Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310441
Якби я зараз двз обирав, то це була б або мазда, або який дизельний німець.
Все інше пролюблено.
А чому мазда? Ну типу чим вона відрізняється технічно від всіх інших рисовозок? Дизайн - прикольний. Але по техніці- воно ж все (окрім французів) +- однакове і ходить нормально.
Навіть ненависний мені хундай і30 чхає пердить, але якось пересувається і не ламається. Хоча використовую я його не те щоб дуже обережно.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310442
А чому мазда? Ну типу чим вона відрізняється технічно від всіх інших рисовозок? Дизайн - прикольний. Але по техніці- воно ж все (окрім французів) +- однакове і ходить нормально.
Навіть ненависний мені хундай і30 чхає пердить, але якось пересувається і не ламається. Хоча використовую я його не те щоб дуже обережно.
Однакове але не однакове.
У Мазди скайактив, відрізняється від інших.
У кіа\хьонде як раз з бензиновими двигунами не все ок. Може і вилікували, але раніше задіри з масложором - масове явище.

Ти не забувай, що у тих же пежо та сітроенів по техніці все +- те й саме з масовими фордами. Що дизелі, що бензини ті трьохциліндрові.

Тойота зі своїми гібрідами теж відрізняється, але тойота мені просто не подобається як така. Не моя марка. Ані дизайн, ані підхід до інженерії.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310443
На тлі цієї вакханалії Мазда себе непогано почуває.

1737835305055.jpeg
Не відразу зрозумів що то Мазда... думав спочатку, що то фінік FX35-й... чи щось таке... )))
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310444
Завтра здавати СХ-5. На наступний місяць забронював знову Mazda 6. Дружина була в розʼїздах, поки я на шістці катався, і хоче подивитись, що то за машина, котру я стільки нахвалював.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310445
А чому мазда? Ну типу чим вона відрізняється технічно від всіх інших рисовозок? Дизайн - прикольний.
Ось з дизайну враження і починається.

А далі, наприклад ця Mazda 6 та CX-5, що видно на поверхні: 2,5 літри атмо 4ц, а не 1,5 турбо. Коробка 6 ступ з шестернями, а не варіатор з резинкою від трусів.
Плавно рушає і плавно зупиняється. Селектор передач - нормальна кочерга, а не клітор чи коліщатко гучності від музичного центру.

Прилади - аналогові , а не екран з синюшною темою і їдкою LED підсвіткою.

Кондей - з коліщатками та кнопками, а не на екрані.

Керування медиасистеми також придумали тактильне, біля кочерги.

Обшивка салону гарний кожзам двох кольорів.

В підсумку, просто приємна машина. Я не багато чого спробував, але ця прям в тему.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310446
Коробка 6 ступ з шестернями, а не варіатор з резинкою від трусів.
Плавно рушає і плавно зупиняється.
Разве это не противоречит друг другу? На мотоциклах ремень, вроде, наиболее мягкая из широко распространённых трансмиссий.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310449
Та ні, мені дві автівки не потрібні.
Може я ще не доріс до розуміння цього. Але коли їдемо на дальняк, випереджаючи любу електричку кажу дружині: "знаєш що зараз робить водій того авто? - економить заряд". Жодного разу мене не випередив електромобіль в дальній дорозі, жодного! Для мене важлива кожна година на трассі, так як дитина починає втомлюватись, та і сам. Так, буває що є вільні електроЗарядні станції, але зачасту бачу на них черги. Ой як я ненавиджу черги і попросту чекати.
З другої сторони, якщо постійно пересуватись по місті і околицях, може і ок.
ІМХО, я не проти і не за, просто не розумію.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310450
Може я ще не доріс до розуміння цього. Але коли їдемо на дальняк, випереджаючи любу електричку кажу дружині: "знаєш що зараз робить водій того авто? - економить заряд". Жодного разу мене не випередив електромобіль в дальній дорозі, жодного! Для мене важлива кожна година на трассі, так як дитина починає втомлюватись, та і сам. Так, буває що є вільні електроЗарядні станції, але зачасту бачу на них черги. Ой як я ненавиджу черги і попросту чекати.
З другої сторони, якщо постійно пересуватись по місті і околицях, може і ок.
ІМХО, я не проти і не за, просто не розумію.
Я подивився карти зарядних станцій і Польща виглядає якось сумно, тому не дивно, що є черги.
1738052784249.png


В Німеччині їх багато, проблем немає. Машина знає завантаженість зарядок, тому планувач маршруту просто поведе на наступну зарядку, якщо якась зайнята.
Щодо зупинок на зарядку як таких. ID.7 заряджається з 10 до 80 відсотків десь за 25 хвилин. Це на десь 300 км пробігу автобаном на 130км\г. Це та швидкість, з якою я вже рік-інший так чи інакше їзжу і на поточному тракторі. Тому дві-три зупинки на відпочинок нікому не завадять. Так, + година зверху, якби без зупинок їхати. Але ж не виходить. Я останній раз на різдвяні канікули їхав і дитина захотіла в туалет. Заодно на заправку заїхав. Так от там була черга в кілька авто на кожній колонці. Мої жінки сходили в туалет швидше, аніж я у черзі відстояв. Таке. Ті ж самі 20 хвилин, певно, витратили. Тобто різниця вже не годину була б, а хвилин 40.

Щодо втоми, то, як вже казав, будуть додаткові відпочинки коротеньки, розім'ятися можна.
Але важливе інше: те, що я купую, повністю укомплектовано усілякими асістентами, яких у мене ніколи не було. Масаж крісел, вентиляція, тревел асист (тільки кермо тримай час від часу) і багато чого іншого. Тому я вангую, що я буду в кінці більш свіжий, аніж зараз.
 
Останнє редагування:
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310451
Я подивився карти зарядних станцій і Польща виглядає якось сумно, тому не дивно, що є черги.
В такому випадку, в Німеччині дійсно менш проблематичне пересування електриками, може навіть комфортніше. Розповісиш як воно)) Але я ще потерплю, поки гайки не закрутять
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310452
Звісно, якщо погратися з картою, то все краще, аніж на попередньому скріні, але не так добре, як в Німеччині, все ж таки.

1738054296914.png
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310453
мапа якось дивно показує точки, бо якщо наблизити і віддалити то зарядок стає значно більше. і так потрібно на кожній ділянці зробити..
 

Вкладення

  • 1738059468329.png
    1738059468329.png
    1.5 MБ · Перегляди: 13
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310454
На великому масштабі показує лише дуже швидкі зарядки. Чим сильніше наближуєш, тим більше менш потужних. Ну і кольорове кодування на додачу.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310457
В такому випадку, в Німеччині дійсно менш проблематичне пересування електриками, може навіть комфортніше. Розповісиш як воно)) Але я ще потерплю, поки гайки не закрутять
Саме в Німеччині я б не брав електричку. Накатав десь 10к на батарейках по ЄС і трохи по Україні.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310458
Разве это не противоречит друг другу? На мотоциклах ремень, вроде, наиболее мягкая из широко распространённых трансмиссий.
В напрямку навантаження ремінь жорсткий, але справа не в матеріалі. Просто хтось херово варіатори робить.
 
  • 🔴 23:25 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #310460
Знову взяв Mazda 6 на місяць. Цікаво порівняти було з CX-5.

CХ-5 більша і має багатшу комплектацію (обидва автомобілі в базовій, так що мабуть mid-option нівелює різницю), але за умови ідентичного двигуна, виходить що 6 їде краще. На CX щось трошки як на корові їздити. Мабуть так і на більшості бюджетних кросоверів.
 
Назад
Зверху Знизу