США чим не догодило?
Величезна розвинена країна. Свого часу з легендарним автопромом.
США чим не догодило?
Величезна розвинена країна.
Я в курсі
Але блимаючий червоний також зрозуміло що означає.
Помиляєшся.
Експерт добре знається на авто.
І коли він побачить АА з жовтими поворотниками, які з заводу йдуть з червоними - це буде redflag.
Далі будуть виявлені сліди "розпакування" і рекомендації зустрітися наступного разу після усунення порушення.
А що стосується Мустанга то нафіга йому міняти задні фонарі. На ньому і так все зрозуміло коли включено поворотнік.
на старых вагах совмещенный поворотник с лампочкой, а не лед и еле бздит когда мигает. Кароч говно. На ауди с лед фонарем, там норм видно.На всіх зрозуміло.
вотХуже всего Джетта - Пассат
А как же до этого выпускали авто с адаптивом? Тот же Lincoln MKZ дорест?Развитая то развитая, но регуляции порой весьма устаревшие. Допустим только пару месяцев назад подписали бумагу разрешающую адаптивный светэто успех я считаю. А бегающие задние поворотники как у европейских Ауди - вообще вне закона.
да говно там. Если и разрешат красные поворотники, то только раздельные и никаких совмещенных!Ну ХЗ. Найгірші на Джетах здається, там де лампочки ще. Але і там видно та зрозуміло.
Lincoln MKZ дорест, там адаптивный лед свет и автокорректор (датчик на переднем колесе и заднем по диагонали).Ну на топових можливо і є авто корректор (не плутати з корректором що крутиться з салону). А взагалі для них ця опція рідкісна.
плюс НСМ блок для адаптива, плюс разводка проводки и подключение, плюс датчики автокорректора. Ну и камера на лобовое что бы автодальний работал и адаптив корректно. Там все в сумме набегает далеко за косарь.На Форд Єдж, який мені подобається, це коштує 5 тис. грн.
світло головних фар мене теж дратує, воно дуще поступається європейським, але вони коштують 1000 баксов за пару.
на эдж все есть европейское, в т.ч и китасйкие поделки вполне норм качества (под европу).Той форд едж не пройде ТО якщо йому зробили жовті поворотніки "умєльци з кієва".
Головне світло не про якість, а про невідповідність ДСТУ.
Тобі щоб пройти ТО потрібно не переробити світло (перед\зад) а обладнати заводськими (або сертифікованими афтермаркетовськими) фарами\фонарями.
А на більшість АА таких немає.
А как же до этого выпускали авто с адаптивом? Тот же Lincoln MKZ дорест?
нет, там фары за рулем поворачиваются, а для встречки там просто на ближний переключается. Еще вроде могут менять ширину света от скорости и наличия осадков.Прошу прощения если я использую неправильную терминологию. То есть свет фар mkz может огибать встречные и попутные машины, чтобы не слепить их?
судячи з оглядів Дага Демуро у вас повно тачок з подібними бігаючими поворотниками.
Там лише нюанс, що він має певний час постійно горіти, а потім знову може бігати.
Я в курсі про певну кіл кість консерватизму в США
Тут мова була про те що Еконам не зрозумілі сигнали червоного поворотніка, і такі як він хочуть недопустити такі авто на дороги.
Проте якщо Вася в луховці розпакує ліхтар та паялтником з аліекспресу перепаяє smd діоди на китайські жовті, то вже норм.
А мій контр аргумент що величезна розвинена країна світу їздить з червоними і місцеві Екони нормально розуміють сигнали.
нет, там фары за рулем поворачиваются, а для встречки там просто на ближний переключается. "Вырезать" поток света они не умеют.
Ааа, ну это "расширение" адаптивного света, более прокачанный вариант). Но и без вырезания тоже не плохо, у меня еще и "виражная фара" стоит (лед с линзой под наклоном в бок) и подсвечивает вбок при повороте.Ну вот «вырезание» только пару месяцев назад сделали легальным.
Ну причина тут одна - вже багато таких авто навезено та сертифіковано.
Мені пофіг якого кольору поворотнік. Хоча якщо це не щось бігаюче - то червоний красивіше
У мазды на всех рынках оранжевые повороты.На. Мустанге все понятно, и на Форде, БМВ, Порше, Ауди тоже нормально.
Хуже всего Джетта - Пассат, чероки, и Мазда по моему.