Може я ще не доріс до розуміння цього. Але коли їдемо на дальняк, випереджаючи любу електричку кажу дружині: "знаєш що зараз робить водій того авто? - економить заряд". Жодного разу мене не випередив електромобіль в дальній дорозі, жодного! Для мене важлива кожна година на трассі, так як дитина починає втомлюватись, та і сам. Так, буває що є вільні електроЗарядні станції, але зачасту бачу на них черги. Ой як я ненавиджу черги і попросту чекати.
З другої сторони, якщо постійно пересуватись по місті і околицях, може і ок.
ІМХО, я не проти і не за, просто не розумію.
Я подивився карти зарядних станцій і Польща виглядає якось сумно, тому не дивно, що є черги.
В Німеччині їх багато, проблем немає. Машина знає завантаженість зарядок, тому планувач маршруту просто поведе на наступну зарядку, якщо якась зайнята.
Щодо зупинок на зарядку як таких. ID.7 заряджається з 10 до 80 відсотків десь за 25 хвилин. Це на десь 300 км пробігу автобаном на 130км\г. Це та швидкість, з якою я вже рік-інший так чи інакше їзжу і на поточному тракторі. Тому дві-три зупинки на відпочинок нікому не завадять. Так, + година зверху, якби без зупинок їхати. Але ж не виходить. Я останній раз на різдвяні канікули їхав і дитина захотіла в туалет. Заодно на заправку заїхав. Так от там була черга в кілька авто на кожній колонці. Мої жінки сходили в туалет швидше, аніж я у черзі відстояв. Таке. Ті ж самі 20 хвилин, певно, витратили. Тобто різниця вже не годину була б, а хвилин 40.
Щодо втоми, то, як вже казав, будуть додаткові відпочинки коротеньки, розім'ятися можна.
Але важливе інше: те, що я купую, повністю укомплектовано усілякими асістентами, яких у мене ніколи не було. Масаж крісел, вентиляція, тревел асист (тільки кермо тримай час від часу) і багато чого іншого. Тому я вангую, що я буду в кінці більш свіжий, аніж зараз.