Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Что ты творишь, Брент?

  • Автор теми Автор теми Эдарт
  • Дата створення Дата створення
“Йода Набунага» , ви вже почали вивчати китайську мову?
=

:D:D

Строители Керченского моста сестры Ротерблюм релокейтнутся в Израиль, МитькаРагозин отстрелит себе ногу,и только скрепо-*****ский патриот Йобунага на побережье моря Лаптевых будет радостно собирать ягель и можжевельник.
СлаваРагозину!-РагозинуСлава!
 
Нефть будет дорожать, дешеветь. Но она есть и еще долго будет самым главным ресурсом на планете.
И нет здесь никаких многоходовочек. Вернее, есть, но это все ***ня.
 
Нефть будет дорожать, дешеветь. Но она есть и еще долго будет самым главным ресурсом на планете.
И нет здесь никаких многоходовочек. Вернее, есть, но это все ***ня.
Разве что ресурсом по изготовлению пластика.
Німеччина

Уже сьогодні, резервуючи готель, наприклад в Берліні, можна прочитати, що він знаходиться в екологічно чистій зоні. А в розділі "Як дістатися" – застереження: якщо ви будете їхати на авто, то на старій машині вас туди не пустять. А якщо все-таки в'їдете, то можуть оштрафувати. І не сумнівайтесь – оштрафують.
У Берліні це стосується 3-х центральних вулиць, куди не можна заїжджати на автомобілях, які не відповідають нормам Євро-6. Заборона (поки) поширюється на 2,9 км, що становить 0,05 відсотка від дорожньої мережі німецької столиці. Під заборону потрапили всі: і легкові авто, і вантажівки, які здійснюють доставку товарів.
У нинішньому році до проекту екологічно чистого центру приєдналися Штутгарт і Аахен (січень), Франкфурт (лютий), Дармштадт (червень), Ессен і Гельзенкірхен (в липні), Майнц (у вересні). У Кельні 4 центральні вулиці закрили для дизелів. Повну або часткову заборону використання автомобілів з дизельним двигуном вводять на своїй території Дюссельдорф, Гамбург і Мюнхен.
Заборона буде поетапною: спочатку дороги закриють для машин, які відповідають стандартам Євро-4 і нижче, потім з вулиць приберуть і машини стандарту Євро-5. Повністю легальними залишаться лише автомобілі з дизелем, які відповідають екологічним стандартам Євро-6. Таких на даний момент усього 2,7 мільйона по всій Німеччині.

Нідерланди

З 2020 року транспорт з дизельними моторами, випущений до 2005 року (старше 15 років) не допускатимуть до Амстердама. З 2022 в центральну частину Амстердама можна буде в'їжджати
автобусам з двигунами внутрішнього згоряння, а з 2025 го заборонять дизельні прогулянкові катери, мотоцикли і мопеди. А вже з 2030 року містом буде заборонено їздити бензиновими і дизельними авто і мотоциклами. Залишаться тільки електромобілі і транспорт на водні.

Великобританія

Гоніння на дизеля давно йдуть в Великобританії. В кінці 2017 го року британський парламент навмисно завищив ціну на дизпаливо на 1 фунт. Політики також пообіцяли, що незабаром всі, хто вирішить придбати дизельне авто замість електро- або бензинового, повинні будуть сплатити додатковий податок в 200 фунтів стерлінгів.

Ірландія

Влада Ірландії оголосили про намір заборонити на території країни продажу автомобілів з будь-
якими ДВС, незалежно від типу палива. Спочатку країна збиралася відмовитися від автомобілів з
ДВС з 2040, однак ініціативна група з мерів кількох міст запропонувала міністру з питань екології Майкл Гоув прискорити введення заборони на 10 років, щоб зробити його більш ефективним.
Тобто, повністю заборонити продаж авто з ДВС в Ірландії хочуть вже в 2030 році.

Норвегія

Найоперативнішою серед них могла стати Норвегія: там обмеження на продаж автомобілів з ДВС збиралися ввести вже з 2025 року. Однак, пізніше від заборонної політики влади країни відмовилися на користь іншої стратегії - заохочувати місцевих автовласників пересідати на електромобілі та гібриди.

Швеція

З 2030 року в Швеції заборонять продавати нові автомобілі з ДВС. А в Данії з 2030 року лише заборонять продаж автомобілів з ДВС, а й починаючи з 2035 року хочуть розпрощатися з гібридними авто. А до 2050 року мета Данії - повністю відмовитися від викопних видів палива і перейти на поновлювані джерела енергії.

Ізраїль

Про введення заборони на продажі автомобілів з ДВС з 2030 року оголосило Міністерство національної інфраструктури, енергетики та водопостачання Ізраїлю.
Бельгія До переліку міст, закритих для автомобілів з ДВС, зовсім скоро приєднається і Брюссель.
Регіональний уряд Брюсселя в Бельгії заборонить дизельні автомобілі з 2030 року та бензинові з 2035 року. А більшість бензинових мотоциклів буде заборонено з 2022 року.
Згідно зі статистикою Bloomberg, на сьогоднішній день 24 європейських міста з 62 мільйонами жителів вирішили відмовитися від дизельних автомобілів в довгостроковій перспективі. 13 з цих
міст хочуть заборонити як дизельні, так і бензинові автомобілі. Це, наприклад, Париж, Мадрид, Копенгаген, Лондон і Рим.
 
И экскавотор с бульдозером на стройке, трактор в поле, корабль размером с Салтовку, самолеты, все будет на электрике?

Всему свое время, перейдут со временем.
Особенно что касается тракторов и кораблей - они будут следующие после автомобилей.

 

Электрический автомобиль - это всего лишь попытка переместить вредные производства, в т.ч. производства энергии для батарей, подальше от границ развитых стран.

С учетом роста мирового населения уменьшения потребления нефти не будет.
 
Электрический автомобиль - это всего лишь попытка переместить вредные производства, в т.ч. производства энергии для батарей, подальше от границ развитых стран.
Не производства, а потребления.
Все мероприятия, которые вводят развитые страны, направлены на ограничения потребления топлива конечным потребителем.

С учетом роста мирового населения уменьшения потребления нефти не будет.
С учетом расширения электропарка - уменьшение потребления нефти будет.


Это эксперимент 2015-го года, просто для примера.
На самом деле ДжонДир уже давно делает электротракторы в промышленных масштабах. А электрокары, электропогрузчики и подъемные платформы использовались даже в Соцлагере еще в 70-х, а за это время технологии усовершенствовались многократно.
Опять же, про корабли - подводные лодки были гибридными можно сказать все время их существования.
 
Не производства, а потребления.
Все мероприятия, которые вводят развитые страны, направлены на ограничения потребления топлива конечным потребителем.


С учетом расширения электропарка - уменьшение потребления нефти будет.

энергии меньше потреблено не будет.
За счет каких источников энергии будет скомпенсировано уменьшение потребления нефти?
 
энергии меньше потреблено не будет.
Будет - электроэнергия расходуется эффективнее.
За счет каких источников энергии будет скомпенсировано уменьшение потребления нефти?

За счет тех, которые производят электроэнергию сейчас, с учетом тенденций.
 
Ох ***. Впервые за всю историю ****нская Юралс стала дороже Брент. *****ская многоходовочка сработала чтоли?

Плюс объем его продажи за май вместо сокращения вырос, в том числе и на китайском направлении при том что т.н. саудитские победители сократили там свои объемы на десятки процентов. Кстати. два десятка сланцевых компаний уже накрылись медным тазом, до конца года прогнозируют что количество банкротств в этой отрасли будет под сотню...ну главное что "победили":)
 
в том числе и на китайском направлении
Перспективное направления, да
Ну и, пожалуй, один из последних, наиболее ярких примеров этих дней, статистика поставок нефти в Китай за апрель. Так, в прошлом месяце китайские НПЗ получили 7,2 млн тонн нефти из России, что примерно на 17,4% больше, чем в апреле прошлого года.

Казалось бы, китайские братушки подсобили с экспортом, но не все так просто, ведь китайские братушки закупали российскую нефть с по-настоящему драконовскими скидками. В результате, на каждом барреле нефти, поставленном в апреле в Китай, россия теряла 3 доллара, с учетом налогов и транспортных издержек, а если учесть операционные расходы, то убытки достигали $8 за баррель или $420 млн за всю апрельскую поставку.
 
Всему свое время, перейдут со временем.
Особенно что касается тракторов и кораблей - они будут следующие после автомобилей.
url]

В.И.Ленин и самоходный электроплуг
1.webp
 
Ого, больше 42 бочка уже стоит.

Как быстро цена выросла.
 
Назад
Зверху Знизу