Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ) продовжує вести переговори про спільну роботу з провідною європейською лоукост-авіакомпанією Ryanair.
Про це в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" розповів глава аеропорту Павло Рябікін.
"На сьогодні переговори тривають. Ми означили нагальні проблеми і розбили їх на дві частини - технологічна, яка полягає в їх обслуговуванні на території "Борисполя", і фінансово-організаційна - наші ****** зборів, які їм доводиться платити", - сказав Рябікін.
За його словами, підхід авіакомпанії був у тому, що вони хочуть низьку фіксовану суму зборів і не більше, а аеропорт пояснив їм, що регулювання передбачає диференційований показник від злітної маси, інші речі.
"Ми визначили, що для стимулювання нових напрямків нам необхідно знизити ті ******, про які ми говорили. Міністерству дали чіткі показники, що повинно бути змінено в регуляторній базі, щоб нові, зокрема бюджетні, перевізники, змогли літати в Україну і пропонувати тут свої послуги", - зазначив Рябікін.
Тим часом, на його думку, розроблена аеропортом система знижок буде цікава і базовому перевізнику, і всім іншим.
"Самі переговори - це робочий момент, постійні контакти. Для мене важливість цього питання не в самому приході Ryanair, а в передумовах для подальшої роботи будь-яких нових авіакомпаній", - констатував він.
Говорячи про роботу інших бюджетних авіакомпаній в Україні та в "Борисполі", Рябікін зазначив, що "поки що немає когось, хто міг би базуватися тут і літати, як Wizz Air".
"Ні, поки що таких не очікуємо. Хоча у міністра є план створення національного лоукост-перевізника, але не маю права розголошувати того, що мені відомо. Ми готові працювати з усіма, хто готовий до нормальних ринкових умов. З нових перевізників очікуємо Qatar – напевне, через рік, з літньої навігації, хоча, можливо, вони прийдуть і в зимову навігацію 2017-2018 рр. Поки що вони не можуть узгодити розклад через низку питань щодо постачань суден від Airbus. Ну, і чекаємо приросту від базового перевізника, у них дуже амбітні плани з розширення флоту: щонайменше плюс чотири широкофюзеляжних борти в наступному році ", - резюмував Рябікін