Це ще не все із вимог 10.1. По-перше "убєділся" в безпеці для себе коханого треба робити перед початком руху, маневру. По-друге треба переконатись, що ти(Дронов) початком своєї дії не створиш небезпеку для інших учасників д.руху. По-третє: якщо дві умови попередні виконані - можна починати рух/маневр.
Чого Ви хвилюєтесь тоді? Якщо Дрон не спроможний був побачити автомобіль справа на 50 метрів і це доведе експертиза - підозра в порушенні 10.1 буде знята. Це буде об"єктивно для Вас, Дронова, понятих?
Можливо, у тих водіїв зі стажем нема звички дивитись небезпеку по сторонам і тоді виходить, що "винна швидкість"?
Вы, наверное, юрист. Судя по вашим высказываниям у юристов видно принято передергивать понятия.
И по поводу "винна швидкість" нечего прохаживаться уже не в первый раз. Это словосочетание нужно понимать так: скорость (большое превышение разрешенной скорости) является основной причиной дтп. Виновато, соответственно, лицо, допустившее такое превышение, в результате которого, это лицо не имело возможности вовремя остановить автомобиль, что, в свою очередь привело к смертельному исходу.
Так, наверное, вам, будет понятнее. Обычный человеческий язык уже не воспринимается))
Насчет "дивитись по сторонам" перед початком руху та маневру - уже писала. Вы наверное читаете через строчку.
Подивився перед початком руху та почав рух.
На момент його початку руху усе було у безпеці. Тому і поїхав - на свій зелений світ світлофору.
На початок його руху Зайцева ще не перетнула свою стоп-лінію. Але може ви думаєте, що він мав очікувати зайцеву саме з тієї стороні, з якої вона з'явилася?
А чому не зліва і чому не з прямого напрямку? Його про зайцеву ніхто не попереджав
Тобто за 1 секунду він мав оглянути усі три сторони, потім ще раз почати оглянувати їх, тому що знову за 1 секунду вже мало щось змінитися.
Це тому, що такі як зайцева за 1 секунду пролітають 28-30 метрів.
А за 2 секунди удвічі більше. Тобто він повинен був побоюватися, що за кожен його поворот голови в іншу сторону, з другої сторони може вискочити такий водій, як зайцева
(хоча я сумніваюся, що за 1 секунду можна встигнути подивитися відразу в три сторони)
От так він і повинен був вертіти головою вліво, вперед, вправо постійно, щоб переконатися в безпеці.
Так что, я не волнуюсь, я просто не понимаю этого бреда, насчет "не убедился". Под это можно подвести любые действия водителя.
Смысл данной фразы "должен убедиться в безопасности" есть продолжением фразы, "должен дать закончить маневр" (тем автомобилям, которые не успели выехать с перекрестка на момент смены света светофора) и означает, что водитель должен пропустить автомобили, которых прежде всего видит.
В данном случае речь не идет о том, что он видел едущие автомобили, заканчивающие свой маневр. Таких на момент начала его движения не было.