ну от знову те саме. досі вже домислювати те, чого я не казав. а не казав я, що переднє гальмо непотрібне. лише те, що найчастіше вистачає заднього - коли після натиснення заднього, динаміка гальмування така, що видно, що заднього буде достатньо.
взагалі по гальмуванню можна добре побачити реальний скіл. я от давно їзджу, відчуваю вел та розумію можливі дії інших, технічно можу з будь-якої швидкості загальмуватися на будь-якій відстані, реальній звичайно. той же, хто вел не відчуває та не впевнений у собі, гальмує сильніше, ніж треба - бо краще перебздіти, ніж кудись вляпатися. і підвищене використання переднього гальма є показником цього бо будь-яке гальмування починається з заднього, а потім підключається переднє.
тепер цифри
передні колодки зтерті на 60%
задні за цей же час зтерлися у нуль, були замінені на нові, які зтерлися на сьогодні на десь 15%
з урахуванням більшого у декілька разів тертя у передньому каліпері при гальмуванні, можна сказати, що заднє використовується разів у 6 як мінімум більше
їзджу я, як і усі, більшістю по місту, їзджу активненько, аварій не було