Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

евросеть в черный список!!!

  • Автор теми Автор теми Voldemar
  • Дата створення Дата створення
Возврата нет, а вот обмен есть и если магазин не может предоставить такой же товар, то он обязан вернуть деньги, а что касается прогулкам по СЦ в течении 14 дней, то тут вас просто гоняют, пытаясь оттянуть срок.
Ваш ник обязывает хоть немного разбираться в этом вопросе... Уже 2 человека говорят как есть, а вы спорите дальше.
 
***ть!!! СТУПИЛ, действительно старый закон. Сори
 
Останнє редагування:
***ть!!! НЕ ТУПИ!!! ЭТО СТАРЫЙ ЗАКОН!!! Уже год действует новый.
 
А в суде еще и ГКУ применяется, его я тебе растолковывать не буду, почитай договора, в том числе и договор купли продажи и обязательства по ним, а то, что у нас в законодательстве до хера колизий это еще не значит, что ни чего не добьешься.
 
А в суде еще и ГКУ применяется, его я тебе растолковывать не буду, почитай договора, в том числе и договор купли продажи и обязательства по ним, а то, что у нас в законодательстве до хера колизий это еще не значит, что ни чего не добьешься.

Ладно, я просто хотел прояснить для себя можно ли вернуть товар или нет в течении 14-ти дней если он мне просто не понравился.
Когда-то давно я без проблем вернул телефизор в VRC/
Товарищ недавно купил перфоратор в СЛОНЕ, он у него в тот же день сломался, принес обратно, как был в пыли, и поменял на более дорогой и как оказалось качественный :)

Опубликуйте плиз новый закон.
 
Есть еще такое дело как репутация магазина. Закон ищи на украинском.
 
по крайней мере многие магазины все еще обменивают или возвращают деньги за товар без ни каких проблемм, вчера например вернул краску, не подошла, деньги вернули без проблемм
 
по крайней мере многие магазины все еще обменивают или возвращают деньги за товар без ни каких проблемм, вчера например вернул краску, не подошла, деньги вернули без проблемм
Это на их усмотрение. Многие идут навстречу. В таких случаях полезно обговаривать эту возможность при покупке.
 
Вот именно. Я же писал. Есть еще репутация магазина.
 
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у
використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні
торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині
першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо
товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті,
пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі
товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за
місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених
частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу
вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють
також створені власником продавця торговельні підприємства та
філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем
товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі
договору. Функції представників підприємств-виробників виконують
їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару
зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що
задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї
статті. За ненадання такої інформації встановлюється
відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги
споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані
прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його
вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять
кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє
вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх
повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника
(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені
частиною першою цієї статті).


6. За наявності товару вимога споживача про його заміну
підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в
перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю
сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну
підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання
відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну
товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій
вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх
функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини
першої цієї статті.


7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної
марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на
який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.


Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої
марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок
вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться
виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни -
виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі
підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на
час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни -
виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за
товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в
разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в
інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом
семи днів.


8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів
неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари
належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо
недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки
із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім
частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.


За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару
аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний
день затримки усунення недоліків понад установлений строк
(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару.


При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу
або складової частини товару, на які встановлено гарантійні
строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову
частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару
після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу
про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення
гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом
установленого строку служби, а якщо такий не встановлено -
протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки
(істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не
задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті,
споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові
(продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї
статті.


11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення
споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які
встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого
документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати
споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що
засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого
документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку,
визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця
(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені
частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача
до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк
відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких
воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача,
передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо
товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за
рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають
задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що
задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення
споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто
або через свого представника.
 
Зачем? Полно инет-магазинов. Привезут под офис, домой, куда угодно. Гарантия, чек, все есть. Понятно что с возвратом проблемы могут возникнуть, но мне кажется с маленькой фирмой торгующей по инету этот вопрос проще решить.
Как раз с инет мазазинами еще сложнее . Офисов у них в большенстве случаев просто нет . И товар приехать вернуть просто некуда .
 
Останнє редагування:
M v M сказав(ла):
Я покупал хэндс фри в евросети в универмаге украина. Потом нашел лучшее предложение (по качеству)[BR/]Пришел в украину в евросеть и приняли без вопросов. Даже улыбались при этом.

Аналогично, только в билле на 23 августа. Без проблем поменяли
 
У меня аналогичная проблема случилась - с магазином "Мелофон" (метро Исторический музей).

Купил телефон, который сломался на 4-й день. Принес, естественно, в "Мелофон", где мне продавец обьяснил что "нужно заключение сервисного центра, что поломка случилась в результате заводского брака, а не плохого обращение". Я как человек не шарящий, и в сервисных центрах никогда даже не бывавший, повелся...

Вобщем отнес, со словами "для начала интересует диагностика, а дальше посмотрим", после чего сервисный центр (Астел) ****ал мне мозг больше недели в духе "приходите завтра", пока мне это не надоело, и я сказал что хочу забрать его и отнести в другое место. Причем на сайте информация "нет информации" в тот же день поменялась на "диагностика проведена". Я (опять же, неопытный) все время думал, что "диагностика" - это и есть выяснение причины поломки, и решил что сервисный центр таки свою миссию выполнил.

Так вот сегодня работник этого самого Астела, отдавая мне телефон типа "даже не тронутый", смотрел на меня удивленными глазами типа "а что вам еще надо?"... Я его спрашиваю ну а что же такое диагностика? Он говорит "диагностика - это определение, что поломалось". :) Я думаю, ну *****ы, - итак известно, что поломались две кнопки на клавиатуре, это написано в заявке на ремонт, и чтобы убедиться в этом, нужна одна минута, явно не неделя. Он мне говорит, что такой хрени как "выяснение причины поломки" они вобще не делают, и никому это не нужно, потому как телефон просто чинится, и ничего там не выясняется.

Теперь я задумался что же дальше делать. Почитав (наконец) кое-какие законы и интервью, пришел к выводу, что шансов чего-то добиться мало, особенно с учетом того что я протормозил и не всучил телефон еще тогда в "Мелофон", чтоб они сами с ним парились. Документального подтверждения всего процесса (кроме ксерокопии заявки на обслуживание в сервис-центре) у меня нет.

Посоветуйте что-нибудь? :)
 
Что-нибудь советую:
Не покупать телефоны, которые быстро ломаются :)
+1
Так как к сожалению, в новой трактовке нет понятия возврата бракованного товара. Нужно просто сразу в ремонт и смириться. :(
 
Что-нибудь советую:
Не покупать телефоны, которые быстро ломаются :)
Оно-то понятно, Гнусмас долбаный в жизни больше не куплю.

А по теме?

Потому как из всего прочитаного я вынес, что в этом случае обмену не подлежит, только ремонту по гарантии, который итак понятное дело положен. Ходят слухи, будто в таких случаях магазины меняют, но наверно имеются ввиду нормальные магазины, а не "Мелофон", да и слухов вобще дохрена ходит. Так где правда-то?

И есть ли смысл идти в защиту потребителей, звонить прокурору, и т.д.?
 
Та же история и с моим тел- шансов НЕТ!
 
Назад
Зверху Знизу