Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Міністр освіти та науки України Оксен Лісовий підтримує зменшення кількості предметів у школах.

Я защищался на 5 лет раньше, антиплагиат уже был, по середину 80-х год на тот момент. Сейчас, кажется, по конец 70-х в базе есть, будут доводить до момента, когда началось микрофиширование в архив.

Да. Но нет. Есть диссертации, защищаемые по нескольким патентам, причем не декларационным (там можно любой фуфел толкать), а по коммерческим. Но потом их воруют прямо из ВАКовского архива (см. в гугле сайты "напишем вам диссер" - это компиляция наворованного) и тиражируют с определенными изменениями. Проходили-с, неоднократно. Так что про завышенные требования к качеству - это смешные фантазии, защищают такую чушь, что порой руку от лица отрываешь с трудом.
Так не нет, а именно ДА...
 
Не рой другому могилу , сам в нее попадешь

Хотел реформ образования вот они и идут но уже не для подрастающих поколений
 
Вот программа от министерства образования, прямо на сайте, даже скачивать не надо:

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Их учат какой философ чего сказал по некоторым вопросам и как потом об этом писать в экзаменационном сочинении. При этом "философствовать" исключительно при помощи собственной головы нельзя, за это сразу эквивалент тройки (в лучшем случае). Надо ссылаться на великих. Но об этом в школах не рассказывают, это родители, которые тоже сдавали в школе философию, объясняют. Т. е. дети свежих иммигрантов, незнакомых с системой, валятся на экзаменах легко и просто.
Не знаю, как там во Франции, но в нашем харьковском универе я получил тройбан за первую контрольную по философии, написав ответы на вопросы "из головы", а чувак, списавший их с конспекта лекций отличницы, получил пятерку. Я тоже потом писал все контрольные на пять, думаю, вы поняли, почему. Справедливости ради, это были контрольные по лекциям, а на практических занятиях поразмышлять все же давали возможность и даже приветствовали это.
 
Да. Но нет. Есть диссертации, защищаемые по нескольким патентам, причем не декларационным (там можно любой фуфел толкать), а по коммерческим
От би зараз філософи по патентах дісери писали.
А почему вы защищаете этого министра?
Тому що коли він працював в МАН багато років (і добре працював), питань до нього чомусь не було. А зараз все відро з крабами показилося.
 
А почему вы защищаете этого министра?
?? Я себя защищаю от *****ьных представлений о том, каким должен или может быть министр в наших реальных условиях. Вот здесь о том же..
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Не знаю, как там во Франции, но в нашем харьковском универе я получил тройбан за первую контрольную по философии, написав ответы на вопросы "из головы", а чувак, списавший их с конспекта лекций отличницы, получил пятерку. Я тоже потом писал все контрольные на пять, думаю, вы поняли, почему. Справедливости ради, это были контрольные по лекциям, а на практических занятиях поразмышлять все же давали возможность и даже приветствовали это.
На экзамене по философии профессор устроил конкурс ответов на философский вопрос : "А ЧТО ЕСЛИ...???" Лучшим был признан ответ : "А почему бы и нет!!??"
 
А почему вы защищаете этого министра?
О как интересно, оказывается: "
Про історію з плагіатом дізналися на тлі позитивних відгуків про новообраного міністра. Уперше це опублікували на сторінці "Українського руху пацифістів". Ця організація відома тим, що виступає за "мирне закінчення війни і права кожної людини на відмову від військової служби". Засновником якої є журналіст з Івано-Франківська Руслан Коцаба. Його обвинувачують у держзраді."
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
От би зараз філософи по патентах дісери писали.
До чого це безглузде порівняння? Я писав про суто технічні дисципліни, у гуманітаріїв трохи простіше: процитував та розвив думку - вже маєш нові положення, що й вимагає ВАК від кандидатських. В технічних таке теж іноді проходить, але дуже нечасто.
Те, що наша кандидатська дорівнює D.Ph., в курсі :)
 
До чого це безглузде порівняння? Я писав про суто технічні дисципліни, у гуманітаріїв трохи простіше: процитував та розвив думку - вже маєш нові положення, що й вимагає ВАК від кандидатських. В технічних таке теж іноді проходить, але дуже нечасто.
Те, що наша кандидатська дорівнює D.Ph., в курсі :)
Міністр Лісовий захищав дисер з філософії. Так що питання скоріше до вас - до чого в цій темі маячня про комерційні патенти.
 
До чого це безглузде порівняння? Я писав про суто технічні дисципліни, у гуманітаріїв трохи простіше: процитував та розвив думку - вже маєш нові положення, що й вимагає ВАК від кандидатських. В технічних таке теж іноді проходить, але дуже нечасто.
Те, що наша кандидатська дорівнює D.Ph., в курсі :)
А як це, розвив думку? По годинниковій стрілці чи навпаки навивати треба??))
 
Вітаю!
Я трошки встряну з пропозицією. Дискусія в темі цікава, але зараз не маю часу її підтримати, перепрошую.

З огляду на те, що офлайн-навчання в школах Харкова поки що малоймовірне, пропоную зацікавленним батькам, дідусям і бабусям розглянути варіант відправити дітей на навчання у науковий ліцей м. Нововолинська. Комерційної вигоди, пов'язаної з набором учнів до йього ліцею не маю. Просто відправляю свою дитину туди і ділюся корисною, на мій погляд, інформацією. А ще компанія земляків не буде зайвою так далеко від дому.
 
А взагалі новий міністр поки що дає надію. Ідею незалежного оцінювання після навчання у ВНЗ підтримую повністю. Щодо кількості предметів, мабуть, теж. А ще подобається пропозиція про різний рівень навчання після молодшої школи. Це б трошки збадборило батьків, які вважають, що можна бити байдики 10 років, а потім репетитор за рік всьому навчить ))
 
Голословное утверждение абсолютно. Ты не сможешь объяснить даже что значит : "научить хоть чему нибудь" ибо ты наверно никогда не был учителем и не можешь даже представить, как это научить одновременно хотя бы 10 человек.
Не бачу проблеми одночасно навчити і 40 учнів, якщо немає факторів, які критично заважають
 
Не бачу проблеми одночасно навчити і 40 учнів, якщо немає факторів, які критично заважають
Якщо в вашому розумінні вчити, це просто прочитати лекцію, а там єбітесь як бажаєте, та так можно и 140 учнів одночасно вчити.
 
Міністр Лісовий захищав дисер з філософії. Так що питання скоріше до вас - до чого в цій темі маячня про комерційні патенти.
Відповідь проста: філософам навіть стиральні гумки не потрібні. Відсутність викладання точних наук робить з країни бананову республіку. Скорочення програми навчання до читати-писати-рахувати до 10 - перші кроки. Далі ще додати релігійне навчання, і все, можна ліпити чергову ******ську державу. Я не знаю, чи вивчали філософи історію, але вона теж має певні закони розвитку.
 
Не бачу проблеми одночасно навчити і 40 учнів, якщо немає факторів, які критично заважають
Може ти не туди дивишся, або не знаєш, що таке навчити фізиці, наприклад, чи математиці..
У нас не існує незалежного оцінювання.
А як це, незалежно зовсім?
 
Відповідь проста: філософам навіть стиральні гумки не потрібні. Відсутність викладання точних наук робить з країни бананову республіку. Скорочення програми навчання до читати-писати-рахувати до 10 - перші кроки. Далі ще додати релігійне навчання, і все, можна ліпити чергову ******ську державу. Я не знаю, чи вивчали філософи історію, але вона теж має певні закони розвитку.
А хто сказав, що не буде точних наук? "Реєстрація 21.03.2007

13.04.2023"Отчего наши министры такие беспомощные? Лупают сю скалу даже тогда, когда есть готовые рабочтающие модели с обязательными и выбираемыми предметами для изучения."__Приведи приклад таких моделей..
 
Назад
Зверху Знизу