Історія "Ночі рекламожерів" почалася 1981 року, коли відомому колекціонерові рекламного відео Жану Марі Бурсіко спало на думку обрати найкращі ролики зі своєї колекції і об’єднати їх в єдине шоу. "Ніч рекламожерів" двічі занесена до книги рекордів Ґіннесса – як найдовготриваліше і наймасовіше дійство, пов’язане з рекламою.
Щорічна прем’єра шоу в Парижі збирає понад 10000 осіб, кількість глядачів у всьому світі досягає 250000 осіб. Кожного року Бурсіко отримує близько 25000 роликів з рекламних аґентств з усього світу і з них обирає 500 найкращих рекламних сюжетів. Найцікавіші, найдотепніші, найнесподіваніші ролики об’єднуються всі разом у безперервне шестигодинне шоу.
Щороку "Ніч рекламожерів" демонструється у 50 країнах світу