Мустанг з'явився несподівано при пошуках Вольта2 або QX30(ось так мене "кидало"), але я цьому радий. Не знав(уважно не слідкував) що в нього є "прохідний" (на момент покупки) двигун 2,3. А Вольт мені був цікавий в першу чергу майже "безкоштовними" витратами на експлуатацію в місті(в особисто моєму випадку: гараж неподалік дому + зарядка біля офісу) та можливістю експлуатувати Вольта будь-де без розетки з витратою палива як на попередньому КІА. При цьому Вольт не поступався "наповненням" та габаритами моєму СІДу(при цьому динамічні показники значно кращі завдяки постійному "електороприводу"). Але якось при пошуках "всплило" вікно чи щось подібне "промайнуло" на екрані з мустангом. Вирішив в якості "розрядки" від монотонного моніторингу Вольтів і QX30 (до останнього не віддавав нікому переваги

) глянути на Мустангові характеристики та відгуки власників(за три роки експлуатації вже якась інфа мала б бути). Опа: вже незалежна задня підвіска, кліренс -140мм(вже добре), вид- БОМБА , їде-

, придатний для щоденної експлуатації (мені треба їздити кожен день) . І що головне - Мустанг +- в одній ціні з Вольтом і QX30 ( на аукціонах в прийнятному для мене стані для реставрації). Останній фактор "надломив" ситуацію на користь мустанга. І я поступився фактором "витрат на експлуатацію". Не жалкую, ловлю кайф. Живу ж один раз. Жінка, діти, знайомі спочатку "критули пальцем біля скроні" - 56 років і мустанг, йобнувся. Зараз вже заспокоїлись. Мені пох. Муст не просто моя "жоповозка", він мене щодня радує, приносить ментальне задоволення. Якщо б машина потрібна була для "роботи", я би звичайно взяв би щось більш "практичне"(в плані ціни).