Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Единый электронный билет в городском транспорте

  • Автор теми Автор теми ATmega88
  • Дата створення Дата створення
20 сентября 17 года на Харьковском городском совете приняли документ № 787/17 Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду
Пункт 5.8. Контролер зобов'язаний:
5.8.1. Мати службове посвідчення, нагрудний знак (жетон, картку тощо) з особистим номером контролера, прикріплений на лицьовому боці верхнього одягу, квитанції встановленого зразка, а також засоби, необхідні для вимірювання ваги та лінійних розмірів Багажу
 
5.8. Контролер зобов'язаний:

20 сентября 17 года на Харьковском городском совете приняли документ № 787/17
Дякую :)
Щось я пропустив або забув вже його трохи.
З жетоном/карткою зрозуміло.
Вимога жилета це виявляється забаганки, я так розумію?
 
Дякую :)
Щось я пропустив або забув вже його трохи.
Ну, в любом случае, документы харьковского горсовета - это не закон, и, даже, не постановление кабмина. Юридической силы у них даже меньше, чем у приказа директора Октябрьского депо.
 
Доречі. Сьогодні бачив четверо контролерів. Двоє чи троє з них в жилетах частина з жетонами.
Але, наприклад з лицевого боку жетона номера немає. А згідно правил має бути....
 
может это ручные считыватели оплаты е-тиетом такие, в виде жилетов...
Гадки не маю. У всіх кого я зустрічав, скоріше зчитувачі з новою технологією сканування зором. Термінатори якісь. До жилета ще жоден не вимагав прикладати картку ;)
 
почему? Закон про транспорт же отдает полномочия местным властям.

А местные власти назначают директора Октябрьского депо. В любом случае, их распоряжения это уже не законодательное поле, а внутренние документы юридических лиц.
 
Гадки не маю. У всіх кого я зустрічав, скоріше зчитувачі з новою технологією сканування зором. Термінатори якісь. До жилета ще жоден не вимагав прикладати картку ;)

Может они сами не в курсе, надо проверить экспериментальным путем:D
 
А местные власти назначают директора Октябрьского депо. В любом случае, их распоряжения это уже не законодательное поле, а внутренние документы юридических лиц.
Призначення директора стосується співробітників.
Прямого впливу він на мене, як на пасажира не матиме.
А затвердження правил користування міським транспортом стосується співробітників ТА пасажирів.
І, звісно, якщо ти кондуктор, то можливо для тебе більш доцільно виконвати розпорядження директора. Бо інакше не працюватимеш.
А ось мені, як пасажирові, на них начхати. Бо "директор... пішов у дупу директор! "©
 
Может они сами не в курсе, надо проверить экспериментальным путем:D
Якщо візьмеш на себе задачу бігати за контролерами, та прикладати їм до жилетів, жетонів, та іншого( з метою знайти прихований РТЗ), я навіть готовий купити для тебе єблет та поповнити ;)
А з тебе відеозвіти ))))
 
Якщо візьмеш на себе задачу бігати за контролерами, та прикладати їм до жилетів, жетонів, та іншого( з метою знайти прихований РТЗ), я навіть готовий купити для тебе єблет та поповнити ;)
А з тебе відеозвіти ))))

:іржач:
 
Ну шо там, из постоянно ездящих транспортом сколько осталось адептов вечной пачки мелких гривен в кармане? :браво: Кто ещё не купил етикет?
 
Ну шо там, из постоянно ездящих транспортом сколько осталось адептов вечной пачки мелких гривен в кармане? :браво: Кто ещё не купил етикет?

Я. Меня не напрягает. А вечерами ещё и эконом проезд по 5 гривен.
 
Ну шо там, из постоянно ездящих транспортом сколько осталось адептов вечной пачки мелких гривен в кармане? :браво: Кто ещё не купил етикет?

С карантином меньше расходуются, солю мелкую гривну дома.
 
Отличный, кстати способ, слить мелочь, которая накопилась. Отдать кондуктору.
Головне щоб у недобру годину не скінчилися дрібні гроші, лишивши лише крупні купюри. А кондуктор не згадав і не віддячив за все )))
Бо тут як в анекдоті про бармена і дрібні гроші досить складно буде зробити...
 
Назад
Зверху Знизу