Робота працівників летовища посилена через епідемію коронавірусу.Аеропорт «Бориспіль» розповів про заходи, які під час обслуговування рейсів, що прибувають із країн з ускладненою епідемічною ситуацією.
Персонал, залучений до обслуговування відповідних рейсів, проінструктований про порядок дій в разі виявлення на борту повітряного судна особи з ознаками інфекційної хвороби та укомплектований респіраторними масками та гумовими рукавичками.
На трапах встановлені спеціальні килими, оброблені дезінфікуючим розчином. Всі пасажири, перед тим як потрапити в термінал аеропорту проходять спеціальним килимом.
Аеропорт зарезервував спеціальні місця стоянок для повітряних суден. Черговий санітарно-карантинного підрозділу в разі виявлення на борту особи з ознаками інфекційної хвороби – дає вказівку відбуксирувати повітряне судно на визначене санітарне місце стоянки.
Аеропорт забезпечує утилізацію сміття та відходів з повітряних суден, які прилетіли з Китайської Народної Республіки
– В разі прибуття повітряного судна з Китайської Народної Республіки, після встановлення трапа, першим на борт піднімається черговий санітарно-карантинного підрозділу ДУ “Лабораторний центр на повітряному транспорті”, – йдеться у повідомленні. –
Черговий опитує екіпаж та пасажирів щодо стану здоров’я і самопочуття, вимірює температуру, а також перевіряє наявність симптомів, схожих на симптоми вірусних респіраторних захворювань.
У випадку відсутності на борту хворого/підозрілого на інфекційну хворобу, черговий надає дозвіл на продовження обслуговування пасажирів, розвантаження вантажу тощо.
Або у випадку підтвердження – дає вказівку встановити повітряне судно на санітарне місце стоянки.