- Реєстрація
- 07.04.2006
- Повідом.
- 5764
Знаю у них когда-то люди брали газовую печку, так она взорвалась. Хорошо л.дям вернули деньги и подарили новую. Но печку в Таргете я теперь точно брать не буду!!!
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
незнаю что за приколы, обменять или вернуть можно даже если не понравильность или не подошло....
я в спевузе мамку купил, ну не подошла она мне, и не нравится и радиатор моста упирается в видяху....
пришел обосновал, типа поменяйте на другой брэнд, они мусолись разглядывали ее 15мин, потом говорят обмен чрез возврат денег. ну и ладно взял круче в другом месте. какая нах экспертиза
14дней поменять или возварт денег если даже не подошел цветом
Хм, уважаемый, когда меняли-то? В прошлом году? В этом уже НОВЫЙ закон...![]()
Сам работаю в торговле, о 14 днях можете забыть, подошел или нет это уже никого не волнует...... в еденичных случаях меняем товар если он действительно не подошел....
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (бывшая ст.14)
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем)![]()
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару
аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний
день затримки усунення недоліків понад установлений строк
(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу
або складової частини товару, на які встановлено гарантійні
строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову
частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару
після ремонту.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної
якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо
товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,
кольором, розміром або з інших причин не може бути ним
використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом
чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з
підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом
Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу,
споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного
асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати
договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого
товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж
надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у
день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який
вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із
споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його
купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день
розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день
розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не
пізніше ніж протягом семи днів.
Приведите текст закона, пожалуйсто. Последние законы у нас опубликованы на сайте верховной рады. Там все расписано и если товар в рабочем состоянии, то вам его должны поменять или отдать деньги. Причем вы можете сослаться на что угодно (цвет, габариты, техническии характеристики)
Ну, я смотрю, вы уже и сами разобрались, что ошибались по поводу возврата денег (по любому поводу) в течении 14 дней?Да, теперь 14 дней - это для гарантийного ремонта и для обмена на АНАЛОГИЧНЫЙ товар...
В двух словах: деньги можно вернуть теперь только если товар не починили по гарантии, И при этом у них нет аналогичного товара на обмен, либо вся партия товара с явным заводским браком.
В двух словах: деньги можно вернуть теперь только если товар не починили по гарантии, И при этом у них нет аналогичного товара на обмен, либо вся партия товара с явным заводским браком.
Вы почитайте внимательно пост который откоментили.... человек купил товар... он ему не подошел по конструктивным особенностям.... он пришел и ,практически, сослался на статью 9 закона о защите прав потребителя. Она приведена выше. Продавец принял эту претензию. У продавца не оказалось аналогичного по характеристикам товара и он вернул деньги.....