та після 2х з ґаком, на ~30 хвилин та 18, або десь трохи менше години зверху з урахуванням з'їзду/заїзду з/на автобан. Виїхав о 9й, приїхав о 17й.
Поки що подобається. За рахунок цих пауз приїхав більш свіжий.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311071
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311072
Я не кажу про нові тачки. Я кажу за тачку віком 3-5 років і продати через 2 роки.
Думаю десь на 25% подешевшає. Типу купив сьогодні за 20, продав через два роки за 15.

П.С. Хоча ні. Нічого не подешевшає, класне авто, альтернатив за ці гроші немає. Та й взагалі машини дорожчають, дефіцит літію, мікросхем, торгівельні війни і все таке

Тому спєши - торопісь, лише для тебе можу зробити величезну знижку! 👍
 
Останнє редагування:
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311073
Я не понимаю смысла покупки машины за 20к баксов з целью економии.
Я не настолько богат, что бы покупать дешёвые вещи(с). ))
Лично я взял бы Теслу не ради экономии, так как с частного дома съехал, сейчас в квартире живу, а ради разгона, отсутствии вибрации как в обычных ДВС, минимальном обслуживании. Короче из за динамики и управляемости))
 
Останнє редагування:
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311074
1745257760895.png
Дві зупинки, після 3х годин та після 2х з ґаком, на ~30 хвилин та 18, або десь трохи менше години зверху з урахуванням з'їзду/заїзду з/на автобан. Виїхав о 9й, приїхав о 17й.
Поки що подобається. За рахунок цих пауз приїхав більш свіжий.
Ну это уже реальный расход, а то 9,8kWh/100km показывал))
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311075
Я не настолько богат, что бы покупать дешёвые вещи(с). ))
Лично я взял бы Теслу не ради экономии, так как с частного дома съехал, сейчас в квартире живу, а ради разгона, отсутствии вибрации как в обычных ДВС, минимальном обслуживании. Короче из за динамики и управляемости))
Так я об этом и пишу. Нравится, комфорт и т.п.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311076
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311077
Ну это уже реальный расход, а то 9,8kWh/100km показывал))
10-13 - це реальні витрати містом. Навіть з кондиціонером.
Сьогодні якраз поїздив по магазинах та на мийку і було десь в районі 12кВт*г\100км.

Це цікавий феномен: електричка економічніша в місті, на відміну від машин з двз, які економочніші за містом.

А ще цікавий феномен, про який я не замислювався раніше, трапляється в горах: електричка регенерує до 50% електроенергії назад в батарею на зворотній дорозі вниз. На відміну від машин з двз, які витрачають паливо в обидва боки (навіть якщо вниз розхід близький до 0, він все одно вище 0, ніколи не 0). Плюс електричці не потрібні для цього гальма.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311078
Сьогодні якраз поїздив по магазинах та на мийку і було десь в районі 12кВт*г\100км.

Це цікавий феномен: електричка економічніша в місті, на відміну від машин з двз, які економочніші за містом.
Это при температуре близкой к идеальной, 18-20 градусов. Интересно как оно будет отличатся в 30-35 жары или в -10 мороза.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311079
Это при температуре близкой к идеальной, 18-20 градусов. Интересно как оно будет отличатся в 30-35 жары или в -10 мороза.
В мороз суттєво відрізняється, звісно. На коротких відстанях містом буде сягати легко і 30-40кВт*г, особливо якщо вмикати обігрів дистанційно з телефона.
 
  • 🟠 23:09 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311080
При чем тут премиум, ты берешь машину, которая будет относительно быстро дешеветь + относительно дорого обслуживать и якобы получаешь экономию на топливе. 20 это условная цена по которой можно взять более менее нормальную теслу с живым акумом.
А какое у неё обслуживание?
 
Назад
Зверху Знизу