Сам работаю в торговле, о 14 днях можете забыть, подошел или нет это уже никого не волнует...... в еденичных случаях меняем товар если он действительно не подошел....
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (бывшая ст.14)
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем)