Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

Ностальгія в око втрапила, коли Іксрей з кимось срався через ці кабелі :)

1000080203.jpg
 
И как будто чат GPT пояснил: - ?))))
Я не певен, що зрозумів цей комент. Але припускаю, що не зрозуміло, як це авто було зареєстроване на ФВ.
Якщо так, то в мене ж є старі документи. Я знаю попередній реєстраційний номер та дату першої реєстрації.
Але я не знаю, як машина використовувалась: чи вона була в прес-парку і тестувалась різними блогерами/журналістами, чи якась менеджерська дупка їздила. Чи ще якось. Може вона була як підмінне авто, допоки комусь за гарантійним зверненням щось ремонтують. Мені майже байдуже. Перш за все, що я і не дізнаюсь ніколи. :) Хіба що випадково її на якомусь відеотесті на ютубі побачу. :D
 
Я не певен, що зрозумів цей комент. Але припускаю, що не зрозуміло, як це авто було зареєстроване на ФВ.
Якщо так, то в мене ж є старі документи. Я знаю попередній реєстраційний номер та дату першої реєстрації.
Але я не знаю, як машина використовувалась: чи вона була в прес-парку і тестувалась різними блогерами/журналістами, чи якась менеджерська дупка їздила. Чи ще якось. Може вона була як підмінне авто, допоки комусь за гарантійним зверненням щось ремонтують. Мені майже байдуже. Перш за все, що я і не дізнаюсь ніколи. :) Хіба що випадково її на якомусь відеотесті на ютубі побачу. :D
То есть ты приобрел Яресваген (по моему так называют авто снебольшим сроком эксплуатации, практически новые) верно?
 
Без страховки значительно дольше. Хотя при пробеге до 1000 км за год правильнее сказать что машина не ездит а стоит
В мене родич за два роки проїжджає 3000 км, але за час без страховки умудрився зачепити авто, загалом: мінус дві фари на відносно ненових авто (одна - 600 євро, іншу пощастило з розборки за 200 знайти, бо собі, а так нова коштує 1000) і так по дрібницях на 1000 євро ще малярні роботи.
Чи варто було економити 3000 грн на страховці - питання риторичне.
 
В мене родич за два роки проїжджає 3000 км, але за час без страховки умудрився зачепити авто, загалом: мінус дві фари на відносно ненових авто (одна - 600 євро, іншу пощастило з розборки за 200 знайти, бо собі, а так нова коштує 1000) і так по дрібницях на 1000 євро ще малярні роботи.
Чи варто було економити 3000 грн на страховці - питання риторичне.
Ну как говорится если в жизни не везет то и в пизде на гвоздь наткнешься.
Я сейчас не могу позволить себе лишние расходы, ибо работы нет в моем понимании. Поэтому машину рассматриваю как первое что пойдет на продажу если что. Ездить некуда, конца войне не видно, в общем смысла в ней немного
 
Я не певен, що зрозумів цей комент. Але припускаю, що не зрозуміло, як це авто було зареєстроване на ФВ.
Якщо так, то в мене ж є старі документи. Я знаю попередній реєстраційний номер та дату першої реєстрації.
Але я не знаю, як машина використовувалась: чи вона була в прес-парку і тестувалась різними блогерами/журналістами, чи якась менеджерська дупка їздила. Чи ще якось. Може вона була як підмінне авто, допоки комусь за гарантійним зверненням щось ремонтують. Мені майже байдуже. Перш за все, що я і не дізнаюсь ніколи. :) Хіба що випадково її на якомусь відеотесті на ютубі побачу. :D
У меня к тебе вопрос для сравнения с моими 168 евро в год. Сколько ты налог на эту тачку оплачивал и сколько на дизель свой?
 
У меня к тебе вопрос для сравнения с моими 168 евро в год. Сколько ты налог на эту тачку оплачивал и сколько на дизель свой?
Десь 166 євро було за мій старий дизель.
На електричку - 0.
На додачу очікую десь 90 євро, котрі виплатять мені за так звані thg-quote.

Страховка +- 440 євро на рік, це часткова каска. Така сама була і на старому дизелі.
 
Десь 166 євро було за мій старий дизель.
На електричку - 0.
Как только норот не заманивают, чтоб на электрокорчи пересаживался.
Некоторые штаты с электрокаров сверху берут за регистрацию (здесь например по $200 в год), как с ухылянтов от налогов заложенных в бензине и дизеле.
 
Назад
Зверху Знизу