ВНЕСЕННЯ (РЕЄСТРАЦІЯ) ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА В ЕЛЕКТРОННИЙ РЕЄСТР
З 1 серпня 2021 року набули чинності нові правила оформлення технічного паспорта на нерухомість, які вносять суттєві зміни у процедуру реєстрації. Технічний паспорт, що служить інформаційним документом для об’єктів нерухомості, таких як будинки, квартири та нежитлові приміщення містить детальні дані, включаючи обмірний план, схему забудови та інші характеристики об’єкта.
Зміни введені відповідно до постанови «
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
». Згідно з цією постановою, запроваджується електронна система для будівельної сфери, яка вимагає внесення даних та реєстрацію усіх технічних паспортів в цій системі.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
.
ХТО МОЖЕ РЕЄСТРУВАТИ ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ?
Технічний паспорт має право реєструвати виключно особа або організація, яка його виготовила. У разі, якщо технічний паспорт був замовлений до 1 серпня 2021 року, власнику необхідно звернутися до виконавця з проханням про реєстрацію документа у новій системі. У випадку припинення діяльності виконавця
або його відмови від реєстрації, потрібно буде виготовити новий технічний паспорт для внесення до електронної системи.
ЧИ МОЖЕ НОТАРІУС (РЕЄСТРАТОР) ВИМАГАТИ, ЩОБ ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ БУВ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ В РЕЄСТРІ?
З 1 серпня 2021 року нотаріуси та інші суб’єкти державної реєстрації мають право вимагати, щоб технічний паспорт об’єкта нерухомості був зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Це обумовлено необхідністю використання актуальних та достовірних даних про нерухомість під час державної реєстрації прав та їх обтяжень.