Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Неславянская россия и откуда взялся так называемый русский язык

  • Автор теми Автор теми XAPKIB
  • Дата створення Дата створення
Так, якби не стали руськими кріпаками, то все було б по іншому.
Це точно. Цікава дуже книга Джильса Флетчера, що був у 1588 році послом при московсь¬кому дворі. Сам доктор юридичних наук, людяна не¬звичайно спостережлива і тонка, Д. Флетчер у праці «Про російську державу або спосіб правління російського царя (котрого звичайно називають московським царем») подає безсторонні і достовірні відомости про Московщину. Цікаво, що перша спроба видати переклад Флетчера у російській мові скінчилася невдачею. Переклад Д. Флетчера спорядив відомий український вчений, професор московського Університету О. Бодянський та видрукував у «Чтеніях» Товариства історії і старовини при московському університеті 1858 р. Але російський уряд сконфіскував і знищив цілий наклад цього видання, а самого проф. О. Бодянського «суспендував» і заслав до провінціального казанського університету.
Про спосіб правління московською державою Д. Флетчер пише: «Правління в них (московських царів) чисто тиранське, всі кроки царя розраховані на те, щоби були корисні лише для одного царя, а крім того найбільш безоглядним і варварським способом». У податковій системі «не притримуються найменшої справедливости. Шляхта і прості люди у відношенні до свого майна є нічим іншим, лише охоронцями царських прибутків том}', що все придбане ними раніше чи пізніше переходить до царських скринь».
У спеціальному розділі під заголовком «Про засоби збагачення царської скарбниці майном підда¬них» автор пише, що цар притримується таких засад: «Не противитися насильству, видиранню і всякого роду хабарам, яких уживають князі, «дяки» (губернатори на місцях) та інші урядовці над простим народом в областях, але дозволяти їм все це до закінчення річниці їх служби, доки вони цілком не нажеруться: потім поставити їх на «правеж» [себто під батіг] за їх поведінку і вимордувати з них усю або більшу частину здобичі (як мед виточується бджо¬лою), награбованої ними у простого народу, і зло¬жити її до царської скарбниці, але ніколи не вертаю¬чи нічого, справжньому власникові, яка не була б ве¬лика і очевидна спричинена їм (власникам) шкода. Для цієї мети дуже «корисні» бідні князі і «дяки», яких посилають до областей на місця, а котрі перемі¬нюються дуже часто, а саме кожнорічно, не вважаю¬чи на те, що як самі по собі, так і за прикметами на¬роду, могли б залишитися далі. В дінсности настанов¬лені знову над простим народом, вони ссуть з новим завзяттям, як оси цісаря Тиверія. котрі прилітали завжди свіжі на стару рану і з котрими він порівню¬вав, звичайно, своїх преторіїв та інших обласних уря¬довців. Показувати іноді прилюдно приклад справед¬ливости (суворости) над урядовцями, що грабували нарід, Коли якись із них став особливо відомий з най гіршого боку, щоб нарід міг думати, що цар обурює¬ться гнобленням народу, і таким чином скинути вину за погані прикмети його урядовців. Так, між іншим, зробив покійний цар Іван Васильєвич з «дяком» од¬нієї своєї области, котрий крім ріжних поборів і ха¬барів приняв печену гуску, начинену грішми. Його (урядовця) привели на ярмаркову площу в Москві, де цар був присутній особисто, і промовив:
— От, добрі люди, ті, котрі готові вас з'їсти, як хліб, і т. п.
Потім він запитав своїх Катів, хто з них вміє рі¬зати гуску, і наказав одному з них спочатку відрубати дякові (губернаторові) ноги на половину литок, по¬тім руки вище ліктя (усе запитуючи його, чи смачне гусяче м'ясо), і нарешті звелів відрубати голову, щоб він зовсім був подібний до печеної гуски. Це могло би служити достаточним прикладом справедливости (як розуміють судову правду у Московії), коли б вона не мала на оці хитру мету закрити той гніт, якого допускається сам цар».
Текст подано за книгою Володимира Січинського "Чужинці про Україну".
Як бачимо сучасні способи правління теж не відрізняються дуже від тодішніх московських.
 
mamadu, если бы ошибки были признаны, вы бы сейчас не вопели про "величие" и "какую страну ********", ибо жизни людей дороже той халявы, по которой вы так тоскуете в каждой теме про СССР.

а вам, на самом деле - плевать сколько жизней было угрохано в вашем СССР. Самое главное что вам "было чем гордиться" и вас "все боялись".
Вот ваш ценностный приоритет.

и он ну никак не вписывается в общечеловеческий, по которому жизнь человека цениться выше всех материальных благ и идеологических предпочтений.

Тётя сравнивает СССР с идеальным миром, который нарисовало её воображение - где-то я уже это видел!
scratch_one-s_head.gif

Вспомнил, есть такой фильм: "ЗАПРЕЩЕННЫЙ ПРИЕМ", там девочка, сидя в психушке, придумала себе фантастический мир.


00779593.png
 
mamadu, если бы ошибки были признаны, вы бы сейчас не вопели про "величие" и "какую страну ********", ибо жизни людей дороже той халявы, по которой вы так тоскуете в каждой теме про СССР.

а вам, на самом деле - плевать сколько жизней было угрохано в вашем СССР. Самое главное что вам "было чем гордиться" и вас "все боялись".
Вот ваш ценностный приоритет.

и он ну никак не вписывается в общечеловеческий, по которому жизнь человека цениться выше всех материальных благ и идеологических предпочтений.
А вы сможете назвать страну, которая к своему экономическому и социальному величию пришла без жертв?

Тётя сравнивает СССР и с идеальным миром, который нарисовало её воображение - где-то я уже это видел!
Вспомнил, есть такой фильм: "ЗАПРЕЩЕННЫЙ ПРИЕМ" там девочка, сидя в психушке, придумала себе фантастический мир.
:іржач::клас: Сиванми есть сиванми
 
А вас все на малолеток тянет?
Вы бы не про своих любимых малолеток писали, а по теме.

Я так понимаю эуропейская толерастия добралась и до ХФ, употребление термина девочка воспринимается неадекватно, наверное надо писать: объект женского пола?! :рл:
 
Таких жертв, да еще за такое экономическое и социальное "величие" - ни одна страна мира не приносила.
они обходились совершенно бескровными экономическими и социальными реформами. ТО есть делали то, на что у руководства СССР мозгов не хватило даже перед угрозой гибели их державы.
имя сестра, имя!!(С)
 
Щось тут усі зкотилися до особистостей. Хочу запронувати повернутися до наших баранів, щоб показати московське життя подане іноземцями на відміну від тогочасного українського. І що принесла Москвія в Україну, через що ми страждаємо досі.
Серед яких умов доводилося І. Мазепі провадити свою державну політику, найкраще свідчить незвичайно рідка книжка Й. Г. Корба під заголовком «Diarium itineris in Moscoviam Perillustris», видана у Відні коло 1700 р. Як дуже спостережливий мандрівник, Корб подав докладні відомості зі всіх ділянок московського життя, але зустрічаємо тут також чимало відомостей про українське військо...
Подаючи ріжні характеристичні практики московських судів, каже, що «серед москалів завжди і скрізь можна знайти фальшивих свідків, бо до тої міри зде¬моралізовані в них поняття, що штука обманювати рахується майже ознакою високого розуму». А далі: «У жовнірів Московії є у звичці жорстоко і зовсім самовільно, без поваги до осіб або обставин, бити затриманих пястуком, рушницею і палицями і, запхавши їх у найгірший кут, всякими способами катувати. Особливо поводяться вони так з багатими, котрим без встиду заявляють, що кінця їх биття не бу¬де раніш, ніж ті виплатять певну суму грошей; бють кожного, чи йде він під багнетами добровільно чи насильно». Військо і нарід московський все виконує не через свідомість, а лише зі страху перед царськими карами. «Не мають почуття гідности, неосвічені. мають вялий і тупий розум». В проханні до царя москвини підписуються зменшеними іменами, наприклад, замість Яків — «Якушка», конче додаючи при цьому «холоп» і «подльйшій и презрєнньшій раб». Тут Корб подає слова іншого подорожника англійця Барклая,
котрий писав:
«Навіть у Турків нема такого пониження і такого огидного раболюбства перед скіпетром своїх Оттоманів... В них (*******тів) нема ніякого встиду перед брехнею, ніякого збентеження перед відкриттям обману. З цієї країни до такої міри викинене зерно дійсного добродійства, що самий злочин має славу добродійства».
Багато місця присвячує Й. Корб військовому повстанню «стрільців» проти царя Петра І в 1698—9 рр. Автор описує нечувано жорстокі ********* повстанців, у яких брав участь сам Петро І: «Дня 27. жовтня 1698 р. цар наказав своїм вельможам і полковникам, що кожний з них мусить власноручно відрубати кілька голов стрільцям. «Сам цар, сидячи у кріслі, дивився сухими очима на всю цю таку жахливу трагедію і забиття стількох людей, обурюючись лише тим, що багато з бояр приступали до цих незвичних обовязків з дрожачими руками»...
Під датою 4. лютого 1699 р. Корб оповідає, як урядовці одного посольства, бажаючи побачити московські вязниці, відправились у передмістя Москви Преображенське. «Оглянувши ріжні вязниці з увязненими, рушили вони туди, де найбільші зойки свідчили на найбільш жахливі муки. Дрожачи від жаху, обійшли вони три вязниці, але зловіщі зойки і нечувано жахливий стогін змусили їх подивитися на жорстокости, які діялися у четвертій будові. Як лише увійшли туди, миттю хотіли покинути це приміщення, бо зі здивованням побачили там царя і бояр»... Ледве втікли звідтам, бо «цар і бояре були дуже невдоволені, що чужинці застукали їх при такому занятті»...
Про українське військо Корб пише: «Важливим скріпленням для царських (військових) сил є козаки. *******ти схиляють їх на свій бік щорічними подарунками і стараються втримати їх вірність найщедрішими обіцянками, щоби вони (козаки) не задумували перейти до поляків, бо разом зі своїм переходом вони можуть забрати з собою цілий нерв московського війська; цей нарід (Козаки) сильний і перевищує *******тів і військовим умінням і хоробрістью».
Текст подано за книгою Володимира Січинського "Чужинці про Україну".
 
Что же касается обсуждаемых тем, то мне вполне хватает воспитания и мозгов, дабы отстаивать свою ТЗ без перехода на личности, оскорблений или тех вот сомнительных "комплиментов" которые ты себе почему то позволяешь
А шо поделаешь-гимназий мы не кончали.
 
прут, я человек весьма котолюбивый. ПО сему я о тебе лично ничего не говорю, ни когда ты есть, ни когда тебя нет. И тем более не допускаю никакого котовредительства.
Что же касается обсуждаемых тем, то мне вполне хватает воспитания и мозгов, дабы отстаивать свою ТЗ без перехода на личности, оскорблений или тех вот сомнительных "комплиментов" которые ты себе почему то позволяешь:)
Ви недооцінюєте котів, яким зроблено було обрізання. Про що свідчить сіоністський символ на його ошийнику. Це дуже небезпечне явище, коли коти стають ******ами. Вони займаються провокаціями, потім стучать, коли вважають, що їхні ******ські погляди піддають нищівній критиці й вимагають покарання за це. Через це до ******ів треба ставитися, як до ******ів. На все приходить свій час.
 
прут, я человек весьма котолюбивый. ПО сему я о тебе лично ничего не говорю, ни когда ты есть, ни когда тебя нет. И тем более не допускаю никакого котовредительства.
Что же касается обсуждаемых тем, то мне вполне хватает воспитания и мозгов, дабы отстаивать свою ТЗ без перехода на личности, оскорблений или тех вот сомнительных "комплиментов" которые ты себе почему то позволяешь
:рл: А шО то было?
 
Токо не говори мне, что матюкаццо и говорить гадости тем, кто не разделяет ваше мнение - вас учили в советских школах
матюкацо мы с Прутом научились уже за годы самостийности! жизня была такой)))
 
Сауды или Кувейт не канают?
:рл: там до сих пор головы рубят и побивают камнями. Кстати у саудов не рекомендую пьяным выйти на улицу ...

:рл: имя страны которая без жертв ... ты присоединяйся к еблонскому ))))

Ви недооцінюєте котів, яким зроблено було обрізання. Про що свідчить сіоністський символ на його ошийнику. Це дуже небезпечне явище, коли коти стають ******ами. Вони займаються провокаціями, потім стучать, коли вважають, що їхні ******ські погляди піддають нищівній критиці й вимагають покарання за це. Через це до ******ів треба ставитися, як до ******ів. На все приходить свій час.
Вот Вегераз бы сказал бы .... а так только санитаров звать надо ...
 
Ви недооцінюєте котів, яким зроблено було обрізання. Про що свідчить сіоністський символ на його ошийнику. Це дуже небезпечне явище, коли коти стають ******ами. Вони займаються провокаціями, потім стучать, коли вважають, що їхні ******ські погляди піддають нищівній критиці й вимагають покарання за це. Через це до ******ів треба ставитися, як до ******ів. На все приходить свій час.

Мда-тебе бы на аву больше подошел бы Красный Крест вместо медного масонского.По результатам твоих комментариев.
 
угу, заметно...Токо не говори мне, что матюкаццо и говорить гадости тем, кто не разделяет ваше мнение - вас учили в советских школах
Я матюкаюсь??? Да я слова крепче ".опа" даже не пишу никогда.Или очень редко.
 
Мда-тебе бы на аву больше подошел бы Красный Крест вместо медного масонского.По результатам твоих комментариев.
Що Вам хрест заважає? Так це ж дуже погана ознака... :D Нечиста її дуже боїться. :D

говерлянский горец?
Так. Дійсно, я живу у Нагорному районі... Це ж не Салтівка і не Рогань? А Ви, мабуть, із роганських, чи рогатинських...:іржач:
 
А що? У кібуцах і такому навчають? :D

Дык ты притворись коровой ,съезди в кибуц и там все сам узнаешь.А то спрашивает,спрашивает.Учить не будут-сам заматюкаешься когда с тебя кибуцницы первые 50 литров снимут.
 
Назад
Зверху Знизу