Два ДТП - 15 погибших

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Виявилося, що для білорусів із Гомеля ця триденна поїдка була безкоштовною, але за певні послуги.

Як з’ясувало Радіо Свобода, вся група білорусів була учасниками нелегальної схеми із ввезення в Україну нерозмитнених автомобілів.

Автомобіль з території Євросоюзу в режимі транзиту в’їжджає в Україну. За допомогою білорусів українці можуть рік їздить на іномарці, не сплачуючи мита.

У соцмережах білорусам пропонують безкоштовний тур на 1 день на море і ще 30-40 доларів на руки. Багато хто вже знає про такий бізнес і не раз провозив автомобілі в Україну, а багато хто їде, щоб хоч один день побути на морі і отримати свої 30 доларів.

«Так вже половина Білорусі, мабуть, їздила. Мені запропонували знайомі. Безкоштовно, і плюс 30 доларів за повернення. Я не став розпитувати. Сам не знаю чого, але поїхав», – каже житель Гомеля Сергій.

Учасниця ДТП в Миколаївській області Галина, як і її брат, в цьому ДТП обійшлися легкими травмами.

«Ми знали, для чого їдемо. Сорок доларів – це невеликі гроші, але якщо немає роботи і треба ростити дітей, то і це хороша сума», – сказала вона незалежному порталу tut.by.

А Тетяна із Гомеля, яка втратила в аварії чоловіка, заявила порталу, що їх із чоловіком дуже влаштовувала поїздка на море на один день, і вони навіть готові були заплатити за дорогу. Про аферу з «евробляхами» вони дізналися тільки у водія маршрутки на шляху до українського кордону.

Ще одна мешканка Гомеля Тетяна, зараз перебуває в Гомельській обласній лікарні. Вона не вважає схему, в якій брала участь не один раз, незаконною. «Адже ми на себе нічого не оформляємо!» – каже вона.

Поїздку організувало приватне торгове підприємство «ОксАльЯнс», яке було засновано десять років тому у Гомелі. Сфера діяльності – пасажироперевезення. Власник фірми був водієм у цьому автобусі та загинув разом із 4 пасажирами.

jfa0ac.jpg
 
Что патруль делал в это время? Сколько экипажей на дороге в это время? В кустах пидары стояли вместо патруллирования? Они должны по 450 км в день на шрусы наматывать а не перегрузы щелкать! Ебаный в рот нахуй! Снять в пизду начальника областного в Житомире блядь.

Вопросы, исключительно к водителю буса.
Фура могла минуту назад остановиться из за поломки, а могла и час стоять, ибо водитель срать пошел, результат был бы один и тот же.
 
Нет. Если б за такие ДТП снимали бы все руководство Дорожной Полиции Области ,- они б трахали перевозчиков до такой степени шо пиздец. Должны быть шайбы и проверка техсостояния нормальные. Водитель не должен буса делать круговые рейсы по 16-20 часов и так далее. Эти вопросы и трупы полностью на МинТрансе. На Омеляне!

Техника имеет свойство выходить из строя. Иногда - в самый неприятный момент. Например, повреждение рулевого механизма из за камня, вылетевшего из под колеса. По ПДД движения продолжать нельзя. Автомобиль, который отбуксирует поврежденный автомобиль на жесткой сцепке мгновенно прибыть не сможет, это несколько часов.

Нехуй летать.
Для буса ограничение скорости 90 км/ч. Не верю, что на такой скорости он бы не увернулся.
 
Вы погуглите за этот месяц перечень дтп по Украине. Я вообще не понимаю что делает начальник Дорожной полиции в кресле и Омелян до сих пор.

Виноват начальник полиции:рл:
Он на тапочку давит, и заставляет накатить, перед тем, как за руль сесть.
 
Назад
Зверху Знизу