Обновки

оновився гулом зпереду під час гальмування, щось тре, наче колодки закінчилися, хоча зовнішні мають ще 4-5 мм
диски всього 35-40 ккм
замовив гальмівні диски, колодки та направляючі суппортів.
також в планах маю віднайти причину чорного, порошкового напилу з середини розширювального баку,(механік казав що вірогідно щось з ЕГР,
я грішу на трубки системи охолодження, на які капало паливо з ТНВД. нещодавно бачив відео де так сталось на інсігнії, патрубки в розсипну),
замінити охолоджувальну рідину.
але усе згодом
 
Дискам твоїм вже жопа скоріше за все )))))
 

усе можливо, як приїдуть нові - буде видно що там. Але з цим "загвоздка", хроніки рукожопа - продолженіє...
замовив гальмівні диски не 296 мм а 320,(існують ще 280, йдуть на 1.5) ну, типу, краще гальмувати буде так і усюди написано, що підходить до моєї моделі))
але ж вирішив почитати драйв.сру, де виявилось що на диски 320 потрібні збільшені скоби супортів, від GT версії, або від кліо rs.....
ну що ж, не дочекавшись доставки, буду вимушений замовляти стандартні на 296 :рукалицо:
 
Да, у нее действительно приятно оформить страховку. Но в этом году решил отказаться от удовольствия. Ибо не езжу. Пробег меньше 1000 км в год, с начала войны около 2 тыс нанздил. Поэтому решил сэкономить на на канистру бензина :гы:
 
На канистру у москвича где-то на ХТЗ? Ты же помнишь чем эта экономия заканчивается...
 
Заміна оливи раз на 60-90к дешевше ніж заміна зчепи?
на превеликий жаль в автівках з 250-400 пробігу обслуговування не обмежується заміною оливи раз на 60-90к, особливо якщо мова про DSG або Powershift..
 
1) бери автомат а не дсг
2) сучасне зчеплення з двомасовим маховиком коштує не сильно дешевше ніж ремонт дсг
3) авто з 250+ пробігу подарує таку кількість сюрпризів, що там вже пофіг на тип коробки
 
1. конкретно у мене гібрід в класній комплектації, я знаю за що я плачу і готовий до цього.
я кажу за ринок вцілому, як він тут влаштований.
2. так, але обиватель масово про це не знає, зато знає що механіка надійніша за робота особливо з пробігом. а на німецьких 3-5 річних авто пробіги під 200 то абсолютно норм, тому намагаються взяти максимально безпроблемне в межах своїх знань/ілюзій.
3. дивись вище щодо пробігу.. Трирічний полізінговий гольф чи там пасат з німеччини з пробігом 180-200 не подарує тобі багато сюрпризів в середньому, це ж не еквівалент 15 річного харківського авто з пробігом 150к..
 
Конечно помню. Но я езжу сейчас не просто аккуратно но и мало. Поэтому не вижу необходимости в ОСАГО
 
ДСГ увы, это лотерея.И везет в ней не часто и немногим. Это была пожалуй основаня причина почему я выбрал детище ВАГа с тремя педалями вместо двух.
 
А что, масло в коробке ручной надо менять?
 
Нещодавно знайомий на парковці пошкодив фару нового мерседеса.
Її вартість співрозмірна з ОСАГО на 30 років наперед.

То ж це не економія, а жлобство
 
Без привязки к данной истории.
Моя подруга в Англии на парковке немного повредила фару не новой пузотерке. Свидетели посоветовали дождаться хозяина и решить на месте. Дешевле, в сравнении насколько вырастит стоимость страховки уже в следующем году.
 
В случае остановки полицией, наличие ОСАГО проверяется очень быстро, не рекомендовал бы экономить на этом. Правда у меня знакомый не бедный человек, имеет несколько авто, страховку уже давно не оформляет, ездит как то))
 
Да что ты паришься, ну въебут ему штраф (который, кстати, больше страховки по деньгам), Юра здесь поноет а мы поржем
 
Мерседес не буває старим, він може бути тільки класичним
В Німеччині хіба що.
Але я з готовністю заберу слова та вибачусь якщо ти нарешті запостиш якісні фото чи посилання на БЖ своєї автівки.
 
1) норм. Але ж не механіка)
2-3) ну таке. Звісно що по мотогодинах 200к по трасі це не 200к по місту. Але усе одно дофіга.
Ще враховуємо жахливу якість німецького сервісу, та повальне жлобство німців. Оливу там точно раз на 30к міняли.
 
Останнє редагування: