Статус:
Offline
Реєстрація: 12.10.2009
Повідом.: 2839
Реєстрація: 12.10.2009
Повідом.: 2839
оновився гулом зпереду під час гальмування, щось тре, наче колодки закінчилися, хоча зовнішні мають ще 4-5 мм
диски всього 35-40 ккм
Дискам твоїм вже жопа скоріше за все )))))
усе можливо, як приїдуть нові - буде видно що там. Але з цим "загвоздка", хроніки рукожопа - продолженіє...Дискам твоїм вже жопа скоріше за все )))))
Да, у нее действительно приятно оформить страховку. Но в этом году решил отказаться от удовольствия. Ибо не езжу. Пробег меньше 1000 км в год, с начала войны около 2 тыс нанздил. Поэтому решил сэкономить на на канистру бензина :гы:Я сам не понимаю за счет чего єкономия, но вот уже пару лет перед тем как брать у Александрі проверяю онлайн. Пока у нее віходит вігоднее.
Страхую 2 авто, 2 раза в год. На один из авто беру минимальку с франшизой, там разница с онлайн площадками меньше. На основное авто беру пакет подороже, с ассистансом, без франшизі (иногда с минимальной) и с доп покрітием. Тут разница бівает существенной.
На канистру у москвича где-то на ХТЗ? Ты же помнишь чем эта экономия заканчивается...Да, у нее действительно приятно оформить страховку. Но в этом году решил отказаться от удовольствия. Ибо не езжу. Пробег меньше 1000 км в год, с начала войны около 2 тыс нанздил. Поэтому решил сэкономить на на канистру бензина :гы:
на превеликий жаль в автівках з 250-400 пробігу обслуговування не обмежується заміною оливи раз на 60-90к, особливо якщо мова про DSG або Powershift..Заміна оливи раз на 60-90к дешевше ніж заміна зчепи?
1) бери автомат а не дсгна превеликий жаль в автівках з 250-400 пробігу обслуговування не обмежується заміною оливи раз на 60-90к, особливо якщо мова про DSG або Powershift..
1. конкретно у мене гібрід в класній комплектації, я знаю за що я плачу і готовий до цього.1) бери автомат а не дсг
2) сучасне зчеплення з двомасовим маховиком коштує не сильно дешевше ніж ремонт дсг
3) авто з 250+ пробігу подарує таку кількість сюрпризів, що там вже пофіг на тип коробки
Конечно помню. Но я езжу сейчас не просто аккуратно но и мало. Поэтому не вижу необходимости в ОСАГОНа канистру у москвича где-то на ХТЗ? Ты же помнишь чем эта экономия заканчивается...
ДСГ увы, это лотерея.И везет в ней не часто и немногим. Это была пожалуй основаня причина почему я выбрал детище ВАГа с тремя педалями вместо двух.1) бери автомат а не дсг
2) сучасне зчеплення з двомасовим маховиком коштує не сильно дешевше ніж ремонт дсг
3) авто з 250+ пробігу подарує таку кількість сюрпризів, що там вже пофіг на тип коробки
А что, масло в коробке ручной надо менять?А нащо тобі механіка? Я рік назад вперше років так за сім прокатився. Ну таке, взагалі не розумію нащо купувати авто з мкпп у 24-му році. Та й не везуть їх до нас вже давно.
Нещодавно знайомий на парковці пошкодив фару нового мерседеса.Конечно помню. Но я езжу сейчас не просто аккуратно но и мало. Поэтому не вижу необходимости в ОСАГО
Без привязки к данной истории.Нещодавно знайомий на парковці пошкодив фару нового мерседеса.
Її вартість співрозмірна з ОСАГО на 30 років наперед.
То ж це не економія, а жлобство
В случае остановки полицией, наличие ОСАГО проверяется очень быстро, не рекомендовал бы экономить на этом. Правда у меня знакомый не бедный человек, имеет несколько авто, страховку уже давно не оформляет, ездит как то))Конечно помню. Но я езжу сейчас не просто аккуратно но и мало. Поэтому не вижу необходимости в ОСАГО
Це або з якістю у мерсів біда, або він в тебе такий старий...По суті теми
Да что ты паришься, ну въебут ему штраф (который, кстати, больше страховки по деньгам), Юра здесь поноет а мы поржемВ случае остановки полицией, наличие ОСАГО проверяется очень быстро, не рекомендовал бы экономить на этом. Правда у меня знакомый не бедный человек, имеет несколько авто, страховку уже давно не оформляет, ездит как то))
Мерседес не буває старим, він може бути тільки класичнимЦе або з якістю у мерсів біда, або він в тебе такий старий...
В Німеччині хіба що.Мерседес не буває старим, він може бути тільки класичним
1) норм. Але ж не механіка)1. конкретно у мене гібрід в класній комплектації, я знаю за що я плачу і готовий до цього.
я кажу за ринок вцілому, як він тут влаштований.
2. так, але обиватель масово про це не знає, зато знає що механіка надійніша за робота особливо з пробігом. а на німецьких 3-5 річних авто пробіги під 200 то абсолютно норм, тому намагаються взяти максимально безпроблемне в межах своїх знань/ілюзій.
3. дивись вище щодо пробігу.. Трирічний полізінговий гольф чи там пасат з німеччини з пробігом 180-200 не подарує тобі багато сюрпризів в середньому, це ж не еквівалент 15 річного харківського авто з пробігом 150к..