Google готує масштабну "зачистку" Android-додатків
Компанія Google завжди вирізнялася лояльністю до користувачів Android, а інсталяція неперевірених компанією APK-файлів довгий час була однією з ключових особливостей мобільної ОС. Проте судячи з нової інформації, незабаром це може змінитися.
Про це повідомляє ubergizmo.
Android завжди славилася можливістю установки програми вручну, але згідно недавній публікації в блозі для розробників, Google вирішила впровадити елементи DRM в платформу Google Play.
"Ми додали трохи метаданих для безпеки, щоб упевнитися, що APK-файл був отриманий через Google Play", – заявляє пошуковий гігант.
Технічно, це і є захист від копіювання. Як стверджують в самій Google, додавання DRM має захистити користувачів від вірусів і інших шкідливих програм.
В майбутньому, для тих додатків, які були поширені через канали, схвалені Google Play, ми зможемо визначити справжність додатків, навіть коли пристрій вимкнений. Також ми зможемо додати ці програми в бібліотеку користувача і управляти оновленням програми після того, як пристрій підключиться до мережі. Це додасть користувачам впевненості при використанні додатків, схвалених Play,
– розповіли в Google.
Схожа система захисту давно застосовується в ігровій індустрії: як приклад можна згадати популярні онлайн-сервіси Steam від Valve і Origin від EA. Звичайно, DRM – це просто інструмент, і тільки розробники зможуть вирішити, як його застосовувати. Про масове впровадження нової системи захисту цифрових прав для Android-додатків мова поки не йде, але все буде залежати від політики самих розробників в майбутньому.
Що таке DRM?
Це програмні або програмно-апаратні засоби, які навмисно обмежують або ускладнюють різні дії з даними в електронній формі (копіювання, модифікацію, перегляд і тому подібне) або дозволяють відстежити такі дії. DRM являє собою набір систем контролю і управління доступом. На даний момент DRM використовується безліччю компаній по всьому світу, серед яких Amazon, Apple Inc., Microsoft, Electronic Arts, Sony, 1C, Akella та інші.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.