Почитал ПДД:
Правила проїзду перехресть
1. На перехрестях діють звичайні правила пріоритету. Так, автомобіль, що рухається по другорядній дорозі, повинен поступитися велосипеду, що рухається по головній дорозі. (Рис. 9)
2. На нерегульованому перехресті рівнозначних доріг перевагу має транспортний засіб (окрім трамваю), у якого немає перешкоди праворуч. Тобто на такому перехресті автомобіль, що наближається ліворуч, повинен звільнити дорогу велосипедистові. (Рис. 7)
3. На нерегульованому перетині велосипедної доріжки з дорогою, розташованому поза перехрестям, велосипедисти повинні звільнити дорогу всім транспортним засобам, що рухаються по цій дорозі.
4.
На регульованих перехрестях велосипедисти повинні підкорятися сигналам спеціальних велосипедних світлофорів, а за їх відсутності — сигналам автомобільних світлофорів. (Рис. 1–4)
5. Автомобіль, що повертає праворуч, повинен пропустити велосипедиста, який рухається поруч з ним по тій самій дорозі прямо. Тобто якщо ви їдете прямо, а машини повертають направо, попередьте водіїв витягнутою лівою рукою, як ніби ви робите лівий поворот. Водії розуміють цей жест і пропускають вас прямо.
6. При повороті праворуч радимо їхати не біля бордюру, а ближче до середини правої смуги, щоб водій не намагався вас обігнати — тоді ви уникнете небезпечного «притирання» до бордюру з боку автомобіля.
Проїзд пішохідних переходів (Рис. 12–14)
На регульованих пішохідних переходах велосипедисти повинні підкорятися сигналам велосипедних або загальнотранспортних світлофорів, а також регулювальників.
На нерегульованих пішохідних переходах велосипедисти, як і всі інші водії, повинні звільняти дорогу пішоходам. Також варто звільняти дорогу пішоходам, які прямують до трамвая на зупинці або від нього (з боку дверей), якщо трамвайні шляхи пролягають по проїзній частині.
Велосипедистам не можна перетинати дорогу по пішохідному переходу, так само як і розвертатися на пішохідному переході. У цьому випадку потрібно злізти з велосипеда й перейти дорогу як пішохід.
То есть если по пешеходному переходу - то только пешком, а если по перекрестку - то по светофорам для авто. Ну тут чета явно он на красный выкатился, как на рис. 1.
А еще такое нагуглил:
Если следствием совершенного нарушения стала аварийная ситуация или ДТП, то, в соответствии ст. 127 части 4, действия велосипедиста повлекут наложение штрафа в размере 10 необлагаемых минимумов доходов граждан, то есть 170 гривен или общественные работы сроком от 20 до 40 часов.
Так что 170 гривен - и свободен, получается, даже если из-за тебя авто куда-то въехало?
Ну и видео нашлось прям как про нашего гловера, только тут товарищу повезло, что не было такого потока и спешащего правого ряда: