Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Неславянская россия и откуда взялся так называемый русский язык

  • Автор теми Автор теми XAPKIB
  • Дата створення Дата створення
это о чем ? папа в козаках не был царство ему небесное и не сравнивай государственную, контролируемую на каждом шагу службу, с козаками которые на контроль ложили хрен (если не о реестровых речь но эти ввобще не казаки а служаки)

я и в армии видел как женщин находят а ты о таком ни слухом ни духом
природу в ящик не засунеш все равно выход найдет
 
А как срочную служат, служили???
Спроси у папы своего.
Тут справа в тому, що було два вида козаків: січовики та посполиті (зимівчаки).
Січовики жили в постійному гарнізоні на Січі у куренях (по сучасному в казармах). Це були люди неодружені й освічені у військовій справі. Вони розподілялися по куренях й складали військо чи лицарство у власному розумінні. Слово курінь означало або довгий будинок, який використовувався як казарма, або ж військовий підрозділ. Лише січовики мали право обирати з посеред себе старшину. Січові козаки офіційно титулували один одного “товаришем”, а гурт козаків – “товариством”.
Від цього лицарства різко відрізнялися сімейні козаки. Вони жили в запорізьких степах в зимівниках і слободах. (Через це їх називали ще зимівчаками.) Займались здебільшого хліборобством, скотарством, торгівлею, ремеслами й промислами. Звались вони не лицарями й товаришами, а підданими чи посполитими січових козаків.
Через це Ваше порівняння з січовиками сучасних військовослужбовців строкової служби є цілком доречним. Бо, на Січі був справжній військовий гарнізон, на який був завжди заборонений вхід для жінок. Та й в сучасній армії вхід до військових казарм теж заборонений із цілком природних причин.
Але козакам ніхто не забороняв зустрічатися з дівчатами поза Січчю. Інша справа, що в Україні були християнські традиції, яких дотримувалися як жінки, так і чоловіки. Позашлюбні стосунки вважалися великим гріхом. Але деякі козаки досягнувши певного віку мали право перейти із стану січовиків до стану сімейних козаків, або зимівчаків. Яскравим прикладом таких козаків, відомим із літератури, був Тарас Бульба.



это о чем ? папа в козаках не был царство ему небесное и не сравнивай государственную, контролируемую на каждом шагу службу, с козаками которые на контроль ложили хрен (если не о реестровых речь но эти ввобще не казаки а служаки)
У Вас неправильні поняття про Запорізьку Січ. На Січі була справжня військова дисципліна, іноді, навіть, дуже жорстока. Інша справа, що козаки мали свою владу - обрану товариством старшину, якій й підкорялися. Ця старшина по суті справи й була для них урядом на усій території держави - Області Війська Запорізького низового. Я не помилився, вживаючи слово держава, бо, насправді вона мала усі ознаки державності. Уряд, територію, збройні сили, досить струнку організацію, звичаєве право тощо.
 
Останнє редагування:
Тут справа в тому, що було два вида козаків: січовики та посполиті (зимівчаки).
Січовики жили в постійному гарнізоні на Січі у куренях (по сучасному в казармах). Це були люди неодружені й освічені у військовій справі. Вони розподілялися по куренях й складали військо чи лицарство у власному розумінні. Слово курінь означало або довгий будинок, який використовувався як казарма, або ж військовий підрозділ. Лише січовики мали право обирати з посеред себе старшину. Січові козаки офіційно титулували один одного “товаришем”, а гурт козаків – “товариством”.
Від цього лицарства різко відрізнялися сімейні козаки. Вони жили в запорізьких степах в зимівниках і слободах. (Через це їх називали ще зимівчаками.) Займались здебільшого хліборобством, скотарством, торгівлею, ремеслами й промислами. Звались вони не лицарями й товаришами, а підданими чи посполитими січових козаків.
Через це Ваше порівняння з січовиками сучасних військовослужбовців строкової служби є цілком доречним. Бо, на Січі був справжній військовий гарнізон, на який був завжди заборонений вхід для жінок. Та й в сучасній армії вхід до військових казарм теж заборонений із цілком природних причин.
Але козакам ніхто не забороняв зустрічатися з дівчатами поза Січчю. Інша справа, що в Україні були християнські традиції, яких дотримувалися як жінки, так і чоловіки. Позашлюбні стосунки вважалися великим гріхом. Але деякі козаки досягнувши певного віку мали право перейти із стану січовиків до стану сімейних козаків, або зимівчаків. Яскравим прикладом таких козаків, відомим із літератури, був Тарас Бульба.




У Вас неправильні поняття про Запорізьку Січ. На Січі була справжня військова дисципліна, іноді, навіть, дуже жорстока. Інша справа, що козаки мали свою владу - обрану товариством старшину, якій й підкорялися. Ця старшина по суті справи й була для них урядом на усій території держави - Області Війська Запорізького низового. Я не помилився, вживаючи слово держава, бо, насправді вона мала усі ознаки державності. Уряд, територію, збройні сили, досить струнку організацію, звичаєве право тощо.
прочитав все это и спорить не буду , явно знаете лучше меня .....но ........и армию и січ окружали и окружают кабаки (или как там это называлось) там была водка и бабы(ну уж простите ****и, такие преследовали любое военное формирование) хотя может я как-то неправильно обьясняю, вам лучше знать . Природа выход находит и в армии я это наблюдал,а уж на запорожье вряд ли была дисциплина серьезнее чем в нынешней армии. Явно на Січ убегали за волей, а не за дисциплиной и служением кому-то(просто это иногда была вынужденная необходимость грабить турков вместе проще :))

А вообще прослеживается (из ваших записей) тот факт что козак жил сам до тех пор пока не награбил достаточно для создания семьи(хутора) а потом становился семейным ...природу в себе не задавишь , без женщин никак
 
прочитав все это и спорить не буду , явно знаете лучше меня .....но ........и армию и січ окружали и окружают кабаки (или как там это называлось) там была водка и бабы(ну уж простите ****и, такие преследовали любое военное формирование) хотя может я как-то неправильно обьясняю, вам лучше знать . Природа выход находит и в армии я это наблюдал,а уж на запорожье вряд ли была дисциплина серьезнее чем в нынешней армии. Явно на Січ убегали за волей, а не за дисциплиной и служением кому-то(просто это иногда была вынужденная необходимость грабить турков вместе проще :))
Про людську природу з Вами згоден. Але дисципліна була дуже жорстка, особливо під час походів, бо могли просто, камінь на шию, та потопити при порушенні дисципліни, якщо на чайках йшли по морю. Інша справа після походу. Навколо Січі євреї-шинкарі розвертали свої шинки й козаки бувало пили декілька днів. Пропивалися до останньої копійки, а потім починали громити вже й самі шинки. Але після чергового походу ци ж самі шинкарі розгортали свої шинки знову. Тобто це було, як традиція, що влаштовувала цілком обидві сторони.
На Січ бігли різні люди, далеко не бандити. Приводили на Січ людей різні життєві обставини. Були там люди різних національностей й різного соціального стану. Хоча основу війська складали вихідці з України, у Січі можна було зустріти всілякі народності, вихідців чи не з цілого світу – поляків, литовців, білорусів, великоросів, донців, болгар, волохів, чорногорців, турків, татар, євреїв, калмиків, німців, французів, італійців, іспанців. Усіх туди приводило прагнення до волі. Через це на Січі були певний порядок й умови вступу у товариство, серед яких була найголовніша умова - православна віра.
Щоб протистояти могутнім збройним силам тодішньої великої держави – султанської Туреччини, з її як тоді вважали непереможною армією, а також військам Речі Посполитої, склалося Запорізьке Військо. Це була струнка, своєрідна й досить досконала військова організація з раціонально продуманими, оформленими структурами, з самобутньою системою управління, командування і забезпечення. Козацьке військо мало свій флот, артилерію, піхоту, кінноту.
Запорізьке військо виробило блискуче військове мистецтво. Козацька стратегія мала яскраво визначений наступальний ініціативний характер, маневрену, динамічну тактику і в цьому перевершувала феодальні армії Європи, які послідовно додержувалися стратегії оборонної пасивної війни, довготривалої облоги фортець, ухиляння від польових битв. Козаки України вели національно визвольні війни. Така війна проти султанської Туреччини й Кримського ханства розгорнулася в першій чверті ХVII століття, коли козаки робили великі морські і суходільні походи, переносячи військові дії на територію ворога, визволяючи під час цих походів сотні і тисячі невільників. Основним напрямком козацького наступу на турецькі володіння були береги Анатолії і Малої Азії, хоч козацькі судна – чайки з'являлися й поблизу берегів Африки. Ставилося завдання: послабити військову силу ворога, знищити його флот, зруйнувати найважливіші порти, визволити бранців.

Добою героїчних походів що мали загальноєвропейське значення, назвали історики часи морських козацьких експедицій першої чверті ХVII століття. Уряд Османської імперії боротьбу з козаками розцінював як найважчу, найскладнішу, найневідкладнішу й найнебезпечнішу військову і зовнішньополітичну проблему. Найбільша держава тогочасного світу мобілізувала майже всі свої збройні сили проти козацтва.

Запорізька Січ – козацька християнська православна демократична республіка – вела також війни з магнатсько шляхетською католицькою аристократичною феодально-кріпосницькою республікою – Річчю Посполитою. Отже, польско-козацьке військове збройне протистояння, що тривало з кінця ХVI століття й протягом майже всієї першої половини ХVII століття, було низкою справжніх воєн, що потрясали феодальну Європу, починаючи з ХV століття. Участь селянства забезпечувала масовість і надавала яскравого антифеодального характеру цим війнам.
Створивши збройні сили для самоврятування нації, український народ, який за всю свою історію ніколи не прагнув загарбати чужу землю, використовував свою військову міць лише для захисту України, для визволення української землі від чужоземного панування. Козацтво виконало покладену на нього історичну місію і врятувало український народ від загибелі, що має і всесвітнє значення.
Отже, козацтво своєю військовою діяльністю, майже постійною, безперервною збройною боротьбою у війнах, битвах, оборонно-захисною прикордонною службою не допустило, щоб Україна зникла з карти світу. Але не тільки військовою діяльністю займалося козацтво, а й хліборобством. Своєю вільною, без феодального примусу й кріпаччини працею на землі українське козацтво розвинуло передову економіку. На Запорізькій Січі, де ніколи не було кріпацтва, уперше в Європі склалася прогресивна форма багатогалузевого господарства фермерського типу – запорізький зимівник.

А вообще прослеживается (из ваших записей) тот факт что козак жил сам до тех пор пока не награбил достаточно для создания семьи(хутора) а потом становился семейным ...природу в себе не задавишь , без женщин никак
1. У війнах в ті часи, та й в пізніші трофеї завжди були.
2. Задля створення власної сім"ї та господарства, завжди були потрібні кошти, а ось земля надавалась козакам безоплатно, але він мав обов"язок за це постачати на Січ якусь свою продукцію та в разі необхідності з"явитися на Січі з власною амуніцією та зброєю. Через це мобілізаційні можливості у військовий період були дуже великі. Причому така мобілізація була можливою у найкоротші строки.
3. Не усі січовики мали можливість створювати власні господарства. Багато хто з них жив на Січі досить тривалий час.
Козаки дуже багато коштів жертвували у монастирі, та на будівництво храмів. Щодо ревності козаків до православного віросповідання, то тут потрібно зазначити, що віра, релігія та її установи (храми, монастирі тощо) давали запорожцям не лише духовну втіху. Скажімо, монастирі використовувались козаками і як шпиталі для поранених, І навіть як богадільні для січовиків похилого віку. Запорожець, бачачи неминуче наближення старості й відчуваючи себе вже нездатним ні до війни, ні до праці у зимівнику, ні до гулящого життя, нерідко йшов у ченці у який-небудь ближчий чи дальший монастир і там доживав останні дні свого життя.
Переважно запорожець покидав Січ раптово, без жодного розголосу; ніхто не знав, коли й куди він зникав, і лише випадково відкривали якогось схимника у пустелі, в лісі, або в берегових печерах. Він харчувався там лише проскурою, вправлявся у постах і молитвах, мужньо зносив фізичні злигодні, а потім помирав, і в його криївці знаходили атестат, виданий йому запорозьким кошем за участь у яких походах, проти неприятелів.
 
красиво описал и правильно (прехваливаеш конечно, одни плюсы и ноль минусов , видимо фанат, а вообще все абсолютно верно даже с моими мыслями сходится)

я в детстве фанател книжками зачитывался про козаков и сабли из палок делал , вселое было время ,детство
 
красиво описал и правильно (прехваливаеш конечно, одни плюсы и ноль минусов , видимо фанат, а вообще все абсолютно верно даже с моими мыслями сходится)

я в детстве фанател книжками зачитывался про козаков и сабли из палок делал , вселое было время ,детство
Дякую. Я не фанат, а просто козацького роду і пам"ятаю про це. Не люблю, коли тут повторюють вигадки про козацтво, які не відповідають історичній дійсності.
А про мінуси можна теж поговорити. Але з іншого приводу. ;)
 
Современный русский язык есть следствие симбиоза двух славянских языков: церковно-славянского (русский извод) книжного и того разговорного варианта русского языка, который был в р-не Москвы (великорусское наречие).
Украинский - кодифицировали на базе малорусского наречия.

бредятина какаятио . когда киев был и гремел на всю европу маскава была забитым селом
 
бредятина какаятио . когда киев был и гремел на всю европу маскава была забитым селом
Дійсно. Про це йдеться у статті:
"Нерусский русский язык" з розділом : "Неславянская россия" і далі:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
*******ты изрыгают гоуно из чрева своего когда идет разговор о первопрестольности Украины-Руси.
 
Например, давайте посчитаем количество финно-угорских по-происхождению слов в русском языке и латино-германских в украинском.

Не понял. А что, "латино-германские" слова в русском языке "не считаются"? :eek:
 
Ну так давайте определимся с исходными позициями... Выскажитесь чётко и однозначно: по Вашему мнению русский язык угро-финский, латино-германский или тюркский? Можно выбрать и всё вместе (зависит от степени развития Вашего ума...).

После этого мы вместе, по выбранному Вами параметру, сравним его с украинским языком. Сравним количество заимствований там и там и их качество, т.е. значимость и смысловую нагрузку (Понятное дело, что слово "гусар" в русском языке во первых, недавнее, а во вторых, малозначимое. Украинское же слово "будынок" вошло в украинский язык с момента его образования, т.е. лет 100-150 назад, а во вторых, очень значимое, т.к. обозначает здание, а в последние годы и дом где живут люди.)

Вот это будет серьёзный, настоящий разговор, а не ****ёж лишь бы бла-бла-бла, кто громче прокукарекает. :угу:

Сударь, давайте определимся, будет ли это дискуссия филологов/лингвистов или обычное производство кирпичей. Я готов потратить своё время на общение с человеком, который в состоянии поделиться собственными соображениями по поводу прочитанного в:
1. "
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
" (Мызников С.А.).
и
2. "
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
." (Михайлова Л.П.)

Неплохо было бы определиться, "что такое хорошо, и что такое плохо". Потому что слова латинского, германского и т.д. происхождения в русском языке неизменно преподносятся как благо (напр., в медицине, механике и т.д.), тогда как полонизмы и тюркизмы в украинском языке решительно клеймятся позором и люто осуждаются ("лiшь бьi нє какъ у русскiхъ").

А обсуждать "степень развития моего ума" мне, как минимум, скучно.
 
Всё ясно. Свадьбы Кина не будет.
Желаю успехов в разоблачении свидомитов и в повышении производства кирпичей.
 
А какие угро-финские лексические элементы вобрал русский язык?
кроме топонимических конструкций?
 
Пример традиционного для этой публики ухода от неприятного разговора в котором некомпетентен. :угу:

Сударь, я вижу, Вы не понимаете даже по-русски, что Вам говорят.
Попробую на пальцах.
В этой теме много несогласных с топикстартером. Эти люди давно высказали своё мнение и забили на тему. И вдруг на пятой сотне мессаг появляется рыцарь на белом коне, который с порога крушит топикстартера нелестным эпитетом, предлагая при этом заняться обсуждением другого языка, коим, возможно, даже не владеет. Когда сабж замечает, что окружающим его негодование до лампочки, он начинает цепляться к первому, кто будет иметь неосторожность отозваться на его зычное "Абырвалг!" Нисколько не заморачиваясь, сабж берёт на себя смелость наглость судить об умственном развитии окружающих, что, впрочем, не мешает ему продолжать цепляться к выбранному оппоненту с глупыми вопросами, которые с ним и обсуждать-то никто не желает. Наконец, делается громогласный вывод о компетентности (или отсутствии оной) зевающего от скуки оппонента.

Это настолько жЫрно. Ну до тошноты.
Ничего, что я по-свидомитски злоупотребил многочисленными словесами, дабы пояснить свои мотивы? Попутного Вам ветра.
 
А какие угро-финские лексические элементы вобрал русский язык?
кроме топонимических конструкций?
Согласно спискам Сводеша, базовый словарь русского языка на 85-90% совпадает с украинским и белорусским. Аналогичная ситуация и с другими славянскими языками. «Хуже» всего у русского языка обстоит дело с македонским языком – 70% совпадений. Что же касается наличия в русском языке тюркской и угро-финской лексики, то её никак не 60-70%. Это просто немыслимые и необоснованные цифры! Тюркских заимствований в русском языке не более 1%, а угро-финских слов вообще единицы. Если не верите, то попытайтесь отыскать в данной статье, которую я пишу на «угро-финно-тюркском» языке, соответствующую лексику хотя бы в количестве 5% (не то, чтобы 60%). К слову сказать, в украинском языке слов тюркского происхождения не меньше, чем в русском.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Назад
Зверху Знизу