І потребує уточнення твердження з локальної дискусії: "чат-боти і не повинні вміти нічого рахувати". Спробую показати, що це не логічно:
1. чат боти створені для масового спілкування – коли кожна домогосподарка може задавати питання, сподіваючись на кваліфіковану відповідь (і вона буде сприймати її на віру).
2. припустимо, що ця домогосподарка отримала від фахівців рекомендації (напр. мій випадок) – її квартирну систему безперебійного живлення необхідно реконструювати.
3. Звісно, що вона буде задавати питання щодо реконструкції з позиції чайника і не зможе хоч в якійсь мірі навчати ШІ (тут були репліки: кожен користувач повинен сам його навчати у галузі їх спілкування). Навпаки в його величезній пам'яті уже повинна бути і теорія побудови ел. ланцюгів, і її шкільна проекція і навики проектування електросхем.
4. Якщо він виявиться "нє копєнгагєн по даному вопросу", то це буде діалог глухого з німим і результат такої консультації - негативний.
5. Власники, безумовно, планують масове використання цієї розробки, тому ситуація з п. 4 дуже швидко приведе до масового розчарування ШІ.